- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemohu si pomoci, ale smrdí to komunismem! Dalším krokem bude daň z osobního kola, přebytek kapitalismu a to by bylo, aby půjčování kol, první krok, další budou následovat, nefungovalo.
párkrát jsem ty vraky ve městě viděl a v životě by mě na to nikdo nedonutil sednout
Opakuji to již po 157.
Kdo chce na kolo ať naloží toto sportovní náčiní na auto a jede na nějakou cyklostezku na Vysočinu- Žďár nad Sazavou - směr Velké Dářko, (Polnička, Račín) a okolí,.... nebo Jižní Moravu (rovina) = Lednicko Valtický areál a Pohansko, který je ideálem pro rodiny a ty, kteří nechtějí závodit, ale užít si přírodu v sedle svého malého "ocelového oře"
Výhody Pohanska : rovina, "1000" km cest kudy můžete kličkovat celý den v lese cik-cak, ale většinou na velmi pěkných stezkách. Hlavní trasy jsou "asfaltky", někde nové a lepší než kvalita D1.
Všude okolo les, ptáci, mokřady (bacha na komáry po dešti, nyní minimálně protože je sucho).
Občas proběhne někde "vysoká" přes cestu. Veverky, ještěrky...kvákající žáby.
Zámeček Pohansko skýtá občerstvení u rybníčku, tj. pivo, limo bezová, nebo kombajnérka, vynikající břeclavská cigárka, krkovičku....sýr....
Takže jen totální zoufalec by se projížděl mezi šalinama a kraksnama, co vypouští lopatku sazí (po odmontování filtru pevných částic) na 1 km jízdy
Tak jsou i lidi, co jsou schopní jet autem do fitka, aby si tam zachodili na páse, takže jistě lze i kvůli jízdě na desetikilovém kole pohybovat nejdříve několika metráky železa... Ale má to asi tak stejnou logiku, jako kvůli "zaježdění si v autě" povolat odtahovku a nechat se odvézt na Masarykův okruh. Na tom nic nezmění ani 157 opakování tohoto jistě originálního nápadu.
jo tak studie proveditelnosti, tak treba naucit cyklisty, aby jezdili po veslarske po cyklostezce a ne po silnici, je tam obousmerna, ale denodenne cykliste obtezuji na silnici
Ignorace cyklostezek je naprosto normalni, prece se ti Saganove nebudou obtezovat jezdit mimo silnici.
Hlavne, ze se neustale vyhazuji miliony do vetraku za stavbu dalsich.
Hlavně by se cyklisté měli naučit "pravidla silničního provozu" a ohleduplnosti, Není nic příjemnějšího, když jde člověk po chodníku a kolem něj prosviští někdo na kole a jen tak tak, že se nic nestane.
Je to tak. V Brně je to těžké. Málo stezek. Ve Vídni by klidně z těch širokých chodníku kus uřízli, ale tady se to neudělá. Kromě centra - a někde i tam, třeba Kotlářská - jsou tu kopce. Na kole s jedním nebo třema převodama nepohodlné.
Jdete s tim nekam, by me musela hanba fackovat a zaroven byt sebevrah abych na to sednul
Brno autem
Nechci se nikoho dotknout, ale vážně si myslíte, že 50.000 lidí bude přes Brno jezdit na kole? (občané + přechodně bydlící)
Přes ty kopce co tu jsou? zkuste si vyšlápnout Pekařskou nebo Drobného. Na vrchu budete splavení i na zadku. A běžte si pak na osm hodin sednout do práce. Kolegové vás vyhodí ven z kanceláře a dost silně pochybuji, že zaměstnavatelé budou nadšení, když jim lidi, jen co přijdou do práce, vlezou pod sprchu.
Pohyb na kole po městě reálně bude vždycky fungovat jenom na rovině. Takhle budou jezdit vždycky jen nadšenci.
To si mysli tak mozna Hollan, Ander a podobna sebranka.
Někteří lidé, inspirovaní Holandskem, by měli přestat užívat návykové látky.
Každou chvíli slyším v rádiu, že někdo někde v "Horní Dolní" srazil cyklistu, a to i tedy mimo město, kde je doprava o "1000%" přehlednější, než zde, ve městě aut, trolejáků, šalin....podnapilých nebo zfetovaných "amatérských džihádistů".
Kdo má rozum a slyšel někdy něco o fyzice, tak dá předost vlastnímu zdraví než, po všech stránkách nebezpečnému" ježdění na kole. Kde jsem proti plechovkám značně znevýhodněn nemajíc krunýř.
Představa, že na kolo sedne 10% obyvatel je zcela bláznivá a mimo jiné vypovídá o autorech, že nic neví o reálném pracovním životě, neboť se mnozí živí politikou a nikdy v podstatě fakticky nepracovali v nějakém standardním zaměstnání, kde musíte kmitat, stíhat, rozvážet, přivážet, jet pro děcka.... a nesmrdět u toho v neposlední řadě.
Je to názor lidí, kteří žijí v politickém mikrosvětě.
Kolo má tak opodstatnění někde v areálu špitálu, ale kdo někdy šel po komunikacích v areálu třeba ve FN u Svaté Anny, FN Bohunice tak i tam je to o život, protože i tam jezdí spousta aut.
Aby nakonec Statutární město Brno neplatilo ještě neplatilo náhradu nějaké škody příbuzným poškozeného (nedej bože mrtvého) až se vymele na kole, spadne pod šalinu...... a jeho právníci řeknou, že ta jízda byla v podstatě na popud magistrátu
A o tom, že se srazily dvě auta jste ještě neslyšel?
To se taky stává každou chvíli.
Nevím, no. Neumím si představit moc situací, kdy by mohlo být pro někoho z jakéhokoliv důvodu výhodnější si půjčit kolo, než používat vlastní. Jinak pokud si člověk užívá nějaký ten adrenalin, tak se to podle mě v Brně na kole celkem dá.
Jediný argument je, že to není moje, nemusím tak hledně na hrubší zacházení, a pak to ponechání venku, nemusíte řešit kočárkárnu nebo garáž. Ale mě to nevynahradí ten pocit, že kdovíkdo na tom seděl přede mnou s jakýma trenkama a tak.... takže do toho nepůjdu.