- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud se angažuje Fiala tak nás ochraňuj sám Franta Kocourek.
Napsal jsem městu jinou variantu Žabovřeské v asi poloviční ceně, ale neměli zájem.Už se těší na tunel, čti TUNEL pro určité lidi! Šalinu mohli zakopat pod stávající silnici - pokračování podzemní části z Pisoárek, a potom by silnice vedla po stropě této šaliny. Šlo by tedy o výkop, ale ne tunel
Jak jste prosím počítal náklady své varianty? Jste projektant?
Chápu, že je potřeba rekonstrukce, opravy a nové stavby. Ale v Brně je to opakovaně děs. Některé tahy jsou za hranicí a přitom se vesele v okolí Brna staví. Další kombinace oprav jsou smrtelné. Zavřená Francouzská, do toho se kope na Merhautové, což je paralýza pro tuto oblast. Lidická, Koliště a další související opravy. Nechápu proč se to nedá nějak koordinovat.
proč to dělat jednoduše, nedej bože logicky, když to jde složitě?
pokud nebudou plne zprovozneny krizovatky Jugoslavska-Vranovska-Francouzska-Pradlacka, omezeni provozu na Provaznikove na jeden pruh bude dobrej hardcore...:/
Hlavně už konečně postavíte ten tunel na zabovreske
Kdo má trochu fištrónu, koupí si kolo. Takový to normální, na který nepotřebuje speciální boty a pestrý oblečení, ale který má blatníky, kryt řetězu, nosič a co je tak potřeba.
Teď jen nevím, jestli ten příspěvek myslíte vážně (někde je kolo fakt nejrychlejší, jistota objetí zácpy,..), anebo si jen děláte srandu (z dřívějších vašich příspěvků)? :)
Proboha co v Žabovřeské budou 5 let dělat ?!
Pokud si to správně uvědomuju, tam se taky ještě budou muset přesouvat koleje.