Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvrdý byznys s koly. V jejich půjčování se v Brně předhánějí velcí hráči

Sdílení kol v Brně už není jen bohulibá myšlenka. To, co platilo ještě před několika lety, se dnes mění v tvrdou hru byznysmenů. Před měsícem se v ulicích objevila červená kola firmy Velonet, nyní chystá svůj vstup na brněnský trh se sdílenými bicykly společnost Futupilot.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P10e49t20r 33B78á44č84a 8125576445815

A co takhle tenhle nesmysl celej zrusit a je klid?

Stejne nechapu jak na tom muze nekdo jezdit Rv ani kdyby me za to platili Rv

+2/0
11.7.2017 19:19

P19e82t82r 59V83o58p73i20č73k26a 5402567197896

zelený Hlavenka, radní vs business, vše křišťálově čisté ...

+4/0
11.7.2017 16:35

J12i30r72k69a 32K26o30c97h 7194884353265

Bikesharing se nám jeví jako trendová záležitost

a jako kazdy jiny trend za par mesisu - let vysumi

+3/0
11.7.2017 12:53

I77v12o 73H37e97b40e96l12k46a 8975160722820

Tak máme v Brně půjčovny kol. Za těžký love pár firem vydělá, když lidi budou jezdit z hlaváku na čáru. Město jim přihodí ještě 'dotaci '. Auta ale nezmizí žádna.

+5/−1
11.7.2017 11:14

P30a83v52e70l 82H69o91r11á42k 8761233215422

O nic jiného než o ty dotace nejde.

+4/0
11.7.2017 14:15

M27a60r21e72k 93F33l66e79k70a45č 1466285104598

Už jsem nad tím přemýšel mockrát,ale jediné místo kde mi přijde rozumné si kolo pojčit je tak mezi pisárkama a hlavním nádržím. Brno není Amstr, je na kopci a než se na pujčeném kole hrabat ke kampsu do Bohunic nebo do Krpole, radši vemu šálu nebo trajfl

+12/0
11.7.2017 11:13

P16e53t13r 23K10o85n11í42č77e37k 8364292425245

Velonet patří BigBoardu, tedy firmě, která zaplavuje Prahu billboardy a světelnou reklamou a má solidní kšefty s magistrátem. Tak ať, já jim to přeju. Ale jsem rád, že se "na plnou hubu" řekne, že to je tvrdý byznys. Provozovatel Rekol se tváří jako sluníčkářský svatoušek, ale nebýt tvrdého kapitálu, mohli by jeho klienti dál chodit v žabkách a sandálech pěšky.

+6/0
11.7.2017 11:11

J44a35k60u25b 65K15a78m50e34n35i22c48k25ý 4509222167346

nejak mi v clanku chybi, jaka je vyuzitelnost tech kol, protoze velmi casto je obrazek ,jak pise kolega podemnou, ze se to spis nekde vali a zavazi

+11/0
11.7.2017 11:09
Foto

V63ě69r42a 93P88r72a98g21a55č33o84v82á 1825463748897

...a mne by zajímalo, kde budou jezdit?, na silnice se nevejdou a po chodnících se nesmí, nebo se pletu?,cyklostezek je dostatek?...

0/0
12.7.2017 10:13

P51e44t45r 84D30o61s93t79á64l 1283779112

Na komunitní projekty jsem vyloženě alergický. Výsledkem je, že se po městě "povalují" kola, která nikdo nechce. Je řada jiných oblastí ve kterých město zaostává za vyspělým světem o desítky let.

+20/0
11.7.2017 11:05







Najdete na iDNES.cz