Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno čeká další dopravní horor, kvůli úsporám se budou opravovat teplovody

Tento krok ve finále přinese úspory. Domácnosti by díky připravovanému projektu, který spouští Teplárny Brno, měly ušetřit až dva tisíce korun ročně. Cesta k úspoře ale bude plná komplikací, hlavně pro řidiče. Lidé se jí totiž dočkají jen za cenu dalších výkopů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L13i73b15o59r 78B48e19n23á66t58s32k35ý 3372318417391

Ale jak chcete dělat opravy bez objížděk. Samozřejmě dalo by se zrychlit práci v noci. To uvidíme na výběrových řízení. Ale bohužel se to musí opravit a to bez omezení není možné. Otázka je ovšem jak to logisticky zvládnou a v tom mám problém.

0/−1
20.2.2017 20:39
Foto

R58o11m18a72n 62I88v76i43č61i61č 8903515380760

Práce v noci je na stavbách ve městě naprosto nereálná. Je nereálné splnit limity hluku.

+1/0
21.2.2017 7:03

J90a23n 65Š67e45d42ý 5188911488410

stačilo by, kdyby se trochu zrychlila práce ve dne..

0/0
21.2.2017 7:26
Foto

R87o71m21a42n 90I47v85i78č68i82č 8913655560100

Apelujte na městě. Termíny se zadávají ve výběrovém řízení.

0/0
21.2.2017 8:08

P85a23v96e71l 96Z27o56u66h83a88r 5668194684689

Vhledem k tomu v jakém stavu bylo to parní potrubí (izolace- a s tím souvisící tepelné ztráty) je to nezbytně nutné a potřebné. Dále bych upozornil na skutečnost, že teplo je získáváno z dováženého plynu. Další důvod je ten , že parovody byly v minulosti zřízeny s potřebou tepelné energie v textilkách , které již dnes bohužel v Brně neexistují. Vidím ten přechod na teplovody POZITIVNĚ.Na závěr dodám jen to , že lituji té nesplněné dodávky tepla z JEDu - dálkovodem. Od motoristů je třeba mnoho trpělivosti ale je to nutné. Toliko můj názor. R^

+4/0
20.2.2017 16:47

L85i98b31o65r 62B75e83n89á77t43s51k24ý 3742228827541

souhlas

0/0
20.2.2017 20:36

R83i35c65h64a81r31d 45M46i94k31u84l31e87n31k75a 1809777277924

Magistrát, a vůbec veškeří politici v Brně chápou občany pouze jako obtížný hmyz. Takže holt zase budeme stát ve frontách jak trubky protože to, co by se v zahraničí stavělo měsíc u nás bude na roky....

+1/−1
20.2.2017 15:47

Z68d61e35n13ě79k 26K94n45e62c29h82t 1519446839397

Jak ulici Zábrdovickou můžou postihnout práce související s projektem Tramvaj Plotní??? "Rekonstrukce vodovodu vyžene řidiče z Valchařské ulice, tu stejně jako Zábrdovickou a Koliště postihnou i práce související s projektem Tramvaj Plotní. "

0/0
20.2.2017 12:07

P14e41t52r 14B85á63č63a 8845706405905

Asi tak, ze bude cely centrum parking.

+1/0
20.2.2017 12:31

T62o12m55á67š 70K45u57c28h23a91ř 3587321858481

Když jste tak pěkně vyčíslili, kolik ušetří teplárny, tak nám ještě vyčíslete, na kolik to vyjde řidiče. Klidně počítejte hodnotu lidského času jen 100 Kč na hodinu, plus benzín plus amortizace, plus škody na zdraví lidí díky zvýšeným emisím. :-P

+5/0
20.2.2017 10:39

T85o85m81á26š 22K79u50c46h57a26ř 3447381738411

Troufnu si hrubý nástřel. Kolištěm projede denně 25 000 aut. Průměrná obsazenost 1,5 je 37 500 osob. Dejme tomu, že 50% z nich to postihne průměrně 10 minutovým zpožděním, tedy 18750 lidí x 1/6 hodiny = 3 125 promeškaných hodin. Nebudu počítat nic jiného, než směšných 100 Kč na hodinu, tedy 312 500 Kč denně, to je 9 375 000 Kč za měsíc, tedy za plánovaných 5 měsíců je to téměř 50 milionů Kč. Takže to,co teplárny ušetří zaplatí ať chce nebo nechce někdo jiný.:-/

+5/0
20.2.2017 10:48

P38a15v76e63l 71M88o62r92a88v94e58c 3462929252698

Dost hrubý nástřel. Obsazenost aut je menší, zpoždění 10min kvůli tomuto nebude (jinde jsou taky špunty, tento dalších 10min nepřidá), navíc jej můžete počítat jen ve špičce.

