Diskuze

Opravy klíčové trati v Brně způsobí sto dní dopravního šílenství

Desetitisíce cestujících zasáhne letní modernizace viaduktu a trati mezi brněnským hlavním nádražím a Židenicemi. Největší železniční výluce v novodobé historii města, jež potrvá od 3. června až do 10. září, se musí přizpůsobit i další dopravní stavby v Brně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezká ilustrační fotka z Kladna. :-) Vypadá to, že výluková opatření budou stejná jako v létě 2013 (mj. na dolním nádraží asi budou zastavovat jen vlaky EC + Railjety). Rozdíl je jen v tom, že tato výluka potrvá poněkud déle než v tom roce 2013. :-)

0 0
možnosti

tahle kašička není tak horká a k žádnému stodennímu šílenství nedojde. Jezdit autem po Brně je hodně drsný způsob dopravy už teď a brňáci už jsou tak otrlí že si nějaké další uzávěry ani nevšimnou. R^ Vivat le Brno!!

1 3
možnosti

Tak doufám, že tentokrát budou na Dolním nádraží prodávat (alespoň) mezinárodní jízdenky.

Posledně jsem tam sháněl pokladnu, výpravčí mi řekl, že tam žádná není, že si mám koupit lístek bez přirážky ve vlaku. První prolém, protože jsem si chtěl koupit spáteční CityStar a ten se ve vlaku nedá koupit. (= mnohem dražší jízdné).

Průvodčí ve vlaku mi řekl, že mi prodá lístek pouze po hranice, že dál si ho koupím u slovenské čety. Za hranicemi přišla slovenská četa a první věc byla pokuta, že cestuju bez platného lístku. Vysvětlování nic nepomohlo, reklamace v Bratislavě na nádraží taky ne.

6 0
možnosti

J10a47n 81L85u35k26á58š

6. 2. 2017 13:52

Doufam, ze je napadne nechat ta EC, RJ, Ex v Zidenicich alespon zastavit.

3 1
možnosti

J98a87n 89K96u15d20e10r53a

6. 2. 2017 13:36

Správný titulek měl znít: STO LET! ;-€

0 0
možnosti

Pokud nebude mozne byt z Brna v Praze za 1,5 hodiny, nema zadne nove nadrazi smysl.

Nova trat do Prahy nebude nikdy, protoze nikdy nebude stat vybirat dane od socialne silnych a Eu nam prestane platit na rozkradacky.

1 0
možnosti

To už neexistuje stavební firma která by dokázala udělat prioritní stavbu s maximálním nasazením 24/7 a minutovým harmonogramem? Kdyby to tak bylo, stačilo by 30 dnů přípravy bez omezení provozu a 30 dnů a nocí práce. Ale proč to dělat složitě, když to jde jednoduše. A když se nebude stíhat ani toto, tak se vždycky dají najít nějaké vícepráce v podobě nestabilního podloží o kterém dřív nikdo nevěděl. Však lidi si zvyknou.

0 2
možnosti

A hned první večer Vám přijde hygiena a stavbu kvůli hluku nařídí uzavřít :-P. Aneb nedaleko jsou obytné budovy

5 0
možnosti

Jen pro zajímavost: Židenické nádraží se má, podle plánů ze 70.let, přesunout nad ulici Bubeníčková tak, aby byl přímý přestup vlak - šalina (zast. Kuldova). Ale protože stále není rozhodnuto, zda-li bude hlavní nádraží Pod Petrovem nebo U Řeky, není možné rozhodnout, kterým směrem namířit nástupiště a koleje nového moderního Židenického nádraží. Tak proto se ani do Židenického nádraží, mimo nutných oprav, neinvestuje a investovat nebude.

8 0
možnosti

Prostě pokud se budou do problematiky míchat různí Hollanové, Drápalové a spol, tak se bude nádraží řešit tak, že se jednou za deset let natře zábradlí a jednou za dvacet udělá nová fasáda.

1 6
možnosti

Jak do toho zmatku s vlaky zasáhnou omezení v autodopravě u zmiňovaných viaduktů v ulicích Bubeníčkova a Koliště? To je myslím zásadní informace, jestli se k těm náhradním spojům přidají i omezení pod těmi mosty... pak potěš.

2 1
možnosti

"Posílíme autobusy na Starou osadu" - ale to nikoho nezajímá. Milión autobusů denně na Staré osadě je cestujícímu na nádraží naprosto na ..., no, napsat to nesmím. To si jako někdo myslí, že člověk vystoupí na nádraží v Židenicích, nastoupí u Kauflandu do jednoho autobusu, aby se svezl na Starou osadu na posílené autobus do štatlu? Si z nás děláte ..., ne? (to taky napsat nesmím) :-P:-P:-P

4 2
možnosti