Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V86l48a21d20i72m36í15r 35K72o57u82d90e70l14k24a 1301982520912

Podle oficiální studie proveditelnosti vyjde stavba Řeky na 43 miliard korun, Petrova na 56 miliard korun. Výše uvedené částky nezapočítávají náklady na zavedení tratí pro rychlé vlaky. Jejich napojení ve variantě Petrova znamená vybudovat soustavu tunelů pod centrem města, to je podle Studie proveditelnosti dvakrát dražší než u Řeky. Rozdíl je přes 25 miliard korun.

+16/0
doporučit
14.2.2018 19:17

O64l39d39ř41i55c38h 84H13a34v93l60á91s15e20k 9593409334660

Tak že by v Brně začalo svítat na lepší časy?

+17/−5
doporučit
14.2.2018 19:22

M49i69r78e33k 76T61u76r24e89č45e54k 4463392410122

Zajimave ze tech kterych se nadrazi tyka nejvice, zadne referendum nemeli - DOJÍŽDĚJÍCÍ. Ti kteri prijedou do Brna pracovat a HNED od Hlavniho nadrazi bud' nastoupi do tramvaje/trolejbusu ktere se rozjizdi vsemi smery az do cile, anebo je ve stredu mesta a muze si vyridit co potrebuje, jit za svym byznisem, po obchodech anebo za zabavou. A mnozi tam dojizdi denne.

Brnaci denne na nadrazi a z nadrazi obvykle nechodi...

+14/−14
doporučit
14.2.2018 19:31

P90a60v22e57l 16S64l81a86d33o80v40n22í65k 6767793207736

Brno musí mít něco extra za každou cenu.;-D

Ano, tohle v Praze nemají, tam budou stěhovat jenom výtopnu.

+5/−8
doporučit
14.2.2018 19:22

Š90t62e58f82a22n 40F61r77i64č41a 7472498573876

Abych pravdu řekl, do toho Brna si klidně dojedu i jinak než vlakem. Takže nádraží klidně můžou Brňanům zrušit úplně. Když chtějí růst individuální dopravy a žít ve smogu, tak prosím.

+3/−7
doporučit
14.2.2018 21:43

A64l28e88n24a 58R46i82s27o12v66á 4816540529465

Odsunutí nádraží k řece by zachránil archeologický průzkum! Ten by se mohl táhnout roky a to bych majitelům pozemků moc přála:-P

+2/−11
doporučit
15.2.2018 7:14







Najdete na iDNES.cz