Navíc, vy vyčíslíte nějaké náklady na opravy, což jsou fixní částky. Užitek z opravy ale bude dlouhodobý, ne jednorázový.

+1/−1
20.2.2017 11:03

P46e55t19r 66B64á98č76a 8805676585605

Jeden pruh na Kolisti dela uz po 6 hodine rano problemy, ne to nebude 10 minut, to bude mnohem vic.

+1/0
20.2.2017 12:32

T50o25m53á39š 33K41u71c26h88a17ř 3257931598951

Většina aut projede z principu ve špičce. Tím, že jsem započetl jen 50% aut jsem byl naopak velmi optimistický. Navíc nejde jen o ta auta, co zrovna budou stát zde. Ucpané Kolišté způsobí zácpy na mnoha dalších místech v Brně. Důvodem je to, že Brno už nemá žádné rezervy co se týče průjezdnosti.

Průměrná obsazenost v Brně je 1,6 (svsmp.cz), takže i zde jsem spíše mírně podstřelil.

+2/0
20.2.2017 13:58

P85a92v96e86l 66M74o85r34a76v21e70c 3352719182418

OK, to zní důvěryhodně. Možná s tou špičkou a 50% bych dodal, že musíte brát v úvahu i víkendy a prázdniny s menším provozem. Ale miliony až desítky milionů ztrát to budou - holt důvod tamtudy autem nejezdit, příp. rovnou použít MHD.

0/0
20.2.2017 14:54

O61n33d19ř15e21j 48P46u48t59n70a 9261744761355

A jak v modelu zohledňujete, že se ta rekonstrukce stejně jednou bude muset udělat? Ty dopravní komplikace tedy tak jako tak přijdou.

0/−2
20.2.2017 11:31

T61o31m60á58š 69K78u16c79h92a10ř 3837731258481

Ono jde především o to, jaký způsobem se u nás pracuje (Stačí připomenout nekonečnou rekonstrukci ulice Milady Horákové.) Má se současně opravovat i kanalizace, což se na 100% do podzimu tempem prací u nás obvyklým nestihne (Tedy jeden půjčený bagr, dva dědci s koštětem a lopatou a sem tam jednou za 14 dní naběhne druhá četa s UKčky usadit kanál ). Pracovat se bude maximálně na jednom místě celého úseku. Stavební firma totiž bude mít víc získaných zakázek (a na ty státní je vždy času dost) a omezené kapacity budou pořeba někde jinde.

+2/0
20.2.2017 14:12

M42i67c96h69a62l 84H37o82r16k88ý 9485575484539

Tak oni tu Miladu Horákovou zase zavřou? ;-D

0/0
20.2.2017 10:38

J47a25n 50Š10e19d98ý 5248891198750

ne

+1/0
20.2.2017 11:36

P11e39t34r 80B39á18č31a 8465336965165

Rozdrbou hned tu vedle pro zmenu at neni jedno leto nuda.

0/0
20.2.2017 12:33

P90a72v55e21l 91M96o77r24a70v20e21c 3392629422778

Jo. Nejdřív ji zavřeli, pak pověsili, pak pojmenovali, zase zavřeli.

Teď ji znovu zavírat nebudou. Naopak na ni naženou kolony aut ze uženého Koliště:-P.

+1/0
20.2.2017 14:56

T59o82m64á25š 34K51u58c31h67a32ř 3597561528961

Koliště jedním pruhem? ;-D

To je v pohodě, hlavně mít v autě dost pití, jídla, dobré muziky a mobilní data. ;-)

+6/0
20.2.2017 10:31

K67a12r34e51l 46Z55a51c93e87k 7261129451747

To budou kolony do Komárova.

0/0
22.2.2017 21:00

P65e89t98r 71B47á61č58a 8475806175725

SuperRv

0/0
20.2.2017 10:28







Najdete na iDNES.cz