Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silnice v Černé Hoře nevydržela nápor aut. Začala její oprava

Cesta autem mezi Brnem a Letovicemi se řidičům v posledních týdnech protáhla i o několik desítek minut. Může za to oprava mostu u Kuřimi i objížďka přes Černou Horu. Teď musí řidiči počítat s dalším zdržením. Počínaje pondělkem se začne frézovat průtah městysem, opravy potrvají do konce října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A73l74e83š 37L84i92s67o46v58s72k39ý 9799888852692

Ať žijí ekoteroristé a jejich zdržovačky stavby R43!

+2/0
16.10.2017 23:10

P41e43t27r 36B28á16č56a 8915856155815

Kdybyste laskave tam nenechali jezdit mesice kamion za kamionem tak ta silnice jeste do toho stavby mostu vydrzela.

Muzete me vysvetlit co na tom rozhodnuti trva 2-3 mesice? To je fakt bananistan se vsim vsudy. Nez se pani papalasi sejdou v klidecku na kavicku a daji souhlasne ano, tak plebs ctvrt roku pocka ze jo.

A o tom mostku u Lipuvky radsi ani nemluve. Odflaknuty uzky mostek s rantlem, ze musi kazdej pribrzdovat a kamiony navzajem si davaji prednost a kolona, ktera ma uz v 6 rano pomale 3km, samozrejme vubec nikoho netankuje....

To nemluvim o tom, ze to tam smudlaji 3, slovy TRI lidi ten mostek, za mesic by nebylo co delat, kdybyste to nedavali amaterum z Madosu co nemaji lidi.

Ja pracovat tak jak vy v tech svych smesnych kanclech schvalujici tohle, tak si nevydelam ani na slanou vodu.

+6/0
16.10.2017 16:39

P41e24t29r 36V13o34p93i70č92k77a 5122667517826

Vynikající načasování! R^;-D

+3/0
16.10.2017 12:31

A13l40e63š 43N50o68v93o17t66n37ý 1281281829571

V jedné z předvolebních debat se objevil názor, že je nezbytně nutné dostavit D52 od Pohořelic k hranici, že by to měla být jedna z prioritních dálničních staveb. S tím nelze než souhlasit. Jelikož se ale daná stavba ani nezačala chystat, tak je to hudba daleké budoucnosti. Nechci za to někoho obviňovat, ale hejtmanem poslední dvě volební období byl M.Hašek a Jihomoravskému kraji chybí zásady územního rozvoje. Kdy jel z Brna na Vídeň (třeba v době letních dovolených při střídání turnusů v pátek večer, v sobotu), tak musel být znechucen! A ani se ta stavba ještě nechystá!

A teď k silnici I/43 z Brna na Svitavy. Tady platí to stejné, možná ještě výrazněji! Když už se politici nejsou schopni dohodnout, kudy má trasa silnice z Brna procházet, tak co začít alespoň ty jisté úseky (dejme tomu od Černé Hory ke Svitavám). Opět ale chybí zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje (viz výše).

+6/0
16.10.2017 11:26

T25o26m82a96s 32C12e60n52e27k 6317684140843

I43 je jasná kudy prochází. Asi máte na mysli D43. Úseky jsou již také dané. A ta nepovede od Černé Hory do Svitav jako dnes, ale Černou Horu objede západně a povede na Svitávku odkud dále povede na Jevíčko a Moravskou Třebovou. Do Svitav vůbec nepovede. Tato trasa nenavazuje na současnou čtyřproudou silnici končíci u České. Vpodstatě k provozu vyžaduje funkční napojení od Kuřimi, Čebína, přez Bystrc do Troubska. A bez tohoto napojení výstavba vyšších částí nedává smysl, protože by končila v polích... Takže vše vázne na dohodě v Brně a úseku Troubsko-Bystrc-Kuřim.

+3/0
16.10.2017 11:57

A28l92e91š 39N76o75v52o25t74n92ý 1571451469871

S tím souhlasím, největší problém na D43 (použil jsem chybné označení, omlouvám se, ale pochopil jste mě, co jsem myslel) je u Brna. Konkrétně varianta Bystrc, popř. Boskovická brázda. Nicméně dálniční úseky severně od Černé Hory (vím, že ta D43 nepovede Černou Horou, to by byl nesmysl vést dálnici městem) by se stavět mohli a měli! Ať klidně začíná kousek od původní I/43 a končí klidně opět kousek od ní.

Kdo jede po D6 z Prahy do Karlových Varů, tak tento stav zná: kousek za Lubencem je 4 km dálnice D6, který vede odnikud nikam, ale přesto se doprava výrazně zrychlila, každý tam předjede pomalu jedoucí vozidla...

A na tento úsek D43 by se už pak mohli připojovat další úseky. Někdy a někde se prostě začít musí a když to nepůjde od Brna, musí to jít z druhé strany (popř. klidně i z prostředka).

+2/0
16.10.2017 13:02

M34a56r90t18i84n 50B46u54r75e94š 3146435498321

Zásady územního rozvoje stihl kraj udělat těsně před krajskými volbami.

0/0
16.10.2017 13:33

M59i22c42h73a45l 83S74e23d74m97í50k 3529395416491

Největší provoz i kolony na I/43 jsou v úseku Česká-Lipůvka (směr na Brno kus před Lipůvkou). Stavět D43 jinak než od Brna by znamenalo další výrazné zhoršení dopravy před Brnem. Zprovoznění má smysl v úseku po křížení s I/43 u Boskovic, jinde se na okresky provoz převést nedá.

+1/0
17.10.2017 7:54

M33a34r61t85i24n 35V94i36n23t83r 8630487723267

ZÚR JmK máme od října 2016.

Aktuálně je proti nim podána správní žaloba, v podstatě se čeká na výsledek soudního sporu. Soudním rozhodnutím byly zrušeny ZÚR z roku 2010, tak se radši čeká na výsledek. Při zrušení ZÚR z roku 2010 soud použil takovou argumentaci, která fakticky popřela právo krajské samosprávy zvolit variantu podle vlastního uvážení (ačkoliv takové omezení není nikde dáno) a rozšířila možnosti soudního zrušení ZÚR i o důvody, které samotné územní plánování nezná. Správní soudnictví přistupuje k ZÚR hodně přísně a důvod ke zrušení se dá najít prakticky kdekoliv. Napjatě čekám na rozsudek...

0/0
16.10.2017 12:11



Najdete na iDNES.cz