- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DPMB je skvělé, jak vždy dokáže hned na někoho ukázat prstem. Jen oni jsou dokonalí.
A kde jsou policajti? Jak může někdo stát s vozidlem na přechodu? Jak může blokovat jízdní pruh v křižovatce? Nebo pro autobusy neplatí silniční zákon?
policajti nasazujou botičky za špatný parkování, snadný prachy
Za to muze magistrat a vsichni co tam sedi...kdyby tesne kolem Zvonarky jel autobus nebo šalina, ktera doveze lidi k nadrazi, tak se tam nevali masy lidi a nebude se mit kdo rozcilovat. Ja sama do Brna dojizdim a je to trapas, ze tam nic nejede..proto se pak plete tolik chodcu na prechodu...nechapu, ze to do ted nikdo nevidel a ted se navrhne konecne salina ktera pojede hned vedle zvonarky, to bude posun stoleti v Brne. Ti co necestuji nepochopi..uz aby to bylo...
Možná blbá otázka, ale co vyřeší tramvaj Plotní, která bude stejně končit v Komárově? Autobusy jedou stejně dál... A nebo někdo chce lidi vyhodit v Komárově, aby si pak dojeli tramvají? To bude asi všeobecné nadšení ne?
tak nejspise ty regionalni autobusy budou koncit na zvonarce u zastavky saliny ne?
Nejlepším řešením by byl, myslím, podchod a úplné zrušení přechodu pro chodce. Samozřejmě podchod čistý, světlý a s eskalátory. Tím alespoň částečně pomůžeme plynulosti v dopravě. Přestupní uzel Úzká u Tesca je však obecně špatný. Bez návaznosti na šalinu, většina lidí "radši" chodí podchodem na Nádražní, než by čekala přes křižovatku na šalinu.
Vznikly i plány na přeložení této konečné busů do prostoru mezi Tesco a stávající vlakové nádraží. Ale to se musí řešit současně s polohou nového brněnského nádraží.
Promiň ale s pochodem tě do někam pošlu jako první já.
Tam by hlavně neměl být ten přechod, od toho se tam dělala ta lávka kdysi. Jenže se jaksi zapomělo udělat schody i na druhé straně. Ale určitě by to šlo udělat rychleji než tramvaj plotní za 5 let :)
Hm, ta lávka... Ono se to plánovalo celý jako dvojpodlažní v době, kdy se tento koncept uplatňoval mezinárodně. Jenomže pak se po převratu xx let nestavělo a mezitím se zjistilo, že ten dvojpodlažní koncept moc nefunguje, spíš vůbec. V Brně z něho díky dvojpodlažnímu obchoďáku Vaňkovka zůstala ta pěkná možnost, že za Myšinou vyjdeš po schodech a přes dvě lávky se dostaneš na Zvonařku, pěkně bez čekání na přechodu. A stejně většina lidí chodí ze štatlu na Zvonařku po rovině. A čekají.
Vzhledem k tomu, že se jedná o součást přestupního uzlu u hlavního nádraží (ano, opravdu je to jeho součást, možná ne podle jména, ale reálně ano) a zároveň podle spousty lidí neexistuje lepší uzel než ten u hlavního nádraží, tak situaci asi bude možné jedině zhoršit... ;-)
Jinak nemám pocit, že by tam autobusy linek 70x stály nějak dlouho, obvykle někam odjedou. Ale já tam také nestojím celý den, takže nemám kompletní informace. A souhlasím s názorem, že by pomohlo, kdyby na Úzké tolik linek nemělo konečnou. Ale asi by to buď přineslo prodloužení jejich trasy. Nebo pokud by na Úzké konečná fakticky nebyla a bus by rovnou pokračoval zpět (jako kdysi 60 u nemocnice), tak by to taky pomohlo, ale zase by to kumulovalo zpoždění. Takže babo raď...
Pracovní. Jméno se teprve bude vybírat.
Pan Havlík to trochu zlehčuje. Ty vyrovnávací časy jsou delší. Spíš než pět minut je to 10-15. Na druhou stranu by dpmb mohl z Úzké udělat prujezdni konečnou, takže by busy normálně stanicovaly na svých nástupištích, rychle by se vyměnili lidi a jelo by se dal. Takže 40, 48 a 49 by tam vůbec nestaly.
mluvčí Kordisu Květoslav Havlík lze a mel by za to nest odpovednost, ty regionalni autobusy tam stoji vecne dele nez 10 minut a blokuji dopravu, jedna se predevsim o autobusy busline linky 70x
Ty tam stojí dýl mimo dopravní špičku - když je tam místa dost. Pochopitelně, když jezdí po 30 nebo 60 minutách. V dopravní špičce, které se týčou ty potíže, tam stojí max. pět minut, podle jízdních řádů.