Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silnice v Černé Hoře nevydržela nápor aut. Začala její oprava

Cesta autem mezi Brnem a Letovicemi se řidičům v posledních týdnech protáhla i o několik desítek minut. Může za to oprava mostu u Kuřimi i objížďka přes Černou Horu. Teď musí řidiči počítat s dalším zdržením. Počínaje pondělkem se začne frézovat průtah městysem, opravy potrvají do konce října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A17l91e34š 30L69i36s37o72v92s52k53ý 9469358552472

Ať žijí ekoteroristé a jejich zdržovačky stavby R43!

+2/0
16.10.2017 23:10

P56e22t67r 84B59á51č76a 8215556535185

Kdybyste laskave tam nenechali jezdit mesice kamion za kamionem tak ta silnice jeste do toho stavby mostu vydrzela.

Muzete me vysvetlit co na tom rozhodnuti trva 2-3 mesice? To je fakt bananistan se vsim vsudy. Nez se pani papalasi sejdou v klidecku na kavicku a daji souhlasne ano, tak plebs ctvrt roku pocka ze jo.

A o tom mostku u Lipuvky radsi ani nemluve. Odflaknuty uzky mostek s rantlem, ze musi kazdej pribrzdovat a kamiony navzajem si davaji prednost a kolona, ktera ma uz v 6 rano pomale 3km, samozrejme vubec nikoho netankuje....

To nemluvim o tom, ze to tam smudlaji 3, slovy TRI lidi ten mostek, za mesic by nebylo co delat, kdybyste to nedavali amaterum z Madosu co nemaji lidi.

Ja pracovat tak jak vy v tech svych smesnych kanclech schvalujici tohle, tak si nevydelam ani na slanou vodu.

+6/0
16.10.2017 16:39

P45e74t25r 94V33o37p73i87č49k52a 5322987577376

Vynikající načasování! R^;-D

+3/0
16.10.2017 12:31

A38l84e35š 90N72o18v36o16t13n44ý 1511621459791

V jedné z předvolebních debat se objevil názor, že je nezbytně nutné dostavit D52 od Pohořelic k hranici, že by to měla být jedna z prioritních dálničních staveb. S tím nelze než souhlasit. Jelikož se ale daná stavba ani nezačala chystat, tak je to hudba daleké budoucnosti. Nechci za to někoho obviňovat, ale hejtmanem poslední dvě volební období byl M.Hašek a Jihomoravskému kraji chybí zásady územního rozvoje. Kdy jel z Brna na Vídeň (třeba v době letních dovolených při střídání turnusů v pátek večer, v sobotu), tak musel být znechucen! A ani se ta stavba ještě nechystá!

A teď k silnici I/43 z Brna na Svitavy. Tady platí to stejné, možná ještě výrazněji! Když už se politici nejsou schopni dohodnout, kudy má trasa silnice z Brna procházet, tak co začít alespoň ty jisté úseky (dejme tomu od Černé Hory ke Svitavám). Opět ale chybí zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje (viz výše).

+6/0
16.10.2017 11:26

T32o60m54a77s 18C11e51n77e30k 6267404970913

I43 je jasná kudy prochází. Asi máte na mysli D43. Úseky jsou již také dané. A ta nepovede od Černé Hory do Svitav jako dnes, ale Černou Horu objede západně a povede na Svitávku odkud dále povede na Jevíčko a Moravskou Třebovou. Do Svitav vůbec nepovede. Tato trasa nenavazuje na současnou čtyřproudou silnici končíci u České. Vpodstatě k provozu vyžaduje funkční napojení od Kuřimi, Čebína, přez Bystrc do Troubska. A bez tohoto napojení výstavba vyšších částí nedává smysl, protože by končila v polích... Takže vše vázne na dohodě v Brně a úseku Troubsko-Bystrc-Kuřim.

+3/0
16.10.2017 11:57

A26l20e72š 40N26o43v57o84t62n36ý 1681331539591

S tím souhlasím, největší problém na D43 (použil jsem chybné označení, omlouvám se, ale pochopil jste mě, co jsem myslel) je u Brna. Konkrétně varianta Bystrc, popř. Boskovická brázda. Nicméně dálniční úseky severně od Černé Hory (vím, že ta D43 nepovede Černou Horou, to by byl nesmysl vést dálnici městem) by se stavět mohli a měli! Ať klidně začíná kousek od původní I/43 a končí klidně opět kousek od ní.

Kdo jede po D6 z Prahy do Karlových Varů, tak tento stav zná: kousek za Lubencem je 4 km dálnice D6, který vede odnikud nikam, ale přesto se doprava výrazně zrychlila, každý tam předjede pomalu jedoucí vozidla...

A na tento úsek D43 by se už pak mohli připojovat další úseky. Někdy a někde se prostě začít musí a když to nepůjde od Brna, musí to jít z druhé strany (popř. klidně i z prostředka).

+2/0
16.10.2017 13:02

M18a46r39t68i42n 63B65u60r43e48š 3876575938901

Zásady územního rozvoje stihl kraj udělat těsně před krajskými volbami.

0/0
16.10.2017 13:33

M57i62c74h46a94l 10S34e63d35m23í35k 3329475866151

Největší provoz i kolony na I/43 jsou v úseku Česká-Lipůvka (směr na Brno kus před Lipůvkou). Stavět D43 jinak než od Brna by znamenalo další výrazné zhoršení dopravy před Brnem. Zprovoznění má smysl v úseku po křížení s I/43 u Boskovic, jinde se na okresky provoz převést nedá.

+1/0
17.10.2017 7:54

M49a80r46t90i66n 93V91i67n88t71r 8730487663127

ZÚR JmK máme od října 2016.

Aktuálně je proti nim podána správní žaloba, v podstatě se čeká na výsledek soudního sporu. Soudním rozhodnutím byly zrušeny ZÚR z roku 2010, tak se radši čeká na výsledek. Při zrušení ZÚR z roku 2010 soud použil takovou argumentaci, která fakticky popřela právo krajské samosprávy zvolit variantu podle vlastního uvážení (ačkoliv takové omezení není nikde dáno) a rozšířila možnosti soudního zrušení ZÚR i o důvody, které samotné územní plánování nezná. Správní soudnictví přistupuje k ZÚR hodně přísně a důvod ke zrušení se dá najít prakticky kdekoliv. Napjatě čekám na rozsudek...

0/0
16.10.2017 12:11







Najdete na iDNES.cz