Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvrdý byznys s koly. V jejich půjčování se v Brně předhánějí velcí hráči

Sdílení kol v Brně už není jen bohulibá myšlenka. To, co platilo ještě před několika lety, se dnes mění v tvrdou hru byznysmenů. Před měsícem se v ulicích objevila červená kola firmy Velonet, nyní chystá svůj vstup na brněnský trh se sdílenými bicykly společnost Futupilot.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e56t25r 10B94á78č88a 8535866175255

A co takhle tenhle nesmysl celej zrusit a je klid?

Stejne nechapu jak na tom muze nekdo jezdit Rv ani kdyby me za to platili Rv

+2/0
11.7.2017 19:19

P56e12t51r 43V57o76p35i26č97k88a 5402767867976

zelený Hlavenka, radní vs business, vše křišťálově čisté ...

+4/0
11.7.2017 16:35

J49i11r18k94a 24K48o48c63h 7134884363715

Bikesharing se nám jeví jako trendová záležitost

a jako kazdy jiny trend za par mesisu - let vysumi

+3/0
11.7.2017 12:53

I67v26o 82H75e82b24e94l44k22a 8475480602290

Tak máme v Brně půjčovny kol. Za těžký love pár firem vydělá, když lidi budou jezdit z hlaváku na čáru. Město jim přihodí ještě 'dotaci '. Auta ale nezmizí žádna.

+5/−1
11.7.2017 11:14

P15a64v19e75l 32H66o79r37á11k 8541773805572

O nic jiného než o ty dotace nejde.

+4/0
11.7.2017 14:15

M72a68r76e92k 97F62l17e84k18a18č 1426325164268

Už jsem nad tím přemýšel mockrát,ale jediné místo kde mi přijde rozumné si kolo pojčit je tak mezi pisárkama a hlavním nádržím. Brno není Amstr, je na kopci a než se na pujčeném kole hrabat ke kampsu do Bohunic nebo do Krpole, radši vemu šálu nebo trajfl

+12/0
11.7.2017 11:13

P80e51t84r 12K61o57n74í18č82e38k 8864802315565

Velonet patří BigBoardu, tedy firmě, která zaplavuje Prahu billboardy a světelnou reklamou a má solidní kšefty s magistrátem. Tak ať, já jim to přeju. Ale jsem rád, že se "na plnou hubu" řekne, že to je tvrdý byznys. Provozovatel Rekol se tváří jako sluníčkářský svatoušek, ale nebýt tvrdého kapitálu, mohli by jeho klienti dál chodit v žabkách a sandálech pěšky.

+6/0
11.7.2017 11:11

J43a65k71u15b 94K34a50m36e67n29i48c85k52ý 4449962567766

nejak mi v clanku chybi, jaka je vyuzitelnost tech kol, protoze velmi casto je obrazek ,jak pise kolega podemnou, ze se to spis nekde vali a zavazi

+11/0
11.7.2017 11:09
Foto

V53ě26r50a 97P84r26a52g25a33č81o64v85á 1475153278407

...a mne by zajímalo, kde budou jezdit?, na silnice se nevejdou a po chodnících se nesmí, nebo se pletu?,cyklostezek je dostatek?...

0/0
12.7.2017 10:13

P59e50t51r 46D36o36s81t74á54l 1833659622

Na komunitní projekty jsem vyloženě alergický. Výsledkem je, že se po městě "povalují" kola, která nikdo nechce. Je řada jiných oblastí ve kterých město zaostává za vyspělým světem o desítky let.

+20/0
11.7.2017 11:05







Najdete na iDNES.cz