Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Znojemsku někdo otrávil už devět psů, návnady vypadají jako sladkosti

Ve Znojmě a okolí někdo nastražuje na psy jedovaté návnady. Za poslední dva týdny se podle informací místních ochránců zvířat už otrávilo devět psů, většina z nich uhynula.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I39n38g40r67i44d 58V16i45d89e58n93k32a 5224840806147

Souhlasím s tím, že pes má být vycvičený. Majitel se má chovat zodpovědně. Košík a vodítko k tomu náleží.

+1/0
5.3.2018 7:19

I34n34g45r69i10d 68V44i14d55e30n29k30a 5964480696847

Čert si veme Jindřicha Škopka a ostatní, pes je stejně živý tvor jako každý jiný. Cití bolest i emoce. Lidi své psi milují někdy stejně jako děti a bolest za toho koho člověk miluje i když je to třeba pes je velká. Jsou lidi co jsou sami a jejich nejbližší je právě jejich pes. To, ale lidi jako Vy asi nikdy pokud si tu zkušenost nezažijí nepochopí. Takže Vám přeji si to prožít, abyste pochopili ostatní co to mají jinak než Vy. Pro slepce je jeho pes jeho oči, pro postiženého jeho ruce, pro někoho kdo nemůže mít děti jeho dítě. Je to člen rodiny, který je Vás schopen milovat víc než člověk. Moudrý pochopí ostatní se musí učit zkušeností.

0/0
5.3.2018 7:12

G82e80o44r24g 41K45o79m32b94e29r40e37c 9674761136211

Prevencí podle něj je, aby měl pes při venčení vodítko i košík, majitel by jej také neměl nechat bez dozoru odbíhat do keřů.

Zdroj: https://brno.idnes.cz/otrava-psu-jedovate-navnady-znojemsko-dy0-/brno-zpravy.aspx?c=A180302_132206_brno-zpravy_dh

Do kamene tesat

+3/0
4.3.2018 18:23

M76o84j45m59í60r 70S29k70á93l36a 2220242386

"aby měl pes při venčení vodítko i košík, majitel by jej také neměl nechat bez dozoru odbíhat"

Zdroj: https://brno.idnes.cz/otrava-psu-jedovate-navnady-znojemsko-dy0-/brno-zpravy.aspx?c=A180302_132206_brno-zpravy_dh

:-P

+1/0
4.3.2018 12:40

P85e48t50e87r 18V48a41ň50u66š72a88n54i22k 4737806386162

Rapek je ze znojemska? ;-D

+2/−3
4.3.2018 8:25

R45a78d26e18k 52N21e13u20m33a22n61n 5732302148325

Nevychovaní čoklové

Vycvičený pes má žrát jen od pána

+5/−3
2.3.2018 19:30

L64u92d19v80í89k 49G58a37j71d69o20š22í56k 2145483954472

Nikoliv.

Vycvičený pes žere, jen když k tomu dostane od pána pokyn. A je jedno od koho.

+1/0
3.3.2018 16:38

S86t89a42n 96N30o43v36á47k 5767845365794

Kdyby majitelé psů chovali podle poslední věty článku, mohli by být v klidu.

+7/−2
2.3.2018 17:17

L76u46d67v65í88k 28G64a10j48d66o86š50í53k 2475413974562

Vycvičený pes vodítko ani košík nepotřebuje. Bez dozoru by být samořejmě neměl. To je pravda.

Vodítko a košík je jen represivní náhražka výchovy psa.

+1/−2
3.3.2018 16:40

R16u83d25o23l41f 43S23t89r67n72a74d 9532512714722

Vodítko a košík je ochrana lidí před psem, jen nezodpovědný čoklař je schopen říci: můj pes by NIKDY...

+3/−1
3.3.2018 18:45

V11l91a92d73i54m89í25r 29N41o47v92á29k 3132914536811

No, je to obecné ohrožení, to je bezpředmětné.

