Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P34e94t14r 21B51á20č22a 8425716195405

a z jakyho duvodu nekonci jako Hollan, kteryho tamz lidi pomale nikdo nechce, ma pruser vedle pruseru a dela nesmysl za nesmyslem.

To musi byt nehorazna spina co se tam pere na tom magistratu Rv

+14/0
doporučit
25.9.2017 17:12

M78i12r69o17s16l28a62v 51V32y12k53o23u90p65i83l 3100216693905

Dopravu v Brně řídí snad čerti, protože je to pravé peklo.

Z toho snad mají prospěch jen benzínky a psychiatři.

Auta v kolonách žerou o 106 a většina řidičů z toho má psychické problémy.

+9/0
doporučit
25.9.2017 15:25

J37i10ř24í 35K87o89c34u23r71e76k 6875834335238

Asi se nechtěl účastnit dobrovolné cyklojízdy, už potřetí!

+7/0
doporučit
25.9.2017 20:55

L44u39k15a32s 14N90e31m67e80c 7349500802814

Takže se teď všichni tváří, že ten borec pracoval správně? To snad nemůže myslet nikdo vážně.

+7/0
doporučit
25.9.2017 14:51

M23i54c66h20a10l 72B80r81ň39á63k 6764804277818

Jak prohlásil pan Ander, na kterého se nějak zapomíná, ač je to on, kdo je větším zlem, než kašpar Hollan: Názory pana Bielka se často nesetkávaly s představami o dopravě mladých, progresivních politiků, kteří nyní Brno ovládají. Konec citace. Tudíž byl odejit další člověk, který jen tupě nekýval na každou jejich zhovadilost, kdy se z Brna snaží udělat skanzen a úmyslným pruzením lidí se je snaží "vychovat", aby těmi auty nejezdili. 6 let se nedělá na VMO. Máme využívat MHD, ale ta je na hranici kapacity a stavba nových tratí se neustále posouvá. Komunikace máme na kapacitě z dob Rakouska-Uherska, ale absolutně nikdo nemá zájem na tom, aby se postavila infrastruktura na úrovni 21.století. O neustálé blokaci vyřešení ŽUB už ani nemluvě. Vždyť je to do nebe volající.

+6/0
doporučit
26.9.2017 11:43

J14i89n74d43ř28i29c98h 55H35r77a77d17e77c69k69ý 6295889842172

Matěj Onnan: a teď hurráá, všichni na kola!

+6/0
doporučit
25.9.2017 15:21

M17a21r68t15i66n 86B20u52r41e15š 3756385508861

Dnes Brno zacpané jak auta tak MHD. Mimochodem samotná MHD přeplněná.

K Bielkovi-- rezidentní parkování nikdo v Brně nechce a pokud se nestihne do podzimních voleb. Tak volby budou i částečným referendem o rezidentní parkování, kde nahoru půjdou strany, které ho odmítají proto Žít Brno na to tak tlačí. Jakmile nějakou blbost zavedete těžko se ruší.

--- ohledně s tím, že má spory s Brno střed se ani nedivím na Brně středu vládne Žít Brno

+5/0
doporučit
25.9.2017 15:39

R18a27d77e16k 90H32o60d81a66ň 9286877411923

Vždy když slyším ty argumenty "nejezděte autem, jezděte MHD", vybaví se mi každodenní pohled na tramvaj číslo 11 na Minské: vypadá to zhruba jak "školňák za komoušů": desítky tváří přilepené na namrzlá skla a z každých dveří vypadne po otevření přetlakem pár lidí...

Jako ano, mimo špičku není MHD problém. Ale ve špičce? Navíc na spoustě míst se otevřeně přiznává, že tramvaje jedou v takové hustotě, že už není přidávat kam.

+4/0
doporučit
25.9.2017 16:36

L93u21k21a20s 73P91o73k19o69r45n84y 7174551188762

Hollan a Ander, kam ti dva slapnou, ne sto, ale tisic let trava nerosteRv

+3/0
doporučit
26.9.2017 16:10

M67a50r59t48i37n 30K69r51č90i22l 6970618558349

Jak v něčem jede Hollan,tak to smrdí levárnou.

+1/0
doporučit
26.9.2017 7:32

R53o49b26e34r93t 25M40o29t93k11a 4466757769475

Že by si Hollan chystal teplé místečko?

+1/0
doporučit
26.9.2017 6:47

Š80t91e97f44a24n 83F24r26i67č48a 7142728343686

Selhával už jen tím, že jako šéf odboru dopravy nebyl důrazný proti zavlékání tranzitní dopravy do Brna.

+1/−1
doporučit
25.9.2017 22:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.