- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám dva dotazy:
1) Jakým způsobem taxislužby prokazují své příjmy? Když si zavolám na dispečink a řeknu trasu, nikde se to neeviduje, aby se to pak srovnalo s vyjetinou z účtenkového terminálu ve vozidle. A když mi taxikář nebude chtít dát účtenku, jako by se vůbec nejelo. Takže jak se liší "daňová kázeň" taxikářů od Uberu?
2) Proč se v Česku prostě nezačne s taxikáři smlouvat? To, že mají nějaké sazby, neznamená, že nebudou účtovat méně. A jestli je to provázané, může dřív vypnout taxametr, jako že jsme už na místě, a ještě mě popovézt. Když jsem byl na Filipínách (obecně v JV Asii), mohl jsem říct taxikáři "Vezmete mě tam a tam za tolik a tolik? Ne? Tak nic."
Koukam, ze se vyznate a mate prehled o fungovani taxametru, o pametovych modulech v nich evidovanych financni spravou, o metrologickem overovani a pod.. A pokud Vam taxikar odmitne dat uctenku, tak mate moznost na neho hned zavolat policii nebo poslat stiznost na magistrat a verte, ze se hodne zapoti aby jeste nekdy mohl jezdit a bude ho to stat zok penez na pokutach.
Uplný suhlas.
Ešte keby si naštudovali napr. tx vo Viedni, pri kulehe šofera je v kategorii B, nebodaj C.. a nemá pracu týžden, na štande dostava prednosť kategoria A.
Ake jednoduche a hned je poriadok.
Co je "kulehe"? Vaše příspěvky jsou dost nesrozumitelný, a to jsem žil v Blavě.
Kuleha je .. odrb..odrb je ošalenie.. ošalenie je klamstvo..
Ale no tak. Tam mě nedostanou ani s namířenou zbraní. Ptám se na ten prostý koncept smlouvání, který je někde úplně běžný. Když si půjdete koupit nové auto, taky budete zkoušet, jestli vám dá salon slevu.