- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stačí dobudovat D43 a nebude potřeba budovat obchvat přes Medlánky.
Poněkud plané očekávání. Alespoň v nejbližších letech. Na tahu je Odbor územního plánování a stavebního řádu JMK, co v tom hodlá nebo nehodlá dělat. V novém torzu Zásad územního rozvoje, schváleném na posledním zastupitelstvu za hejtmana Haška, dálnice R43 není. Není tam ani celé jádrové území kraje (Brno a okolí). S výhledovým odkazem na nějakou budoucí studii. Studii zatím kraj nejen nezadal, ale v plánu práce současných zastupitelů ani není.
Mozna jsem to prehlidl, ale da se na ten plan nekde mrknout?
Soulasim s tema, kteri rikaji, ze by se nic takovyho delat nemelo z duvodu ochrany prirody, ale zaroven souhlasim s tema, kteri rikaji, ze bez takovychle staveb se mesto nebude moct rozvijet a jsou teda potreba. Abych se mohl rozhodnout, zajimaji me dve veci. Detaily stavby R43 a detaily toho "kninicskyho obchvatu.
No nevím jak moc se s tím chlubí Kníničky, ale minimálně nákres toho jejich obchvatu můžete najít na http://medlanky.cz/nepripustme-zavleceni-tranzitni-dopravy-do-medlanek/
buďte v klidu, Brno přece bude mít hyperloop, nějaké silnice už nikoho netrápí
tím se budem střílet v kapslách do práglu kemo, jináč po štatlu budem furt jezdit autama
On ten obchvat není zas tak špatná myšlenka,ale chtělo by to rychle postavit D43 a ten obchvat na ni připojit.
Takže starosta Kníniček na jedné straně bojuje proti R43 (plánované přes 60 let), na straně druhé by i současnou dopravu nejradši odsunul do jiných částí, aniž by se uráčil dát těm částem vědět - to už je NIMBY ad absurdum.
Jinak jeho "obhajoba" o silnici přes chráněná území: "nevedla by tam dálnice, JEN široká silnice" (tak proč mu stejná silnice v Kníničkách tak vadí?) nebo „Chceme, aby tato oblast zůstala zachována a zároveň byla vylepšena a povýšena,“ (chce ji tedy zachovat, nebo povýšit? trochu rozpor, ne?). Panejo, to je ale demagog..
Nedávno v nějakých zprávách předváděli priority vlády (teda této vlády) na budování dalších úseků rychlostních silnic a dálnic. Zrak mne nešálil - chyběla dálnice z Brna směr Vídeň a R43..... K čemu další studie? Objevit objevené?
Nemůžete stavět dům od střechy. Nejdřív stavbu musíte dostat do územních plánů.
Klasika. Zastupitel za "Nase Kninicjy bez R43" chce vyresit svuj problem tim, ze ho sobecky hodi na jine. Venku se tomu rika NIMBY (not in my backyard)
No a co? Ti, jimž ta auta jezdí kolem domů nyní, je zase chtějí sobecky hodit na Kníničky. Copak jsou obyvatelé Kníniček méněcenní, aby museli trpět za jiné?
Brno potrebuje metro a parkovaci domy na okraji. A samozrejme R43.
Metro je otázka (velikostí města jsme na hraně, navíc nejisté podloží v centru), jinak souhlas.
Podle tohoto článku a článků pod tímto článkem s podobnými tématy (obchvat Slatiny a obchvat Tuřan) je jasné, že jediné co jde v Brně dělat je nekonečná vystavba průmyslových zón a další developerská činnost, ovšem stavba silnic a obchvatů je vždy neřešitelný problém narážejí na zájmy syslů a ostatních hlodavců. Ať žijí zácpy a smog.
V tomto případě se ovšem chtějí chránit také lidé (Homo sapiens sapiens).
Davno mela stat R43 a byl klid, dyt je to ostuda ta trasa na Svitavy.