Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T56o44m31á10š 30K91r33á78l 3608458847839

Ja bych stavel tam kam dostanou snad brzo budouci vysokorychlostni trat:-)

+3/0
doporučit
30.10.2017 18:47

A47n60t65o58n61i52n 56C41h43a39l40o39u92p42k24a 8358836819630

Vhodná by byla poloha, která by umožnila směrem od Prahy v poslední hodině jízdy vyšší rychlost vlaku než 20 kmh. Ale to by zvýšilo zájem o železniční dopravu, a to u nás zjevně nemůžeme potřebovat

+3/0
doporučit
30.10.2017 18:24

Š29t40e29f85a54n 68F32r63i11č55a 7622858663156

Pro lidi, kteří vlakem necestují, je "PŘÍNOSNÁ" i varianta brněnského nádraží klidně až na Madagaskaru. Poloha nádraží je jim ukradená. Ovšem pro denně dojíždějící je jakákoli varianta "Z RUKY" naprosto k ničemu. Její zakomponování do intravilánu města a pohodlné připojení na síť MHD bude během na dlouhou trať a na mnoho desítek let.

+5/−4
doporučit
30.10.2017 23:10

P26a88v57e47l 88M51o83r40a64v46e26c 3132909162868

Ze studie plyne, že obě varianty by byly pro město a kraj přínosem.

Obávám se, že budeme ale dále přešlapovat, a tak si zvolíme variantu nulovou, která je nejhorší..:-(

+3/−1
doporučit
30.10.2017 22:02

M77a96r93t78i80n 65V53e28r74n20e88r 3386879551840

Hezký pokus, ale ta studie říká něco úplně jiného. Varianta B má výrazně vyšší úsporu času pro všechny cestující, oproti variantě A nedochízí k prodloužení přesunu mezi vlaky a MHD, varianta A snižuje spolehlivost pro tranzitní nákladní dopravu. Varianta A vede v atraktivitě železnicí opuštěných ploch a je o něco lepší pro zaústění VRT.

VRT bude čert ví kdy, takže se rozhoduje mezi pohodlím pro cestující (a nákladní dopravu) ve variantě B versus developerskými zájmy ve variantě A.

A je u řeky, B pod Petrovem. Tak by snad mělo být jasno, ne?

+2/−1
doporučit
31.10.2017 8:50

M80i52c73h34a75l 53B65r87ň93á39k 6784874747828

Jedno se musí Anderovi s Patočkou a spol. nechat: Strašením, polopravdami a záměrným zaváděním vytvořili představu, že jde buď o zachování současného nádraží na centimetr tam, "kde jsou všichni zvyklí", nebo o odsun nádraží "do polí za město". Přitom se bavíme o odsunu tak jako tak, v jedné z variant řešení Petrova, které před časem vyjelo ven, má být nádražní hala kupříkladu v místě Malé Ameriky, což je nějakých 300-400 metrů od současné budovy. Řeka je cca dvojnásobek této vzdálenosti. To se tady budeme opravdu bavit a ještě padesát let hádat o vzdálenosti, kterou člověk ujde za nějakých 5 minut běžné chůze? Neměli bychom se podívat s klidem a rozumem na dvědost podstatné věci, které jsou mnohem důležitější, než emoce, a to:

1) Co vše by znamenala výstavba VRT v té které poloze pro město (tunely ve variantě Petrov pod polovinou centra??)

2) Jaký by měla vliv ta která varianta na život ve městě po dobu stavby? Oprava jednoho vaiduktu je problém na půl roku. Jak by ovlivnila dopravu a celkový život ve městě tak masivní výstavba na Nových Sadech a v okolí Úzké a Dornychu?

Že je technicky možné nádraží postavit i na Měsíci, o tom v dnešní době není pochyb, jde ale o to, co to bude vše přinášet s sebou...

+1/0
doporučit
31.10.2017 10:23

O77n25d76ř32e58j 68P17u84t48n72a 9691824361105

Je ta studie veřejná? Pokud ano a opravdu se při zhodnocení VŠECH faktorů nedá označit ani jedna varianta jako jednoznačně lepší, tak bych byl tentokrát už konečně pro referndum, kde by se dala jednoduše zvolit poloha A, nebo poloha B. Referendum by bylo závazné a na jeho základě by se definitivně začlo.

+1/0
doporučit
30.10.2017 19:07

R94o84m78a64n 72J39e65s39c43h21k19e 9988485127765

V roce 1928 byla soutěž a bylo 14 projektů. 7 bylo hodnoceno a jeden dostal zvláštní cenu.

Obě nabízemé varianty jsou špatné. Pro mne je nejlepší varianta od 5.nástupiště k řece. Jezdí tam tramvaj, rozdíl chůze 5 minut. Na Uhelné je dostatek místa na velké parkoviště.

Jediný problém je zvýšit počet kolejí do Židenic na 4 aby tam nebylo úzké hrdlo.

Dojíždím denně do Brna.

O železnici se zajímám 35 let. Nádraží v oblouku je hodně špatné. Přál bych lidem aby si to vyzkoušeli odbavit dlouhý vlak v oblouku.

Jinak je další koncepce přidat nástupní zastávky na okraji Brna, tak jak to udělal Jančura od nového jízdního řádu v Brně-Židenicích. Nemusí se všichni tlačit do středu města. V Praze rychlíky staví v Libni, Smíchově a Holešovicích. Ve Vídni na Meidlingu a Prateru.

0/−1
doporučit
31.10.2017 17:33

P77e44t15r 69M21a23r21š32o36u21n 5455878846136

Když ho zrusi uplne,nebude se tam moci nikomu nic stát ;)

0/−2
doporučit
30.10.2017 18:06







Najdete na iDNES.cz