Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M21a65r15t50i59n 89K48o84ž13í87n 1855416821770

Doufám Brňáci, že ve volbách odsunete Hollana.

+15/−1
doporučit
13.11.2017 16:47

M52a59r46e35k 30Č85í33ž 5808571439676

Tato varianta je zakotvena v územním plánu Brna, má dokumentaci pro územní rozhodnutí, rozpracovanou dokumentaci pro stavební povolení, zaručuje zapojení vysokorychlostních tratí a konečně vychází ekonomicky lépe než varianta, která počítá s umístěním nádraží v prostoru dnešního pátého a šestého nástupiště !!

Jasne a strucne vysvetlene - preco sa na tuto temu este vobec vedie diskusia, ktora varianta je lepsia, ked vsetko jasne hovori v prospech odsunu k rieke?

Co ma varianta Petrov popr. nulova varianta?

prinesie mensi, ak nie nulovy rozvoj mesta, je drahsia, stavala by sa dlhsie, cize by bolo centrum mesta rozkopane na peknych par rokov, zburalo by sa Tesco, zbytocne sa podkopal Jundrov a dalsie casti mesta...ale asi hlavne ma za sebou stovky ludi, ktori nerozmyslaju v dlhodobom horizonte a myslia len na seba a nie na dalsie generacie...

+15/−5
doporučit
13.11.2017 16:41

P22e14t75r 73Z71a77v69a40d76i77l 4183167356

A já myslel, že se to konečně pohne a oni zas do toho budou kafrat ekoteroristi a dementi z žít Brno... Rv

+9/−4
doporučit
13.11.2017 18:19

P88i28v83o65ň81k56a 61M89i63r36o31s57l67a39v 8172712811472

Tahle koalice měla padnout už dávno.Ne,že bych byl nějaký příznivec ANO,potažmo Vokřála,ale jedno mu musím přiznat.Vydržet tři roky na radnici s takovými exoty,jako jsou Ander a především Hollan na to musí mít svatozář.

+6/−2
doporučit
13.11.2017 22:06

V84á71c21l41a19v 25P11o16l98á43š53e21k 9706250381767

Stejně to dopadne tak, že se nebude dělat nic a nádraží zůstane ještě aspoň 50 let tam, kde je teď, protože na to nebudou peníze. Tohle je jen taková pěna na vodě.

+3/0
doporučit
13.11.2017 18:10

M91a39r58e12k 40S57a24j82d17a 2515480816198

A ktera varianta je lepsi pro napojeni na to metro? :-P

+3/0
doporučit
13.11.2017 16:38

M47i10r44o52s26l29a84v 44V56y18k67o63u74p57i27l 3460516643155

Jsem pro odsun nádraží.

Jsem pro odsun Hollana z radnice.

Opravovat staré nádraží by byl absolutní technický nesmysl a pro cestující peklo.

Každý ví, že opravovat starý dům je daleko horší a záludnější než postavit zcela nový, technicky vyspělejší, kde mně neomezuje spousta věcí, které musím zohlednit při rekonstrukci.

+4/−2
doporučit
14.11.2017 8:32

P28e89t47r 76H22a79n16á37k 2578374336673

To snad není možné, jak se můžete hloupě ptát, proč se vede diskuse? Co má varianta Petrov?

Zásadní věc je, že má perfektní napojení na MHD, což u varianty Řeka bohužel nebude (viz studie proveditelnosti). Například napojení západním směrem je řešeno jen autobusem, který pojede oblastí, která ve špičkách stojí, coč je oproti tramvajím zásadní nedostatek.

Další důležitá věc jsou provozní náklady, a vůbec kapacita, která je u varianty Řeka horší.

A také společenské přínosy jsou výrazně horší.

Doteď byly snahy lidem říkat, že jediná dobrá varianta je odsunutá a tak logicky varianta Petrov není v územním plánu. Jen proto zhoršit cestování tisícům lidí a říkat, že je to proto, že je to levnější a rychleji realizovatelné je smutné.Výsledkem bude více dojíždějících autem a zacpané Brno. Pak už bude pozdě to nějak napravit.

