Diskuze

Starostové požadují po Brnu větší pravomoci, spekulují o osamostatnění

Starostům některých městských částí dochází trpělivost s brněnským magistrátem. Prý jim až příliš zasahuje do rozhodování. Chtějí větší pravomoci a hovoří o osamostatnění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě v článku nezmínili Bystrc. Jdou hlasy, aby se Bystrc odtrhla, pokud by dálnice D43 vedla v plánované trase zakreslené v územních plánech od roku 1939. Aneb, každý by chtěl obchvat Brna, jen ne přes jejich městskou část, nové fabriky ano, ale běda, kdyby to bylo na dohled ... Novela Stavebního zákona, který má urychlit zejména líniové stavby, ještě nebyla schválena a už se obce bojí, že nebudou účastníky řízení. Vždy je to záležitosti dohody a kompromisu, zvláště v tak citlivých záležitostech jako je vedení nových silnic, železnic, umístění nových obytných čtvrtí, které změní naše okolí na staletí dopředu.

1 0
možnosti

Vážený pane, mluvíte nesmysly. Nikdo obcím nebere možnost být účastníkem stavebního řízení. Dotčené veřejnosti se na vstupu do řízení nic nemění. Omezí se jen možnost ekologických spolků vstupovat do řízení v rámci stavebního zákona. Možnost vstupovat do řízení v rámci zákona o životním prostředí jim zůstává. Účelem je, aby tyto spolky opravdu hájili ochranu krajiny a přírody místo účelového nekonečného blokování staveb. D43 je v oblasti Bystrce navržena jako podpovrchová. Navíc je jasně prokázáno z vyhledávací studie pro Jmk, že varianta tzv. Boskovickou brázdou je dopravně méně výkonnější a má větší negativní vliv na životní prostředí než varianta "bystrcká".

0 0
možnosti

R78o38m60a78n 17N49o56v29a29k

17. 7. 2017 11:25

Kdo se tomu divi, kdyz na magistratu sedi inteligence typu Hollana...denne vydava "vize" o tom, jak se postavi to a ono, planuje rezidencni parkovani, cyklostezky odnikud nikam za velky prachy...misto aby se zabyval skutecnymi problemy.

3 0
možnosti

Vedení Brna "odsoudilo" některé městské části k tomu, aby tam byla koncentrovaná průmyslová zóna.

Bohužel, mimo jiné četné negativní efekty takovýchto zón patří přetíženost místních komunikací, které nebyly projektovány na tuto zátěž.

K tomu je nutné připomenout, že dosud nebyl realizován sjezd z D1 přímo do průmyslové zóny, který politici slibovali snad již před 15 lety.

Také nejsou stále postaveny slibované obchvaty Slatiny a Tuřan a k tomu se navíc zrušilo zpoplatnění D1 okolo Brna (jinak správné řešení), ale tím se bohužel "nasála" další dopravní zátěž do Slatiny a Tuřan, přes které se automobily dostávají k Exitu 201. Takže v obou městských částech se z některých ulic nedostanete prakticky na hlavní, protože jsou tam ve špičkách souvislé kolony aut.

Dost dobře tedy nechápu proč se MMB nestará o to, aby nějak pomohl vyřešit tyto nelidské podmínky, hluku, prachu, exhalací.....Neustále se staví, ovšem nikdo nepřemýšlí o tom v čem potom budeme žít. Všechno je jen a jen o výstavbě, ale nikdo již neřeší kvalitu života. A ta na těchto místech opravdu značně klesla.Rv

6 0
možnosti

lzete, D1 a D2 je v okoli brna bez poplatku! d1 az do holubic a d2 po olympii....

0 1
možnosti

Ti, kteri jsou za uzemni plan zodpovedni, tak jen vymysli, jak zneprijemnit zivot ridicum a vyzdimat z nich vic penez...

0 0
možnosti

at se osamostatni, aspon si ta parta hic na magistratu uvedomi, co je muze stat za penize odchod nekolika desetitis obyvatel....

8 0
možnosti

Nemají čas a peníze. Řeší růžový tank, splašený trubky a valení šutru městem.

12 0
možnosti

Tož to je dobře, že se pan Ander diskusi nebrání. Z Bosonoh doporučuji velký, ale opravdu velký meeting!

1 0
možnosti

J71a71n 77K14o45ř10á35n

17. 7. 2017 7:57

Ta ulice není Holcova, ale Holzova.

5 0
možnosti

Dejte dohromady Žít Brno + ANO + Zelení a problém je na světě

10 0
možnosti

smutne je, že to lidé nevidí a co nevidět to čeká celou republiku ...

1 0
možnosti