- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Výhoda je dvou kolon. Všechna auta zaparkují za městem a pak pojedou ráno všechny v nový, moderní koloně k baráku v centru a v druhý, dnešní koloně od baráku do práce. Nebo jsem to nepochopil?
No když budou ještě jezdit auta i bez řidiče, např řidič pošle auto pro něco domů za manželkou, nebo ho pošle někam zaparkovat za město, nebo si ho někam přivolá, tak bude ještě mnohem větší provoz.
No nevím, ten lidar od Sicku... snad by OCR bylo rychlejší i lépe použitelnější pro učení se opakovaných tras. No ale já ty zařízení nenavrhuju, ale používám v práci.
Překvapilo mne smělé prohlášení, že tento projekt jprý "pomůže udržet naše země v kontaktu se světovým vývojem v této oblasti".
Světový vývoj je už dávno zcela jinde. Členové týmu se budou něco učit, budou publikovat, ale jakékoliv udržení kontaktu se světovým vývojem je iluze.
Dovolím si tvrdit, že autoauta počet aut a s tím spojené problémy nijak citelně nesníží, spíš vůbec. V Německu už se třicet let prosazuje systém sdílených aut, no, existuje, ale je toho jak pijáků tibetskýho čaje se žluklým jačím máslem.
Kdo chce jezdit autem, ten proto, že je to jeho hrad uvnitř, jeho chlouba navenek (teda samozřejmě kromě těch, co musí). Kdo tohle nepotřebuje, ten už dávno jezdí hromadnéma prostředkama nebo na kole nebo chodí pěšky. Ten si taky do pofidérního prostoru, kde jel před ním kdovíkdo, nesedne.
Tohle může oslovit lidi, co mají auto jako soukromé taxi a jde jim jen o tu přepravu. Kdo má z auto jako pojízdnou dílnu, toho to neosloví.
Kluci a slečna mají hračku Proč ne.
Problémem těchto autonomních vozidel bude jako vždy absence lidského faktoru.
Co takhle radsi vyvijet neco uzitecneho a ne nepotrebne kramy o ktere nikdo nema stejne zajem?
Třeba vyvinout způsob jak vydělat peníze bez práce a přemýšlení?