- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě by spíš zajímalo, pokud je doprava vysoutěžená, tak ji firmy nabídly za nějakou cenu. Tak teď uplně nechápu, proč by se mělo navyšovat. To je přeci naopak nefér, vůči těm, kteří bybi druzí, ne?
Když už jednou řekli, že budou jezdit za tolik a tolik, tak by to mělo být závazné. Nikdo je nenutil, aby nabídku dali tak nízko.
Problém je že někdo na kraji sprasil smlouvy s dopravci, ve kterých asi není bráno v úvahu, že se třeba každoročně zvyšují platy v závislosti na výkonosti ekonomiky atd., a nezlobte se na mě, aby jezdil řidič s plným autobusem lidí za 80 za hodinu nebo podobnou směšnou částku se zodpovědností jakou má a mezi jízdama někde čekal zadarmo. To je na přezdržku pro obě strany jak dopravní firmu tak kraj.
češi neumí stávkovat a neumí se prát za svoje práva
Vždy se najde nějaký "stávkokaz" který pojede. Žádná stávka nedopadla tak, že by stávkovalo 100% zaměstnanců. To bychom byli už dávno s výplatami někde jinde. A stejné výmluvy proč NE - půjčky, leasingy, hypotéky.