Ale pokud se majitelé psů budou chovat doposud takovým způsobem, tak jak chovají a psi budou kousat lidi, tak ty otravy budou pokračovat nadále, obé jsem už před rokem předpověděl.

A to nehodlám opět vyjmenovávat veškeré prohřešky čoklistů, znají je oni sami (nebo si je neuvědomují). Pak se nedivme až tak drastickým odvetám.

Jediné, co by bylo účinné, zvýšit různě poplatky za psa a pes by měl mít i známku dané obce.

+11/−11
2.3.2018 16:11

V12l37a90d70i10m20í65r 44N12o53v75á31k 3542894566951

Ten zatím záporný bod (možná jich bude i více), bych si rád prodiskutoval, ozve se někdo?

+2/−4
2.3.2018 18:11

R94u23d48o61l53f 67S53t65r90n64a83d 9752472234202

Čoklaři nechtějí diskutovat, protože ví, že máte pravdu. Raději budou mínusovat.

+7/−4
2.3.2018 18:36

V96l24a89d72i25m60í11r 72N90o35v58á70k 3102234926731

I když Vaše připomínka se mi zamlouvá, rád bych s těmi čoklaři toto téma prodiskutoval, přece nemůžou být až tak slepí.

+1/−2
2.3.2018 20:04

R51u90d96o34l89f 52S90t38r43n83a34d 9792452354892

No, slepí nejsou, ale vemte to takhle: V Praze žije cca 1 300 000 lidí, registrováno je tam cca 100 000 psů. Přesto je všude naexkrementováno, parky od nich smrdí, škody na majetku a zeleni jdou do desítek, spíš stovek milionů... těch "pár" čoklařů bych klidně nazval nepřizpůsobivými spoluobčany...

+5/−2
2.3.2018 20:20

V95l88a43d77i17m64í26r 40N44o92v50á57k 3352944956521

Pane Strnade, jsem rád, že jste se ozval, ale byl bych ještě raději, kdyby se ozvali ti "přátelé těch čoklů" a tudíž se můžu domnívati, že jim docházejí argumenty. Je mi jen líto, a to opakuji, že se na toto téma nevyjadřuje pan Řápek, asi má soukromé problémy.

K té Praze, i když v menších obcích to zdaleka může být jiné, by i užitečné vzhledem k těm čoklům, se vyjádřím později.

Protože, kdo Vás ochrání, kde je tak 100 obyvatel a z toho 1/3 chalupáři. Ti vždy budou tvrdit, že nikoho ve vesnici neviděli a nic neslyšeli. A svoje odpady budou svážet někam do lesa nebo na pole. A líná policie 30 km daleko. Takže v tomhle případě souhlas se psy za minimální poplatek.

Takže teprve nyní k Vašemu příspěvku a trošku jej rozeberu.

Praha asi na těch 1,3 mil. obyvatel ještě asi nedosáhla, ale to není tak podstatné. A ta zpráva o těch registrovaných 100 000 čoklů také nebude úplná. Zkusme statistiku, i když na tuhle vědu skoro každý nadává, že je prolhaná, Bydlím na jednom pražském sídlišti v desetipatrovém paneláku, kde na cca každém patře sídlí 5 psů. U nás to tedy vychází na 50 čoklů.. Znásobte to tedy dejme tomu 50 baráky, a vyjde Vám to na 2 500 čoklů. Krát deset čtvrtí , je to už 25 000 čoklů. A to naše čtvrť je jen součástí jiné městské pražské čtvrtě, tak to přesto číslo o psech se mi zdá nadnesené, i když samozřejmě ne každý toho čokla zaregistruje, viz třeba bezdomovci nebo jiné národnosti.

Jinak s Vámi samozřejmě souhlas, některé stromy, zejména na sídlištích (dnes se to stává módou), se nemusejí kácet aneb čoklové svými chcanky se o to postarají (a někteří mužští, abych těm psům tolik nekřivdil).

