- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podívejte se na to z jiné strany.....Budete mít nějakou živnost, kde budete muset mít aby jste tu živnost mohli provozovat, různé souhlasy a papíry a pravidelné kontroly vybavení, různá pojištění a budete zaměstnávat několik lidí a těchto oborů živnosti bude ve Vašem městě několik. Celkem v tomto odvětví bude dělat třeba 300 lidi a budou to dělat jako svoji hlavní práci. Pak přijde nějaká firma, která bude zprostředkovávat tu samou činnost za poloviční cenu a ti lidé to budou dělat ke své práci jako přilepšení a bez veškerých papírů, povolení atd. Co se stane? Těchto par lidí připraví o práci 300 lidi jenom tím že si přilepšují. Uberem se uživit nedá a jezdí za tak malé ceny právě proto, že nemusí mít žádné povolení, pojištění, nemusí platit silniční daň a myslím si ze ani žádné daně. A tohle Vám přijde normální?? Tady v Brně připraví uber o práci 300-400 lidi a v Praze je myslím 6500 taxikářů a co další města?
Moje dcera minuly tyden hlidala me kamaradce dite a dostala 300. Ted abych se bal, ze po ni pujde cech chuv.
teď, kdy jste to na ni prásknul, už jo
Historie se opakuje, jen v jinem meste.
Paťulko tady aspoň neusnuli na vavřínech...
Proc by nemohly tyhle dve sluzby fungovat soubezne?
Kdo si chce priplatit za "kvalifikovaneho, certifikovaneho, vyskoleneho a janevimjakeho" taxikare, tak at si s nim jede.
Pokud tohle nevyzaduji a staci mi aplikace v mobilu kde se jen podivam kolik to bude stat a na ridicovo hodnoceni ostatnimi zakazniky, tak jedu z Uberem.
A jao zakaznikovi mi je uplne jedno, jestli a kolik tenhle ridicit zaplati potom na danich...
„Nerozumím tomu, jak může soud zrušit pokutu za něco, co je nezákonné,“ diví se Kolář.
No já zas nerozumím tomu, co je nezákonného na tom, když se s někým přes mobil domluvím, že mě někam zaveze. Jestli dotyčný neplatí daně, tak to je otázka na finanční úřad, ale žádný zlenivělý taxikář mi do toho nemá co kecat! Proč by město mělo nějakému jednomu spolku ničit konkurenci??? Naopak by ji mělo podporovat.
Nejde o to, kdo platí nebo neplatí daně. Jde o to, že řidiči Uber provozují taxislužbu, která musí podle zákona splňovat mnoho náležitostí a oni z nich nedplňují v podstatě nic. Tím se chovají do jednoho protizákonně.
Se službami Uberu naprostá spokojenost, jen ať tu prosím je. Aby mi do toho s kým jedu kecal stát nepotřebuju, děkuju pěkně.
Stat te prece.musi chranit. Jen stat vi, co je pro tebe nejlepsi.
Monopol TAXI by mel skončit a měla by to být jen jakasi služba garantovaná městem, tj. Zaručená uroveň. Ostříhat vás také může kamarádka a nemusíte platit 1000,-Kč. Samozřejmě jisté daňové povinnosti by tam meli být. To ano. Ale taxikáři jsou již moc drazí a maji do jisté miry monopol a hlavně cenový kartel jako maji benzinky.
Souboj taxi vs. uber je mi celkem šumák, ale ta chystaná blokáda by chtěla velké PR, jako že "už to začlo". Tak nějak mi připadá, že nějaká blokáda probíhá v Brně furt. Dnes mě dojalo zúžení do jednopruhu mezi Husovickým a Královopolským tunelem...