- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu cyklisty jezdící na frekventovaných silnicích. Když už, tak na cyklostezce nebo polní či lesní cestě, jinak je to o život. Výfukové plyny, zvířený karcinogenní prach, riziko srážky.
Kdyby stát dostavěl 1/55 na dělený čtyřpruh ... po Hodonín je to skoro nachystáno, v Hodoníně i mosty. Asi nikomu těch 2000 kamionů, které objíždí mýto, nevadí.
Už by někoho mohlo napadnout dát na silnice I.třídy zákaz vjezdu cyklistům ohrožují sebe a i řidiče na silnici 43 Brno-Svitavy to jde a tady ne?Proč?
Vedle je železniční koridor. Ten kamion tam spíš nemusel být. Na Moravě se hodně jezdí na kole. Ale ne na výlet, do práce.
Na kole na silnici první třídy ? Adept na darwinovu cenu. Cyklista sebe vyřadil což zas tak nevadí. Nebohý řidič z toho bude mít psychické problémy, nehledě na to , že určitě dostane nepěkný trest. Pumpičkáře zakázat všude, kde je povoleno 50kmh+
Když se mají cyklisté někde zakazovat, měla by zaznít otázka, jestli mají jinou stejně rychlou a přímou cestu. Předpokládám že v počasí dnešních dnů a v jeho věku nešlo o hltače kilometrů, ale někoho, kdo se spíš vracel z práce za rodinou...
jet po tehle silnici na kole... to je jen otazka casu kdy se tak stane, ne jestli.
Z vedlejší sinice vyběhl být. Měl dát přednost... Jenže některé vcěci jsou tak nebezpečné, že je lepší se ujisit, nelezu-li jim do cesty.
Tohle se učí motorkáři: Dívám se doprava, komu dávám, dívám se doleva, jestli mám. Chápu, že chtít to po cyklistech je diskriminace.
Jízda na kole jedině na Pohansku !
Všude jinde mám strach.
To nemluvím co všechno jezdí v Brně po setmění po Kounicové mezi šalinama cyklisté v maskáčích beze světel.
Tím nehodnotím tento případ, ale obecně cyklista nemá šanci na silnici pokud ho někdo přehlídne
Pokud vyšetřování zjistí, že cyklista měl všechno v pořádku, tak to má ten srážející řidič u soudu docela blbý. Jinak taky občas jezdím v maskáčích, na osvětlení používám starý dobrý dynamový a prakticky bezúdržbový a spolehlivý systém a zákonem předepsané odrazky. Nic míň, ale taky nic víc - ze zákona je to v pořádku.
Kdo si v dnesnim provozu neda rict a neustale se mota pod kola aut na kole, ktery by melo byt tak maximalne na cyklostezce nebo v lese na polnackach, tak holt musi s podobnym rizikem pocitat. Kor v Breclavi, kde je to auto za autem.
No ale zrovna v okolí Břeclavi se jezdí na kole celkem pohodlně. Samozřejmě na takové silnici je vždy riziko.