Ale ono zde nejde zdaleka o ty čokly, i když je to zářný příklad neurvalosti. Tady chybí politická strana (spíše o občanské hnutí), které by se mimo PS s podobnými problémy vyrovnávalo. A to z toho důvodu, pokud vás ten pes nepokouše, apod., tak ze strany PS neočekávejte nějaký příznivý ohlas na toto téma.

+1/−3
2.3.2018 21:50

R51u96d89o42l83f 50S87t29r54n32a61d 9382412364312

Tak dle statistického úřadu žilo v roce 2016 v Praze 1 280 000 lidí, no.. třeba se pletou, ale v počtu psů si opravdu přesný počet odhadnout netroufnu ;-) https://www.czso.cz/csu/xa/stav-a-pohyb-obyvatelstva-v-hl-m-praze-v-roce-2016

Do zastupitelstva na Praze 2 se dostalo občanské sdružení strana psa. Od té doby nemá cenu se k čemukoliv ohledně čoklařů v této čtvrti vyjadřovat. Paní starostka prohlásila, že čoklaři jsou voliči. Nechala stornovat téměř všechny pokuty udělené MP čoklařům...

0/0
3.3.2018 13:47

S36e64n45k61o80v65a 44A85l19ž34b59ě61t40a 8494934655425

No slepí asi nejsou, ale pravděpodobně se nechtějí pouštět do marné diskuse s někým, kdo je posílá k psychiatrovi :D i když očividně sám má nějaký problém ;).

0/−1
4.3.2018 14:38

Š46t40e81f81a54n 92F15r55i10č23a 7332838123866

Když výcviku psů nerozumíte, tak jak chcete diskutovat?

+1/−1
2.3.2018 18:51

R98u18d71o23l92f 89S43t24r86n17a21d 9792182344872

A nestačí k diskuzi to, zda se člověk cítí ohrožen chováním čoklařů? Toto si každý rozhoduje sám a ne z dálky povykující čoklař: nebojte se, von je hodnej!!! Nebo, že se lidem nelíbí chování čoklařů, když vyměšují lidem pod nohy a na soukromý majetek? Nebo, že čoklaři nedodržují vyhlášky a jsou agresivní když je na to někdo upozorní? Nebo, že se čoklaři snaží vyhnout regulačním poplatkům a ještě požadují jakousi reciprocitu na kterou nemají nárok? Nebo, že na úklid po čoklařích doplácí daňový poplatník cca 60%, protože poplatky jsou nízké?

+5/−2
2.3.2018 19:04

V56l79a59d66i28m90í10r 53N48o80v71á39k 3152804526211

Samozřejmě, že jsem Vám, pane Strnade, musel dát plus.

Ale rozvedu to dále, ale ne jako pan Řápek (škoda, že se delší dobu na toto téma neozývá, tak než se ozve přebírám jeho roli já, aniž bych zase projevoval tolik nenávisti jako on a zkusím tyto psí problémy vysvětlovat).

Takže zpět, k věci...Máte pravdu, čoklaři se nevzpamatují nebo nechtějí vzpamatovat. Vidím to třeba na svých velice dobrých známých, s kterými jinak vycházím abnormálně dobře. Pokud by mi bylo ubližováno, postaví se za mě. Ale pokud bych se třeba vyjádřil o jejich očůrávání stromů, které i tak zbytečně kácíme (dnes je to taková móda zpevněná novým zákonem), a dodám, že to ty stromy poškozuje, tak z těch dobrých známých se stávají nedobří nepřátelé.

To už není věc poplatků, ale psychiatra. No, nejsem nepřítelem zvířat (dnes vede ten pes), měl jsem kocoura 13 let a samozřejmě jsem jej obrečel také, když už nebyl. Ale stále ti čoklisti, když je vidím, že jejich miláčkové jsou dostatečně čilí, tak musím jen kroutit hlavou. Docela bych se u nich přimlouval za nějakou diagnózou. Ovšem tyhle lidi k psychologovi nedostanete.

