Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P69e77t18r 45V78o72p76i87č74k30a 5582407527826

architekta/projektanta, ktery na středovém tramvajovém ostrůvku navrhnul reklamni skříně kolmé k proudu lidí pohybujících se na ostrůvku, bych profackoval, aby se probral.

+16/0
doporučit
6.2.2018 11:22

V80l45a10d 89R92y69b47i65c90k28a 3698888397904

Nevím, co na tom "uzlu" je tak hrozného. Skočíš na šalinu, dojedeš k nádraží a jedeš. To samé když vystoupíš z vlaku. Je to rychlé a pohodlné místo na přestupy a dostaneš se všude kde potřebuješ. Nedělejte problemy, tam kde nejsou!!!

+7/0
doporučit
6.2.2018 17:06
Foto

B44r85o45n96i75s62l87a36v 63G34a76b36r67y46š 2622149591

Hlavní nádraží je nejhorší kvůli tomu, jak vypadá. A pan Boucník v prvním odstavci nemá pravdu. Tramvajových linek je v Brně 11, k nádraží jezdí 7, to nejsou skoro všechny. Je fakt, že třeba linka 4 by mohla mít trasu více napřímenou, ale struktura tramvajové sítě s ohledem na současné intenzity proudů cestujících moc možností nedává.

V každém případě je koncepce tramvajových linek téměř bezvadná. Nejsme v Bratislavě, kde jezdí k hlavnímu nádraží tramvajové linky, čili druh dopravy, který by měl přenášet největší výkony, pouze dvě a v prokladu každé 4 minuty.

+5/−1
doporučit
6.2.2018 10:57

A84l20e46n92a 52R98i72s86o91v52á 4146850889755

Jinak ten u nádraží...je zřejmě nejhorší a proto taky nejrychlejší. A to se počítá!;-)

+1/0
doporučit
6.2.2018 10:47

P89e42t84r 53B88á83č60a 8635896945545

Nezajem, Brno potrebuje rapidne zlepsit silnice hlavne.

+1/−3
doporučit
6.2.2018 17:57







Najdete na iDNES.cz