Diskuze

Marketingový hlavolam. Parfémový gigant vymýšlel nový název skoro rok

Prodávat parfémy přes internet začali pod názvem Parfums.cz už před 13 lety. „V té době to bylo úplné sci-fi,“ popisuje Radek Ondrášík, marketingový ředitel firmy Notino. Dnes má brněnský e-shop kolem 800 zaměstnanců a před Vánocemi jednou tolik.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A něco, co trošku evokuje vůně vymyslet za tu hromadu dní nešlo? Notino nic moc...

0 0
možnosti

Jojo, když nic nevymyslíte, tak si dáte před název e nebo i....

A nebo taky vezměte existující úspěch eshopu parfémy a prelozime ho v Česku jako konkurence do angličtiny. To muselo dat tenkrat taky desnou makacku to vymyslet :P

0 0
možnosti

Někteří slabodusi jedinci dodnes používají předlistopadové názvy ulic, třeba "Leninka". Myslím, že klienti Notina jsou dost bystří na to, aby si na změnu zvykli rychle. Kdo s tím má problém, kupuje Diplomat v dm-ku.

2 1
možnosti

"Jednou tolik". To je takový překladatelský oříšek. Znamená to zhruba stejně, jako dvakrát tolik. :-) Aneb kolik třešní, tolik višní.

4 0
možnosti

No, já když to slovo vidím, tak mne napadá taková anglická úprava: Nothino. ;-D

2 0
možnosti

Název mi připomíná not - něco negativního, že něco nejde, dohromady slovo nikotin. Je móda dávat do názvu na konec písmeno o. Všichni kupují parfémy, ale nikoho necítím vonět. Tedy některé ženy jo, to cítím, že se v tom vykoupaly snad.

1 0
možnosti

Lidem nyní zase trvá "rok", než si vzpomenou na nový název ... :-/ ... njn ...

(kdo se voní, tak se přece voní parfémem, a ne nějakým notinem)

3 1
možnosti

Pravda, všichni jezdíme autem, tak nevím proč se to jmenuje Škoda ... Název produktu a název společnosti je něco drobet jiného ...

0 0
možnosti