+1/−1
2.3.2018 20:34

L11u17d46v60í53k 68G35a10j74d98o32š53í74k 2705743834802

Jak jste přišel na to, že očůrávání vzrostlých stromů je nějak poškozuje?

Neřeknu malé keře, ale stromy? Nebo jen hledáte zástupný problém?

Jinak vaše nenávist ke psům je hodna diagnózy zrovnatak jako u těch, které popisujete. Pravda je totiž někde uprostřed.

Chápu, že nemůžete za to, že psům nerozumíte a nechápete co pes pro některé lidi znamená, ale neznalost vás ještě neopravňuje k nenávisti.

+2/−2
3.3.2018 16:54

R66u52d42o72l27f 83S94t97r63n33a41d 9312592374432

www.metro.cz/stromy-versus-psi-na-letne-se-kacelo-kvuli...-/praha.aspx?c...16. 2. 2017 - Strom není psí WC,“ zlobil se tento týden na Facebooku místostarosta Prahy 7 Ondřej Mirovský. Právě psí moči tu totiž padl za oběť vzrostlý jasan ztepilý, jenž se stal oblíbeným záchodem čtyřnohých mazlíčků v Čechově ulici na Letné. Ta způsobila rozšíření dřevokazné houby sírovce žlutooranžového, ...

+1/−1
3.3.2018 19:27

R43u94d20o72l70f 72S44t87r54n58a90d 9282682564772

https://zpravy.idnes.cz/cesi-a-psi-poplatky-naklady-na-uklid-dbp-/domaci.aspx?c=A160412_104044_domaci_mav

+1/−1
3.3.2018 19:27

V77l16a86d57i47m37í19r 47N82o32v50á61k 3882454936781

To jako na mě? Určitě Vám bude jasné, že každý čokl nebude mít ten výcvik.

Ale sbíráte ta hovínka po svém miláčkovi? Doufám, že ano.

+1/−1
2.3.2018 20:12

R25u71d87o19l79f 59S11t23r18n32a64d 9872232364642

Pokud je zanechá v koši na veřejném prostranství, pořád tam smrdí a někdo je musí po něm uklidit, nehledě na to, že silně pochybuji, že by si na místo, kde po svém miláčkovi uklidil sám sedl ;-)

0/−1
2.3.2018 20:15

L35u51d84v54í34k 43G12a88j16d34o56š36í49k 2295213544522

Psi samy o sobě nikoho nekousají. Pokud je se psem problém, VŽDY za to může člověk. Bohužel velmi často majitel. Čoklař, chcete-li.

V mnoha případech si za to může ale napadený sám, protože se psem neumí jednat a nechápe jeho reakce. To samozřejmě čoklaře neomlouvá. Ten má dbát, aby k tomu nedocházelo.

Jinak psi jsou dnes standardně čipovaní. Při pohybu v rámci EU je to dokonce povinné.

0/−4
3.3.2018 16:47

P59e79t75e55r 80V46a97ň27u15š72a49n25i72k 4307346556672

??? Proc bych ja, jako nekdo kdo nikdy nemel cokla, mel rozumet coklum a jejich chovani? Nosim zbran, kdyby byl cokl agresivni, tak bude mrtev a hotovo...

+2/0
4.3.2018 8:29

I25n19g13r89i69d 44V22i82d80e84n32k33a 5604930956777

Proč by někdo kdo nemá rád lidi měl rozumět lidem, nosím zbraň taky. Jakmile potkám někoho kdo je agresivní mrtví svěděk nemluví....

0/0
5.3.2018 7:15

M21a38t43o60u18š 54K14a85d36e28ř70á62v73e43k 9145327801810

To je fakt prasárna, nechápu to.