+7/−8
doporučit
13.11.2017 21:01

P76a28v96e60l 42B18o67u54c94n53í42k 4442301903475

Pro ty, kteří mají zájem o Studii proveditelnosti 2017 a nechtějí se pročítat třemi tisíci stranami textu a stovkami plánů, jsem připravil "stručný" výtah. Podle témat. Například Popis variant Řeka, Petrov, VRT pro obě varianty, Kolik nás to bude stát, Rizika výstavby, SWOT analýza ... www.novenadrazibrno.cz/

+3/−1
doporučit
14.11.2017 7:36

M64i10l95a46n 65N85ě42m63e28c 1105330326726

Výborně. Takže se nádraží odsune do zadele, protože je to v územním plánu a je na to projekt. Že ta varianta přinejmenším není lepší, to se už řešit nebude :)

+7/−12
doporučit
13.11.2017 16:48

F19r91a36n17t33i50š90e45k 77S95v83o37b83o20d19a 8740579127550

Konečně první rozumná věc z radnice. R^

+3/−3
doporučit
13.11.2017 20:06

Š41t50e37f60a89n 67F81r43i64č77a 7592198853946

Sice mi to není jedno, ale otevřeně říkám, že v tom případě přestanu do Brna dojíždět vlakem. Ztráta 2 x 10 minut denně, tj. 100 minut týdně je příliš velký luxus, který si nemohu dovolit. Budu jezdit autem.

+4/−6
doporučit
13.11.2017 20:18

I45v13a26n 35H21o79l10a12s 5867137228187

„Tato varianta je zakotvena v územním plánu Brna, má dokumentaci pro územní rozhodnutí, rozpracovanou dokumentaci pro stavební povolení, zaručuje zapojení vysokorychlostních tratí a konečně vychází ekonomicky lépe než varianta, která počítá s umístěním nádraží v prostoru dnešního pátého a šestého nástupiště,“

Ano, čili stejná argumentace jako při rozhodování na přelomu tisíciletí - všechny možné argumenty, jen ani jeden dopravní (ale samozřejmě, proč se u nádraží zalamovat tím, že z dopravního hlediska na všech úrovních - snad s výjimkou VRT - je varianta u řeky prostě jednoznačně výrzaně horší??).

+2/−1
doporučit
14.11.2017 8:53

J81o75s32e87f 70V97o76n11á40š67e63k 2743264654680

Holane, ty se na nic neptej, nic nezkoumej..... svez se zadarmo šalinou a nech si napráskat, ať se ti rozsvítí v hlavě. A věz - bude líp. Politika ti nesedí, zkus něco jiného.....

+1/−1
doporučit
14.11.2017 9:06

M56i79r10e45k 73Z51á87v73o16d58n31ý 7892747300398

To jim ta ODS tak dobře zaplatila? A nebo jsou tam stejní mafiáni jako u brněnské ČSSD?

+1/−6
doporučit
13.11.2017 17:00

O63n33d48ř81e85j 15P20u76t16n61a 9421834631765

Je hotová studie za desítky milionů. Zastupitelé jsou placení za to, aby si tu studii přečetli a na jejím základě se shodli na řešení. To, že se teď přes média hádají, jaká je "podle nich" lepší varianta, mi přijde dost neprofesionální.

0/−1
doporučit
13.11.2017 20:32

M48i50l18a55n 21N53ě32m85e66c 1475650926116

Jen na okraj, kdyby možný přesun nádraží někoho zajímal i jinak než z hlediska funkce, nákladů nebo politiky:

http://www.boucnik.cz/zeleznicni-tangenta-brno/

Fuchsova Tangenta je hlavně v první variantě parádní nápad. Cesta k něčemu takovému je už bohužel zavřená chaotickým vývojem na jih od nádraží a taky je fakt, že nápad na novou čtvrť takového rozsahu byl nesen křídly dobového optimismu. Ale stejně to má koule, narozdíl od dnešní lety rozvařené varianty, která slavné nové nádraží umístní mimo civilizaci na zadní dvorek nějakého nákupního centra :)

0/−3
doporučit
13.11.2017 23:45

Š26t39e48f17a11n 80F11r13i40č36a 7442788623456

Brno se zahltí individuální dopravou. Nebude pak jiné řešení, než to, že přijatá omezení omezí i Brňany samotné.

0/−3
doporučit
13.11.2017 20:34

T13o92m82á41š 67K33u96c66h17a23ř 3447631758161

V Brně na nic nešahat. :-P

0/−6
doporučit
13.11.2017 16:33







Najdete na iDNES.cz