Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J79i26r11k79a 62N28o79v42á30k 6342105845499

Tak D1 nestojí za nic, ale stanice Brno dolní nádraží je teda taky pošušňání pro rozmazlené cestující.

+20/−1
doporučit
21.8.2017 6:31

P14e74t11r 73V83o77p72i10č93k26a 5452417227456

Rekonstrukce D1 je absolutně nezvládnutá. Před tím než rozkopali úplně první úsek, ŘSD slibovalo, že u každého zúžení bude odtahovka, která v případě kolize havarované vozidlo okamžitě odtáhne. Nestalo se. Dbá důsledně policie na dodržování rychlosti v zúženích? Ne. Jsou firmy penalizovány za pozdní termíny? Ne. Jsou odměňovány za předčasné dokončení? Ne. Je tu snaha ze strany ŘSD nebo MD aby rekonstrukce probíhaly 24/7? Ne! Tak co chcete. Salámisti Češi si zvyknou na vše, sklopí uši a jedou vlakem.

+13/0
doporučit
21.8.2017 9:09

R57u80d52o92l43f 91K70o68m84á29r90e23k 7308139212139

muzu rici ze jsem unaven nejen z D1 ale i z ostatnich uzavirek, kdy v Praze je kazda druha ulice s omezenim. a zejmena z tech, kde je omezeni ale nikdo tam nic nedela. tak je valna vetsina.

+5/0
doporučit
21.8.2017 7:30

J82a22n 83Š79e68s35t92á79k 3938539259604

V normální společnosti by po 27 letech demokracie nenutila lidi do vlaků hlavně dezolátní dálnice

+8/−6
doporučit
21.8.2017 0:49

R85i98c64h48a49r81d 31T61o76m40e66č91e77k 7456885806811

Silnice jsou už v tak ubohém stavu, že se i železnice jeví jako luxusní a rychlá doprava. V případě výluk pak dává smysl renezance rychlých koňských povozů.

+2/0
doporučit
21.8.2017 8:27

P69e56t69r 87D89r42a33p57a42l 3755328863715

proč jen D1, to platí pro celé území, omezení na omezení, objíˇždka na objížďku(hlavně že i mimo zástavbu je pracovní doba po-pa do 17 hod

+2/0
doporučit
21.8.2017 8:12

P98e88t75r 19A82g85u64l52á73r 4477808590364

Teď jsem dvakrát za sebou jel místo po D1 na Slovensko raději kolem Hradce na Olomouc. Hezká cesta. Je plynulá a nikde jsem si nehuntoval podvozek.

+2/0
doporučit
21.8.2017 7:50

L52i54b90o11r 33F45o22l97t33ý96n55e71k 2946665417894

https://i.imgur.com/0kqZTcM.png

Tak tohle dal před chvílí kamarád na FB. Už na odjezdu zpoždění 30 minut, pak 60. Také žádná velká výhra.

+2/0
doporučit
21.8.2017 6:55

K17a16t98e73ř14i41n77a 26V68a62š13á26k39o95v19á 5871382639895

Jaký vyšší komfort ČD? Nějak jsem si nevšimla, wi-fi stále v nedohlednu, zpoždění je taky pořád spíš norma (tuhle na příjezdu do Prahy 40 minut) a s tím, jak teď vypadají nádraží v Brně je to snad ještě horší než ta D1 - Židenice rozhodně nejsou bezbariérové, přípoje např. na Tišnov úplně zlikvidovali, aby se vlakem dalo např. až na Lesnou, silnice v Brně pak zasekaný, atp.

+7/−13
doporučit
21.8.2017 7:08

R77o66m40a52n 85K73a73c74h91l29í47ř 7863281321610

Nejslavnější, nejrychlejší a nejdražší vlak Pendolino zvládne trasu o pouhých 5 minut rychleji?8-o

+6/−11
doporučit
21.8.2017 6:07

S65t41a81n 84N31o20v76á73k 5427705425944

Dovolím si titulek přeložit: Z deště pod okap.

+1/0
doporučit
21.8.2017 20:09

J68a37n 87P66e42š40t76á62l 2337757639221

Rekonstrukce D1 v původní konfiguraci 2+2 je zločin za bílýho dne. D1 měla být po rekonstrukci 3+3 - třeba by se držitelé řidičáků (záměrně nepíši řidiči) časem naučili jezdit v pruzích..

+1/0
doporučit
21.8.2017 12:13

E98l40i66š85k95a 31K74u83č92e76r39o76v15á 7539422783103

takže lidi jezdí vlakem, protože to autem už fakt nejde? no nevím, jestli je to dobrá vizitka, ať už pro dráhy, nebo pro správu silnic a dálnic.

jinak "luxusnější" první třídu lidé volí často proto, že chtějí mít místo k sezení a neopírat se přitom o souseda koleny. ALe jak to tak vidím, tak tento jediný "luxus" brzy skončí, protože stav "už to fakt nejde" se začne vztahovat i na druhou třídu drah.

+1/0
doporučit
21.8.2017 9:34

J91a96r81o53s78l15a47v 14K62a14d56l51e68c 5381889762691

Takže pro záchranu železnice stačí uzavřít pár silnic...:-P

+1/0
doporučit
21.8.2017 8:03

V84í90t 53P90r77č21í94k 9578110914960

D1 - to je ta dálnice, kterou v roce 2013 v předvolebním klipu Babiš sliboval opravit. Spolu se svým podřízeným, ministrem Ťokem na to měli celé čtyři roky. Výsledek posuďte sami. Krásný příklad, jak ANO plní svoje předvolební sliby.

+1/−2
doporučit
21.8.2017 10:43
Foto

M20a60r88t97i96n 62P40i77š81t68o30r34a 8288818436279

"zvyšuje se pravděpodobnost, že na schůzku nedorazím o dvě hodiny později"- ať si radši žádné schůzky neplánuje, když nedokáže zohlednit aktuální stav dálnice.

+3/−19
doporučit
21.8.2017 7:25

B27a41r33b47o49r10a 45M68a50r34e19š24o85v85á 7942762232500

České dráhy. Čekej dlouho, čekej dál. Časem dojedeš. Česky, draze. Času dost. Baví mě, když se státní podnik chvástá úspěchy v dopravě, když má na ni na mnoha místech (a jinde ještě nedávno měl) monopol, nebo novými soupravami, které jim opět zasponzoroval stát... Už aby se "výnosné" státní podniky, jako jsou ČD nebo pošta, osamostatnily. Jasně, řeknete, že se zvednou ceny jízdenek. A proč ne? Stejně ty dotace platíme zprostředkovaně svými daněmi.

P.S. A ČEZ by zase mohl lít víc ze zisku do státu, ne svým lidem... Třeba. Když je polostátní, ať je solidární.

+2/−12
doporučit
21.8.2017 8:04

J93i11ř24í 58Z54á16ř96e21c94k10ý 5634658354195

Když je dálnice v dezolátním stavu, tak je to špatně.

Když se opravuje, tak je to taky špatně.

+1/−6
doporučit
21.8.2017 0:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.