Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvrdý byznys s koly. V jejich půjčování se v Brně předhánějí velcí hráči

Sdílení kol v Brně už není jen bohulibá myšlenka. To, co platilo ještě před několika lety, se dnes mění v tvrdou hru byznysmenů. Před měsícem se v ulicích objevila červená kola firmy Velonet, nyní chystá svůj vstup na brněnský trh se sdílenými bicykly společnost Futupilot.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P15e51t38r 18B63á22č69a 8815106225125

A co takhle tenhle nesmysl celej zrusit a je klid?

Stejne nechapu jak na tom muze nekdo jezdit Rv ani kdyby me za to platili Rv

+2/0
11.7.2017 19:19

P60e64t75r 30V34o19p66i64č71k61a 5542187817696

zelený Hlavenka, radní vs business, vše křišťálově čisté ...

+4/0
11.7.2017 16:35

J31i89r41k57a 21K68o50c13h 7844584283395

Bikesharing se nám jeví jako trendová záležitost

a jako kazdy jiny trend za par mesisu - let vysumi

+3/0
11.7.2017 12:53

I43v21o 55H84e61b32e29l43k13a 8125440612450

Tak máme v Brně půjčovny kol. Za těžký love pár firem vydělá, když lidi budou jezdit z hlaváku na čáru. Město jim přihodí ještě 'dotaci '. Auta ale nezmizí žádna.

+5/−1
11.7.2017 11:14

P60a45v54e30l 59H52o95r30á35k 8931893795502

O nic jiného než o ty dotace nejde.

+4/0
11.7.2017 14:15

M52a10r43e20k 60F90l70e15k78a32č 1536255764918

Už jsem nad tím přemýšel mockrát,ale jediné místo kde mi přijde rozumné si kolo pojčit je tak mezi pisárkama a hlavním nádržím. Brno není Amstr, je na kopci a než se na pujčeném kole hrabat ke kampsu do Bohunic nebo do Krpole, radši vemu šálu nebo trajfl

+12/0
11.7.2017 11:13

P85e62t36r 28K87o95n94í74č17e14k 8574632985755

Velonet patří BigBoardu, tedy firmě, která zaplavuje Prahu billboardy a světelnou reklamou a má solidní kšefty s magistrátem. Tak ať, já jim to přeju. Ale jsem rád, že se "na plnou hubu" řekne, že to je tvrdý byznys. Provozovatel Rekol se tváří jako sluníčkářský svatoušek, ale nebýt tvrdého kapitálu, mohli by jeho klienti dál chodit v žabkách a sandálech pěšky.

+6/0
11.7.2017 11:11

J42a23k85u61b 94K80a80m75e42n69i90c83k70ý 4749542667316

nejak mi v clanku chybi, jaka je vyuzitelnost tech kol, protoze velmi casto je obrazek ,jak pise kolega podemnou, ze se to spis nekde vali a zavazi

+11/0
11.7.2017 11:09
Foto

V76ě43r75a 13P44r71a66g71a91č54o56v35á 1355163128367

...a mne by zajímalo, kde budou jezdit?, na silnice se nevejdou a po chodnících se nesmí, nebo se pletu?,cyklostezek je dostatek?...

0/0
12.7.2017 10:13

P71e39t45r 19D66o63s80t21á14l 1863929572

Na komunitní projekty jsem vyloženě alergický. Výsledkem je, že se po městě "povalují" kola, která nikdo nechce. Je řada jiných oblastí ve kterých město zaostává za vyspělým světem o desítky let.

+20/0
11.7.2017 11:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.