- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejen pro pana Bartoše viz.článek: Smyslem rekonstrukce je udržet nádraží v provozuschopném stavu (rekonstrukce svršku a mostů), zvýšení propustnosti a bezpečnosti (výměna zabezpečovacího zařízení). Počtem vlaků se jedná o druhé nejvytíženější nádraží u nás, v kontextu s rozsahem kolejiště a zastaralým zabezpečovacím zařízením je řízení provozu v ŽST Brno hl.n. nejnáročnější na síti SŽDC. Výroky diskutujícího Ondry Bartoše svědčí pouze o absolutní neznalosti oblasti řízení provozu a jeho neschopnosti si tyto informace opatřit. Myslím, že pokud někoho veřejně označím za neschopného měl bych o dané problematice něco vědět...
Diskutér je tady od toho, aby diskutoval, hořekoval a nadával, ne aby něco věděl.
Ať klidně nadává a hořekuje, ale pokud někoho označuje za neschopného, pak by to měl mít podloženo znalostmi a ne domněnkami.. :-)
To ano, ale pak by tady bylo téměř prázdno.