Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M13i71r70o41s84l20a87v 58U79r74b44a17n 1226467421969

Kdysi pred budovou nadrazi bylo parkoviste, sice male, ale par mist tam bylo. Clovek tam mohl zastavit a nalozit ci vylozit rodinneho prislusnika, ktery prijel ci odjizdi vlakem. Doba se zmenila a vedeni mesta doslo k nazoru, ze lepsi tam bude udelat stafl pro taxikare, bezny obcan at si trhne nohou. A aby se moc neremcalo, tak jsme my, radovi obcane, dostali milostive dve mista K+R trochu dal od budovy. To je to, co mi v tomto prestupnim uzlu chybi: Misto, kde muzu na 10-15 minut zaparkovat, jit k vlaku rodicum naproti a pak je nalozit a odjet. Resenim je parkovite zezadu u tesca, ovsem s novymi pravidly s minimem 30 Kc za zaparkovani, ktere obcas trva treba jen 5 minut, to mi neprijde zrovna jako motivacni pro to, aby lide pouzivali hromadne dopravni prostredky..

+16/0
doporučit
8.1.2018 8:05

P58a31v89e91l 41B13o17u98c30n64í93k 4782541173215

Obecně na všech přestupních uzel chybí dlouhá zastřešení zastávek, kryjící celé nástupiště. V podvečer a v noci pořádné osvětlení. Kde je světlo, nejsou bezdomovci. Velké informační panely, pokud možno nejen na začátku zastávky, kam my starší už nedohlédneme, ale uprostřed délky nástupiště. A pak vyšší nástupiště, abychom i do nízkopodlažních šalin mohli nastupovat skutečně bezbariérově. Urychlí se tím nástup i výstup. Ještě bych doplnil přestupní uzel v Bohunicích u nemocnice. Nepřehledné, jen pár "budek" kam se lze v případě nepohody schovat. Ale tady se změny dočkáme až po přivedení šaliny.

Na uzlu Hlavní nádraží - Úzká se ukazuje, že koncepce svedení skoro všech linek šalin, plus pár linek trolejbusů do jednoho centrálního přestupního uzlu, je pro město velikosti Brna již překonaná. Navíc do uzlu silně zatíženého množstvím cestujícím přijíždějících vlakem. Počtem cestujících, který pomalu, ale trvale roste.

Dlouhodobým řešením je rozložení dopravní zátěže po městě. Více přestupních uzlů, i když menších. Např. přestupní uzel u nového nádraží Černovice. Další podpora okružních linek, trolejbus po Nové městské třídě, šalina Masná - Zvonařka - Heršpice ... ale tohle všechno je vázáno na polohu Nového hlavního nádraží a dostavbu Velkého městského okruhu, který částečně uvolní zasekané ulice Brna.

Ideální by bylo u každého přestupního uzlů parkoviště pro auta i kola, aby nebyla uvázaná o zábradlí. Město Brno plánuje parkoviště P+R aspoň u uzlů na okraji, třeba Královo Pole.

PS: Průraz z Mendlova náměstí do Hybešovy ulice, kterým by jezdily šaliny číslo 1, se pravidelně objevuje a opět upadá do zapomění asi 30 roků. Osobně si myslím, že je to dobrá myšlenka, která by výrazně pomohla dopravě,

+6/0
doporučit
8.1.2018 8:56

A22l33e56š 70L41i49s58o14v90s93k85ý 9779228932612

Tragédií na Mendláku bylo nezbourání toho baráku uprostřed.

+6/−2
doporučit
8.1.2018 12:50

L21i17b88o87r 19D72o73l33á73k 9989646718

Přestup v Bystrci. Kdysi tam byl podchod, který výrazně zlepšil situaci. Dalo se bez problému přejít z tramvají na autobusy a zpět. tedy nikoliv bez problému protože několik občanů si jej pletlo s veřejnými záchodky a člověk se musel pečlivě dívat, aby do něčeho nešlápl. Nicméně řešení v podobě opravy osvětlení a instalací funkčních kamer napojených na místní polici, tak aby se tento podchod stal bezpečným, se nerealizoval. Řešení bylo zvoleno zasypání tohoto podchodu a tisíce chodců vystavěni přebíháním velmi rušné vozovky. Nad obdobnými řešeními zůstává rozum stát.. A v současnosti se bude opět kopat podchod nový.

+6/−2
doporučit
8.1.2018 11:10

P21e30t25r 18Ř14i71h63á31k 9834646747108

Co je na Mendlaku prosim chaotického??

+4/−1
doporučit
8.1.2018 8:40

P26e97t96r 54B35á94č14a 8675526855885

V ankete hlasuji pro:

- zadnej, MHD me nezajima

Radsi zmapujte mista nejvetsich kolon a problemu na silnici v Brne, tam vam pak rad poreferuju :)

+2/−4
doporučit
8.1.2018 11:22

P66a97t47r48i98k 82E70g75e76r 2478830749841

V Praze je nejvytíženější stanice metra Anděl. Přestupní uzel by se měl do roku 2035 výrazně změnit výstavbou nové čtvrti Smíchov City která bude zasahovat také na Lihovar a Zlíchov. Autobusové nádraží Na Knížecí bude přeloženo a vznikne nové u Smíchovského nádraží. S velkou proměnou se počítá také na Florenci, Masarykově nádraží a u Hlavního nádraží také zde má vzniknout lepší přestupní vazba na MHD. Autobusové obratiště Palmovka má být také zrušeno, autobusy mají nově využít ul. Povlavskou, aby zst. Pelc - Tyrolka byla obsloužena i ve směru Palmovka a končit právě v okolí Masarykova nádraží. Počítá se také s novým přestupním uzlem na Roztylech a Hostivařskou a Záběhlickou spojkou ta by měla vést od OC Hostivař k zst. Choceradská a plánuje se zde také tramvajová trať, ze začátku by linka 195 byla, ale prodloužena na Chodov.

+1/−2
doporučit
8.1.2018 8:47

R81o15m57a72n 76N55o41v88a39k 6189561742356

to zabradli u nadrazi, aby se musela obchazet (podchazet) cela zastavka, vymyslel idiot, ktery tudy nikdy nesel a nespechal na spoj. gratuluji k vysledku

0/−1
doporučit
9.1.2018 14:55

A28l73e69n66a 52K76o39l29e46g73a26r82o83v81á 7146336796628

Postřehl vůbec někdo že, přestupní uzly..především Mendlák a Malinak nejsou bezbarierové..nebo tedy ne tedy ve všech směrech ..což je pochopilelně limitující pro handikapované cestující;-(

0/−1
doporučit
8.1.2018 15:04







Najdete na iDNES.cz