Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silnice v Černé Hoře nevydržela nápor aut. Začala její oprava

Cesta autem mezi Brnem a Letovicemi se řidičům v posledních týdnech protáhla i o několik desítek minut. Může za to oprava mostu u Kuřimi i objížďka přes Černou Horu. Teď musí řidiči počítat s dalším zdržením. Počínaje pondělkem se začne frézovat průtah městysem, opravy potrvají do konce října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A34l15e84š 30L37i73s49o28v63s21k65ý 9429438772822

Ať žijí ekoteroristé a jejich zdržovačky stavby R43!

+2/0
16.10.2017 23:10

P55e72t40r 27B11á23č43a 8685116625595

Kdybyste laskave tam nenechali jezdit mesice kamion za kamionem tak ta silnice jeste do toho stavby mostu vydrzela.

Muzete me vysvetlit co na tom rozhodnuti trva 2-3 mesice? To je fakt bananistan se vsim vsudy. Nez se pani papalasi sejdou v klidecku na kavicku a daji souhlasne ano, tak plebs ctvrt roku pocka ze jo.

A o tom mostku u Lipuvky radsi ani nemluve. Odflaknuty uzky mostek s rantlem, ze musi kazdej pribrzdovat a kamiony navzajem si davaji prednost a kolona, ktera ma uz v 6 rano pomale 3km, samozrejme vubec nikoho netankuje....

To nemluvim o tom, ze to tam smudlaji 3, slovy TRI lidi ten mostek, za mesic by nebylo co delat, kdybyste to nedavali amaterum z Madosu co nemaji lidi.

Ja pracovat tak jak vy v tech svych smesnych kanclech schvalujici tohle, tak si nevydelam ani na slanou vodu.

+6/0
16.10.2017 16:39

P59e41t12r 60V46o92p16i81č35k26a 5832327217516

Vynikající načasování! R^;-D

+3/0
16.10.2017 12:31

A94l16e49š 71N69o55v37o98t77n80ý 1741101959271

V jedné z předvolebních debat se objevil názor, že je nezbytně nutné dostavit D52 od Pohořelic k hranici, že by to měla být jedna z prioritních dálničních staveb. S tím nelze než souhlasit. Jelikož se ale daná stavba ani nezačala chystat, tak je to hudba daleké budoucnosti. Nechci za to někoho obviňovat, ale hejtmanem poslední dvě volební období byl M.Hašek a Jihomoravskému kraji chybí zásady územního rozvoje. Kdy jel z Brna na Vídeň (třeba v době letních dovolených při střídání turnusů v pátek večer, v sobotu), tak musel být znechucen! A ani se ta stavba ještě nechystá!

A teď k silnici I/43 z Brna na Svitavy. Tady platí to stejné, možná ještě výrazněji! Když už se politici nejsou schopni dohodnout, kudy má trasa silnice z Brna procházet, tak co začít alespoň ty jisté úseky (dejme tomu od Černé Hory ke Svitavám). Opět ale chybí zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje (viz výše).

+6/0
16.10.2017 11:26

T50o32m52a34s 69C95e70n87e81k 6697154830163

I43 je jasná kudy prochází. Asi máte na mysli D43. Úseky jsou již také dané. A ta nepovede od Černé Hory do Svitav jako dnes, ale Černou Horu objede západně a povede na Svitávku odkud dále povede na Jevíčko a Moravskou Třebovou. Do Svitav vůbec nepovede. Tato trasa nenavazuje na současnou čtyřproudou silnici končíci u České. Vpodstatě k provozu vyžaduje funkční napojení od Kuřimi, Čebína, přez Bystrc do Troubska. A bez tohoto napojení výstavba vyšších částí nedává smysl, protože by končila v polích... Takže vše vázne na dohodě v Brně a úseku Troubsko-Bystrc-Kuřim.

+3/0
16.10.2017 11:57

A27l93e60š 43N30o44v21o60t51n73ý 1221731639811

S tím souhlasím, největší problém na D43 (použil jsem chybné označení, omlouvám se, ale pochopil jste mě, co jsem myslel) je u Brna. Konkrétně varianta Bystrc, popř. Boskovická brázda. Nicméně dálniční úseky severně od Černé Hory (vím, že ta D43 nepovede Černou Horou, to by byl nesmysl vést dálnici městem) by se stavět mohli a měli! Ať klidně začíná kousek od původní I/43 a končí klidně opět kousek od ní.

Kdo jede po D6 z Prahy do Karlových Varů, tak tento stav zná: kousek za Lubencem je 4 km dálnice D6, který vede odnikud nikam, ale přesto se doprava výrazně zrychlila, každý tam předjede pomalu jedoucí vozidla...

A na tento úsek D43 by se už pak mohli připojovat další úseky. Někdy a někde se prostě začít musí a když to nepůjde od Brna, musí to jít z druhé strany (popř. klidně i z prostředka).

+2/0
16.10.2017 13:02

M77a66r11t64i28n 52B82u38r11e55š 3866605338691

Zásady územního rozvoje stihl kraj udělat těsně před krajskými volbami.

0/0
16.10.2017 13:33

M35i10c65h65a52l 61S76e64d56m46í62k 3499545536381

Největší provoz i kolony na I/43 jsou v úseku Česká-Lipůvka (směr na Brno kus před Lipůvkou). Stavět D43 jinak než od Brna by znamenalo další výrazné zhoršení dopravy před Brnem. Zprovoznění má smysl v úseku po křížení s I/43 u Boskovic, jinde se na okresky provoz převést nedá.

+1/0
17.10.2017 7:54

M58a88r51t90i38n 69V33i62n27t31r 8540147713167

ZÚR JmK máme od října 2016.

Aktuálně je proti nim podána správní žaloba, v podstatě se čeká na výsledek soudního sporu. Soudním rozhodnutím byly zrušeny ZÚR z roku 2010, tak se radši čeká na výsledek. Při zrušení ZÚR z roku 2010 soud použil takovou argumentaci, která fakticky popřela právo krajské samosprávy zvolit variantu podle vlastního uvážení (ačkoliv takové omezení není nikde dáno) a rozšířila možnosti soudního zrušení ZÚR i o důvody, které samotné územní plánování nezná. Správní soudnictví přistupuje k ZÚR hodně přísně a důvod ke zrušení se dá najít prakticky kdekoliv. Napjatě čekám na rozsudek...

0/0
16.10.2017 12:11







Najdete na iDNES.cz