Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda blokovala dálnici u Vyškova, Rakušané nepouštějí kamiony bez řetězů

Komplikace spojené se sněhem dál ovlivňují dopravu na jižní Moravě. Srážka kamionu se dvěma auty u Vyškova ráno zablokovala dálnici D46 směrem na Olomouc. V Mikulově stála několikakilometrová kolona až od hranic s Rakouskem, které nechce na své území pouštět kamiony bez řetězů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a40k49u54b 85K33a66m61e81n75i15c23k11ý 4829932317706

za pristup pastevcu R^R^ i kdyz ten narod rad nemam, tak s tema kamionama to resi na jednicku...

+12/0
1.2.2017 10:03

J31a35n 86T81a13r10a15b28a 4906516259569

Já ho naopak rád mám, nenazývám je pastevci a oceňuji, jak dokázali problematiku chování řidičů nákladní dopravy efektivně zvládnout.

+4/0
1.2.2017 11:22

M82a82r79e97k 82H91r44u39b61y 6567712921538

Za takovehoto snezeni by mely byt kamiony odstaveny automaticky. Prakticky veskere problemy v doprave zpusobuji prave tiraci.Rv

+9/−3
1.2.2017 9:31

J57a13n 30T50a55r12a42b30a 4766946279499

Prakticky veškeré ne, ale ty největší ano. Problém řidičů kamionů je v tom, že Česmad platí a státní moc hraje slepou, hluchou a němou. Podívejte se na Slovensko, tam zvládli snadno a rychle problém vyřešit, ono to jde, když se chce ......a nebere obálkovné.

+12/0
1.2.2017 9:39

S96t59a40n43i35s93l80a51v 14C98h91y34t25r27a 3904583907199

Zkuste jezdit kolem 160tis km ročně a pak hodnoťte. Spouste lidí nedochází, že se po silnici prostě převáží většina zboží. Co by jste pak říkal ,že by na vás někde nečekalo zboží, co zrovna potřebujete? Budete pochopitelně na kamiony nadávat s tím, že vás jejich problémy nezajímají.

0/0
1.2.2017 11:06

J73a62n 93T37a54r95a83b76a 4456496829359

Co jste tím chtěl říci, mohl byste nám prosím objasnit alespoň přibližně obsah vaší myšlenky?

+1/0
1.2.2017 11:21

J16i87ř61í 57K85o41d14ý95d36e62k 7890500486583

Ta Vaše myšlenka byla rovněž velmi hluboká :-) Co se událo tak zásadního na Slovensku?

0/0
1.2.2017 11:23

J21a94n 34T38a20r82a38b66a 4316646549689

Patrně jste ovečkou Česmadu, že to nevíte.

0/0
1.2.2017 11:28

J14i44ř58í 57K58o41d68ý78d91e14k 7720670406593

tak se rozepište.

0/0
1.2.2017 11:30

J54a94n 82T21a71r52a88b95a 4846886519169

Není třeba, většině je to jasné, vy byste to stejně nepochopil.

+1/0
1.2.2017 11:33

J38i98ř95í 48K66o95d12ý26d36e68k 7460770136583

Troll. Děkuji za podnětnou diskusi.

0/0
1.2.2017 11:35

L81u69b66o16š 32H66o96l60í37k 5437830202910

A to je ten začarovaný kruh - aby ekonomika v dnešním pojetí fungovala, musí být co nejlevnější doprava (součástky na jedno auto najezdí po Evropě tisíce, možná desetitisíce kilometrů). Pokud je tak levná doprava, zvětší se její objem (řetězec klidně nakoupí brambory které putují tisíc kilometrů, když je cena i s dopravou nižší než u místních producentů).

Tím se na dopravě stáváme závislejší a tak musí zůstat levná - to znamená že se musí šetřit - nízké platy řidičů (s tím související jejich upadající kvalita) a tlak na nedodržování přestávek atd., v podstatě směšné poplatky za užití dálnic a nulové za ostatní cesty, náklady na znečištění prostředí nebo náklady na likvidaci nehod se do nákladů přepravců zahrnují také spíše symbolicky.

Akorát opravdu nevím, jak z toho ven.

+1/0
1.2.2017 11:24

J12a79n 18T59a69r15a51b13a 4686816529479

Jistě, honba za nejnižšími náklady nese paradoxní a velmi komplikovaná řešení, například v logistice. Apropos, kde jste vzal, že výdělky řidičů jsou nízké? U linkových autobusů ano, ale na kamionu to rozhodně neplatí, jsou nad celostátním průměrem. Člověk mdlého rozumu a s dosaženým vzděláním "autoškola" si jinde zdaleka tolik nevydělá.

0/0
1.2.2017 11:32

P75a64v23e32l 84J58e14ř17á23b70e28k 7391772664847

Kdyby platy řidičů kamionů byly nad průměrem, tak se u nich netrhnou dveře zájemci o práci.

Ale pokud počítáte do mezd i naturálie apod., pokud si uvědomíte, že jsou dny mimo rodinu, spí po motorestech a kabinách, kde kdo je za každou blbost buzeruje, tak bych to za nějakou zajímavou mzdy bych to nepovažoval.

To je skoro lepší jezdit se stavebním kolečkem na stavbě.

0/0
1.2.2017 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.