Pes nejlepší parták. R^R^R^R^

+10/−2
2.3.2018 15:53

P14ř11e50m61y89s44l 62H72r98o61m75a93d54a 2784526468601

Tak však je to trestný čin obecného ohrožení. Pokud to vypadá jako sladkosti, tak čert vem psa, ale ten blázen ohrožuje i malá děcka.

Jestli je tam už devět případů, tak co dělá policie, na tomhle už musej přednostně makat. Toho blázna je potřeba rychle dopadnout.

+14/−3
2.3.2018 15:31

J91i89n93d58ř69i14c26h 62Š50k73o59p19e47k 4805101520775

děti běžně ze země nejí, ty čert vem psa

+3/−5
2.3.2018 17:01

R89u93d36o59l47f 98S97t44r54n52a20d 9422722914192

No, vzhedem k tomu jak často čoklaři přirovnávají psy k dětem, tak v parcích děti běhají po čtyřech a hledají na zemi něco k snědku.

+1/−2
2.3.2018 17:48

J36a82r22o41s85l33a43v 95K34a97d48l69e13c 5631619802751

Se divím, že pro psi neudělají na sídlištích výběhy jako třeba hřiště pro děcka... taky mi vadí volně pobíhající psi.

+3/−2
2.3.2018 15:03

J51a76n 87H58á19l10a 8535905950237

Tak předpokládám (a doufám), že stejně jako netrávíte volně pobíhající děti, netrávíte ani volně pobíhající psy.

Člověk, který tohle dělá, by zasloužil být donucen to svinstvo sežrat.

+15/−3
2.3.2018 15:18

V24l61a16d30i76m81i50r 81S64e67f67l 6657542555961

To máte pravdu, ale někdy by si zasloužili takovou otravu samotní psíčkaři za to, co předvádí...:-/

+9/0
2.3.2018 15:23

J12a60n 98H38á94l80a 8925705430907

Tak někteří určitě pokutu, to souhlas.

+5/0
2.3.2018 15:26

P95ř13e59m26y81s68l 49H88r19o28m43a27d77a 2714876618811

Každá obec má mít ze zákona vymezen prostor pro venčení psů. Všude jinde se to má pokutovat. Pokud však Obec takový prostor neurčila, tak se smí psi venčit všude :-/

+1/−3
2.3.2018 15:33

M95a22t17o84u31š 42K60a17d48e53ř62á11v42e30k 9905717391790

Každý člověk co si kupuje psa by si měl uvědomit že to není záležitost na krátkou dobu.

Když vidím lidi u paneláků jak vystrčí psa ven, zapálí si cigáro, dokouří psa zavolají a hotovo je mi na blití. Chudák pes.

+7/0
2.3.2018 15:56

P78e89t64r 81K98o27v76a44ř36í62k 1831823369497

Na to jste přišel sám? 8-o Můžete napsat číslo zákona a paragraf, ze kterého vycházíte?

BTW co myslíte tím prostorem? Většinou je možné venčit psy kdekoli na veřejné zeleni.

+2/0
2.3.2018 16:32

R42u97d96o57l36f 15S73t69r98n19a42d 9242862874752

Takže logicky předpokládám, že i u čoklaře doma. Když všude, tak všude, ne že budete pejska omezovat...

0/−2
2.3.2018 16:40

R97u52d55o48l90f 19S71t26r23n22a88d 9182862154962

například toto: http://www.cistadvojka.cz/pro-majitele-psu

0/−1
2.3.2018 18:22

M32a65t27o22u68š 43K33a42d45e33ř15á18v90e55k 9495847401880

Pes je vždy odrazem svého pána, naprosto s Vámi souhlasím.

0/0
2.3.2018 15:54

J67a38r20o38s44l45a40v 69K81a82d44l46e96c 5861649112851

Za to mohou především nezodpovědní majitelé psů... Vždy čecháčci vidí následek, ale nevidí příčinu, že...:-P

+1/−1
3.3.2018 13:59







Najdete na iDNES.cz