Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno čeká další dopravní horor, kvůli úsporám se budou opravovat teplovody

Tento krok ve finále přinese úspory. Domácnosti by díky připravovanému projektu, který spouští Teplárny Brno, měly ušetřit až dva tisíce korun ročně. Cesta k úspoře ale bude plná komplikací, hlavně pro řidiče. Lidé se jí totiž dočkají jen za cenu dalších výkopů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L57i30b81o63r 65B92e33n27á20t25s98k31ý 3312278527701

Ale jak chcete dělat opravy bez objížděk. Samozřejmě dalo by se zrychlit práci v noci. To uvidíme na výběrových řízení. Ale bohužel se to musí opravit a to bez omezení není možné. Otázka je ovšem jak to logisticky zvládnou a v tom mám problém.

0/−1
20.2.2017 20:39
Foto

R30o35m12a76n 75I15v65i19č83i33č 8633235830190

Práce v noci je na stavbách ve městě naprosto nereálná. Je nereálné splnit limity hluku.

+1/0
21.2.2017 7:03

J68a68n 96Š68e77d62ý 5168381608510

stačilo by, kdyby se trochu zrychlila práce ve dne..

0/0
21.2.2017 7:26
Foto

R63o97m84a62n 80I97v84i43č32i23č 8193115420220

Apelujte na městě. Termíny se zadávají ve výběrovém řízení.

0/0
21.2.2017 8:08

P27a56v75e28l 62Z39o52u84h50a41r 5778704754759

Vhledem k tomu v jakém stavu bylo to parní potrubí (izolace- a s tím souvisící tepelné ztráty) je to nezbytně nutné a potřebné. Dále bych upozornil na skutečnost, že teplo je získáváno z dováženého plynu. Další důvod je ten , že parovody byly v minulosti zřízeny s potřebou tepelné energie v textilkách , které již dnes bohužel v Brně neexistují. Vidím ten přechod na teplovody POZITIVNĚ.Na závěr dodám jen to , že lituji té nesplněné dodávky tepla z JEDu - dálkovodem. Od motoristů je třeba mnoho trpělivosti ale je to nutné. Toliko můj názor. R^

+4/0
20.2.2017 16:47

L31i96b90o69r 83B47e77n90á51t83s21k97ý 3882418107731

souhlas

0/0
20.2.2017 20:36

R18i36c55h79a22r12d 43M53i97k18u66l23e66n16k91a 1149327637454

Magistrát, a vůbec veškeří politici v Brně chápou občany pouze jako obtížný hmyz. Takže holt zase budeme stát ve frontách jak trubky protože to, co by se v zahraničí stavělo měsíc u nás bude na roky....

+1/−1
20.2.2017 15:47

Z41d52e35n63ě64k 31K75n71e64c30h72t 1979516209427

Jak ulici Zábrdovickou můžou postihnout práce související s projektem Tramvaj Plotní??? "Rekonstrukce vodovodu vyžene řidiče z Valchařské ulice, tu stejně jako Zábrdovickou a Koliště postihnou i práce související s projektem Tramvaj Plotní. "

0/0
20.2.2017 12:07

P15e32t90r 63B72á86č53a 8915616275335

Asi tak, ze bude cely centrum parking.

+1/0
20.2.2017 12:31

T20o83m58á78š 87K44u52c10h56a48ř 3537701338131

Když jste tak pěkně vyčíslili, kolik ušetří teplárny, tak nám ještě vyčíslete, na kolik to vyjde řidiče. Klidně počítejte hodnotu lidského času jen 100 Kč na hodinu, plus benzín plus amortizace, plus škody na zdraví lidí díky zvýšeným emisím. :-P

+5/0
20.2.2017 10:39

T49o47m23á79š 10K65u55c79h61a83ř 3117501598751

Troufnu si hrubý nástřel. Kolištěm projede denně 25 000 aut. Průměrná obsazenost 1,5 je 37 500 osob. Dejme tomu, že 50% z nich to postihne průměrně 10 minutovým zpožděním, tedy 18750 lidí x 1/6 hodiny = 3 125 promeškaných hodin. Nebudu počítat nic jiného, než směšných 100 Kč na hodinu, tedy 312 500 Kč denně, to je 9 375 000 Kč za měsíc, tedy za plánovaných 5 měsíců je to téměř 50 milionů Kč. Takže to,co teplárny ušetří zaplatí ať chce nebo nechce někdo jiný.:-/

+5/0
20.2.2017 10:48

P62a47v30e42l 34M14o26r55a49v82e43c 3532499642118

Dost hrubý nástřel. Obsazenost aut je menší, zpoždění 10min kvůli tomuto nebude (jinde jsou taky špunty, tento dalších 10min nepřidá), navíc jej můžete počítat jen ve špičce.

