Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda blokovala dálnici u Vyškova, Rakušané nepouštějí kamiony bez řetězů

Komplikace spojené se sněhem dál ovlivňují dopravu na jižní Moravě. Srážka kamionu se dvěma auty u Vyškova ráno zablokovala dálnici D46 směrem na Olomouc. V Mikulově stála několikakilometrová kolona až od hranic s Rakouskem, které nechce na své území pouštět kamiony bez řetězů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a63k16u59b 26K98a58m13e56n46i12c65k97ý 4239222607366

za pristup pastevcu R^R^ i kdyz ten narod rad nemam, tak s tema kamionama to resi na jednicku...

+12/0
1.2.2017 10:03

J96a77n 19T31a36r91a84b95a 4476366489629

Já ho naopak rád mám, nenazývám je pastevci a oceňuji, jak dokázali problematiku chování řidičů nákladní dopravy efektivně zvládnout.

+4/0
1.2.2017 11:22

M77a30r53e79k 56H47r85u63b45y 6357782301258

Za takovehoto snezeni by mely byt kamiony odstaveny automaticky. Prakticky veskere problemy v doprave zpusobuji prave tiraci.Rv

+9/−3
1.2.2017 9:31

J49a90n 95T21a31r54a31b96a 4716566289389

Prakticky veškeré ne, ale ty největší ano. Problém řidičů kamionů je v tom, že Česmad platí a státní moc hraje slepou, hluchou a němou. Podívejte se na Slovensko, tam zvládli snadno a rychle problém vyřešit, ono to jde, když se chce ......a nebere obálkovné.

+12/0
1.2.2017 9:39

S58t76a36n67i96s47l77a15v 33C10h98y25t12r61a 3864433407209

Zkuste jezdit kolem 160tis km ročně a pak hodnoťte. Spouste lidí nedochází, že se po silnici prostě převáží většina zboží. Co by jste pak říkal ,že by na vás někde nečekalo zboží, co zrovna potřebujete? Budete pochopitelně na kamiony nadávat s tím, že vás jejich problémy nezajímají.

0/0
1.2.2017 11:06

J56a85n 23T20a14r47a63b98a 4756796299349

Co jste tím chtěl říci, mohl byste nám prosím objasnit alespoň přibližně obsah vaší myšlenky?

+1/0
1.2.2017 11:21

J28i53ř26í 22K59o98d18ý57d22e34k 7780150226863

Ta Vaše myšlenka byla rovněž velmi hluboká :-) Co se událo tak zásadního na Slovensku?

0/0
1.2.2017 11:23

J14a62n 80T20a96r44a82b61a 4516806739599

Patrně jste ovečkou Česmadu, že to nevíte.

0/0
1.2.2017 11:28

J11i56ř47í 72K29o34d88ý21d50e98k 7170540496613

tak se rozepište.

0/0
1.2.2017 11:30

J63a35n 96T69a81r60a38b93a 4496286259249

Není třeba, většině je to jasné, vy byste to stejně nepochopil.

+1/0
1.2.2017 11:33

J38i48ř59í 68K51o68d73ý85d79e82k 7670110836793

Troll. Děkuji za podnětnou diskusi.

0/0
1.2.2017 11:35

L96u67b47o51š 97H55o22l37í62k 5327320562400

A to je ten začarovaný kruh - aby ekonomika v dnešním pojetí fungovala, musí být co nejlevnější doprava (součástky na jedno auto najezdí po Evropě tisíce, možná desetitisíce kilometrů). Pokud je tak levná doprava, zvětší se její objem (řetězec klidně nakoupí brambory které putují tisíc kilometrů, když je cena i s dopravou nižší než u místních producentů).

Tím se na dopravě stáváme závislejší a tak musí zůstat levná - to znamená že se musí šetřit - nízké platy řidičů (s tím související jejich upadající kvalita) a tlak na nedodržování přestávek atd., v podstatě směšné poplatky za užití dálnic a nulové za ostatní cesty, náklady na znečištění prostředí nebo náklady na likvidaci nehod se do nákladů přepravců zahrnují také spíše symbolicky.

Akorát opravdu nevím, jak z toho ven.

+1/0
1.2.2017 11:24

J55a44n 85T28a97r22a60b81a 4306466639299

Jistě, honba za nejnižšími náklady nese paradoxní a velmi komplikovaná řešení, například v logistice. Apropos, kde jste vzal, že výdělky řidičů jsou nízké? U linkových autobusů ano, ale na kamionu to rozhodně neplatí, jsou nad celostátním průměrem. Člověk mdlého rozumu a s dosaženým vzděláním "autoškola" si jinde zdaleka tolik nevydělá.

0/0
1.2.2017 11:32

P33a86v47e77l 83J37e39ř31á39b61e82k 7811212644927

Kdyby platy řidičů kamionů byly nad průměrem, tak se u nich netrhnou dveře zájemci o práci.

Ale pokud počítáte do mezd i naturálie apod., pokud si uvědomíte, že jsou dny mimo rodinu, spí po motorestech a kabinách, kde kdo je za každou blbost buzeruje, tak bych to za nějakou zajímavou mzdy bych to nepovažoval.

To je skoro lepší jezdit se stavebním kolečkem na stavbě.

0/0
1.2.2017 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.