- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řidičům z Brna by hlavně pomohlo, kdyby :
1) Někdo začal přemýšlet o tom, jak se Brno v okrajových (městských částech) rozrostlo (díky develop. projektům) a všichni pracují přesně opačném konci
2) Někdo pochopil kolik Brnem projede a do Brna přijede aut na úřady (+ studenti)
3) Někdo pochopil, že Brno je obrovská křižovatka (jedna z XY hlavních) Evropy
4) Někdo pochopil, že když chci zde stavět mega stavby (prům. zónu, kancl. budovy, prodejnu cihel a cementu uprostřed města = Bauhaus a Hornbach
Tak tomu kuwa musím uzpůsobit také dopravní infrastrukturu
Ale ti lidé, co tam sedí, jsou pouze motivováni ze strany developerů, a proto na občany (=ovčany) z vysoka.....
A je to horší a daleko horší jak za komoušů, protože dneska se nikoho nikde nedovoláte.
Mezi Brnem a Vyškovem mi přijde naprosto zbytečná nějaká cedule o rychlosti jízdy. Komu se podařilo jet tam rychleji než krokem nebo poskoky v kolonách? Vždyť je to tam absolutně neprůjezdný
Tyhle "vychytávky" jsou jen další komplikací. Kdyby se raději chytrolíni postarali o obchvat a nevymýšleli kraviny...
zajimave, ze staci mit aplikaci waze, a je to bezproblemu, akorat, ze to je apka zadarmo, tak si na tom nemasti nikdo z vedeni mesta kapsy...
Na co všechno to auto bude mít senzory? Připomíná mi to projekt K.I.T.T.
já bych byl mnohem šťastnější, kdyby se kolem brna dostavěl úplně obyčejnej obchvat, normální dvouproudá silnice. Ne za 30 let, ale třeba za tři roky. Nemusí mluvit, ani po ní nemusí jezdit auta bez řidiče. To by mi stačilo. Fakt.
"sledovat styl jízdy, jenž může být podkladem pro nižší pojistné"
Nebo taky třeba podkladem pro platbu pokut atd.
Dalsi omezovani svobody pod rouskou zlepsovaku.
Jdete s tim nekam
"sledovat styl jízdy, jenž může být podkladem pro nižší pojistné"
No to jsem zvědavej na kritéria... mám obavu, že se s programátory neshodnu
A podkladem pro x dalsich hlouposti, v mem aute nikdy.
A jak mluvící auto pomůže tomu, že nějaký "inteligent" povolil u M-paláce výstavbu frekventovaného centra s výškovými budovami, z kterého je možné se dostat na výpadovku pouze jediným výjezdem, kterým projede tak šet aut na zelenou, takže odpoledne je to tam beznadějně zablokované?
Obávám se, že mít tam včera po nákupu v Hornbachu mluvící auto, tak se ode mně naučí leda tak mluvit sprostě.