Navíc, vy vyčíslíte nějaké náklady na opravy, což jsou fixní částky. Užitek z opravy ale bude dlouhodobý, ne jednorázový.

+1/−1
20.2.2017 11:03

P55e71t32r 82B76á61č42a 8715436905755

Jeden pruh na Kolisti dela uz po 6 hodine rano problemy, ne to nebude 10 minut, to bude mnohem vic.

+1/0
20.2.2017 12:32

T79o49m94á85š 73K89u36c29h77a83ř 3657171378711

Většina aut projede z principu ve špičce. Tím, že jsem započetl jen 50% aut jsem byl naopak velmi optimistický. Navíc nejde jen o ta auta, co zrovna budou stát zde. Ucpané Kolišté způsobí zácpy na mnoha dalších místech v Brně. Důvodem je to, že Brno už nemá žádné rezervy co se týče průjezdnosti.

Průměrná obsazenost v Brně je 1,6 (svsmp.cz), takže i zde jsem spíše mírně podstřelil.

+2/0
20.2.2017 13:58

P33a32v25e64l 24M91o92r52a97v11e94c 3822979232488

OK, to zní důvěryhodně. Možná s tou špičkou a 50% bych dodal, že musíte brát v úvahu i víkendy a prázdniny s menším provozem. Ale miliony až desítky milionů ztrát to budou - holt důvod tamtudy autem nejezdit, příp. rovnou použít MHD.

0/0
20.2.2017 14:54

O47n20d90ř37e54j 27P64u12t62n93a 9401974261525

A jak v modelu zohledňujete, že se ta rekonstrukce stejně jednou bude muset udělat? Ty dopravní komplikace tedy tak jako tak přijdou.

0/−2
20.2.2017 11:31

T38o48m44á59š 58K53u46c77h57a50ř 3967321818481

Ono jde především o to, jaký způsobem se u nás pracuje (Stačí připomenout nekonečnou rekonstrukci ulice Milady Horákové.) Má se současně opravovat i kanalizace, což se na 100% do podzimu tempem prací u nás obvyklým nestihne (Tedy jeden půjčený bagr, dva dědci s koštětem a lopatou a sem tam jednou za 14 dní naběhne druhá četa s UKčky usadit kanál ). Pracovat se bude maximálně na jednom místě celého úseku. Stavební firma totiž bude mít víc získaných zakázek (a na ty státní je vždy času dost) a omezené kapacity budou pořeba někde jinde.

+2/0
20.2.2017 14:12

M98i12c74h76a86l 81H67o91r37k61ý 9205175314699

Tak oni tu Miladu Horákovou zase zavřou? ;-D

0/0
20.2.2017 10:38

J31a33n 25Š74e49d24ý 5588651448340

ne

+1/0
20.2.2017 11:36

P54e76t70r 88B68á93č14a 8725776655985

Rozdrbou hned tu vedle pro zmenu at neni jedno leto nuda.

0/0
20.2.2017 12:33

P86a26v52e26l 58M60o10r86a34v52e36c 3822259532428

Jo. Nejdřív ji zavřeli, pak pověsili, pak pojmenovali, zase zavřeli.

Teď ji znovu zavírat nebudou. Naopak na ni naženou kolony aut ze uženého Koliště:-P.

+1/0
20.2.2017 14:56

T74o57m18á32š 82K64u77c30h98a26ř 3917981978331

Koliště jedním pruhem? ;-D

To je v pohodě, hlavně mít v autě dost pití, jídla, dobré muziky a mobilní data. ;-)

+6/0
20.2.2017 10:31

K80a57r47e98l 45Z15a61c37e48k 7461509121267

To budou kolony do Komárova.

0/0
22.2.2017 21:00

P86e53t75r 65B36á46č73a 8495896925715

SuperRv

0/0
20.2.2017 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.