Diskuse k článku

Soud znovu řeší autobusový spor, Jančura odmítá zaplatit odškodné Asianě

Úhrady více než šestnáctimilionové škody za vytlačení z autobusové linky mezi Brnem a Prahou chce už roky u soudu dosáhnout společnost Asiana. Ta mezi oběma městy jezdila v letech 2007 a 2008. Z vytlačení viní společnost Student Agency, nyní RegioJet. Případ se u brněnského krajského soudu řeší znovu po čtyřech letech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P12a79v75e98l 47M38o92r56a59v23e74c 3102599552288

Jančura je takový malý Babiš. Amorální, na hraně či za hranou se poybující predátorský podnikatel. Pokud chce něco dobrého pro ČR, tak vždy je za tím motivace jen pro svůj vlastní prospěch (konkurenci na železnici nechce aby se zlepšilo postavení cestujících, ale aby on měl lepší business - pokrytecké pak od něj slyšet kecy typu "chci lepší železnici", když ve skutečnosti mu jde o "chci víc peněz z železnice pro sebe"). A na železnici samotné je v největším zpoždění při platbě za použití infrastruktury..

Soudy zde rozhodují 10 let, jednoznačně určily vinu, Jančura může být rád, že se to tak táhlo a nelegálně získané peníze musí platit až teď. Je jen drzost to dále zdržovat (byť z byznys pohledu to chápu, ale z morálního ne).

Zkrátka, chceš-li býti odrbán, začni si něco s Jančurou.Rv

+3/−2
18.4.2018 8:01

L80u92k93á39š 77B76e15s37t12a 5253512284890

Za pár let až žluťáky vytlačí všechnu konkurenci pryč a vy po příchodu na nádraží zjistíte že první bus s volným místem jede až za tři hodiny si zavzpomínáte na karosu. Konkurence je dobrá, ale nemělo by se to přehánět. Před desíti lety jezdili 3-4 společosti Pr-Br. Dnes jezdí jen 90 proc SA a zbytek Flixbus. Až SA vytlačí všechny ostatní budeme všichni brečet. Loni když jsem jel Z OL-PR. Jeli 4x CD a 2x SA. Do čd člověk jízdenku sehnal, do SA ne. Lidé kteří nebudou schopni si koupit jízdenku týden do předu budou muset na volný spoj hodně dlouho čekat. Nehledě nato že lukrativní linky vždy dotovali ty nelukrativní. Toto není kritika SA spíš takové zamyšlení.

+12/−2
17.4.2018 22:45

P77e34t78r 60V57o50p34i44č63k75a 5442857667746

na druhou stranu, vzpominam jak jsem dřív cestoval starou, smradlavou, hlučnou karosou, s nevrlým řidičem. Delší cesta byla peklo. Pak přičel Jančura a jeho žluté nebe. Cokoliv co zpříjemní už tak otravné cestování, beru všemi deseti.

+5/−1
18.4.2018 10:15

L55i65b11o58r 98Z22a94v65ř60e93l 8689616621962

Tak necestujte a buďte doma, když jste z toho otráven!!

0/−2
18.4.2018 15:01

K52a73t82e94ř20i12n78a 35V43a24š52á18k30o82v26á 5261592529215

O tom to není. Já toho nacestovala díky dojíždění opravdu dost, a ono fakt není nic příjemnýho, když ráno v 5 vlezete do busu kde pomalu mrzne a celou dobu na vás táhne, a na cestu dlouhou přes dvě hodiny nemáte ani sedadlo s opěrkou hlavy...

O nějakou zábavu a občerstvení mi nejde, ale třeba světlo se hodí, atd. Internet, to už je úplný bájo, když můžu pracovat, to tenkrát ale chápu, že nebylo myslitelné.

+2/0
19.4.2018 10:02

K12a59t71e11ř66i52n15a 93V21a72š84á90k95o86v37á 5901892929485

nevím, podle mě se obsazenost u SA zlepšuje...hodně záleží, ve kterých časech jedete, ale já obecně mám s SA dobré zkušenosti i v tom, že když byl zájem, kolikrát den dva přidali posilový spoj (mluvím teď teda o PR-BR).

Samozřejmě, že v nejvytíženější časy je to problém (např. takové pondělí a pátek Jihlava, to chce opravdu dopředu), obecně ale vím, že ze začátku jsem musela rezervovat přes týden, dneska se dva, tři dny předem většinou někam vecpu, a kolikrát i na poslední chvíli.

Čímž nechci říct, že je Jančura svatoušek, ale jeho služeb využívám a přijde mi, že autobusovou dopravu opravdu posunul velký kus dopředu

+1/0
19.4.2018 10:00

M75i63c94h30a31l 86S16e89d90m21í48k 3439445266501

Asiany bylo škoda, protože jezdila přímo na ruzyňské letiště a rozumnou cestu přes věčně zacpanou Prahu vždy našla. Navíc garantovala přípoj na letadlo.

+5/0
17.4.2018 22:35

R60o46m79a72n 26P52o14l17á67č61e58k 5326559315

A ted mu jeho medicínu dává ochutnat Flixbus ;-D. Ono se mu to ještě vrátí jako bumerang

+10/0
17.4.2018 20:44

M92a91r36e33k 20B76l56u17m39a49j23e59r 8628246823711

Pan Jančura je určitě úspěšný podnikatel, který inicioval zkvalitnění služeb v dopravních službách a sám k tomu nemalou měrou přispěl. Měl by si však zvyknout na to, že jak se sám vymezuje vůči cenové politice svých konkurentů, ani oni si od něj nic líbit nenechají.

+7/−2
17.4.2018 17:19

Š38t49e74f55a36n 89F20r26i75č95a 7702558363676

Sice jste k pánovi shovívavý, ale byl bych kritičtější. Sice se do takové pozice rád staví, ale zmíněný pán žádné zkvalitnění služeb neinicioval. Osobní vlaky neprovozuje vůbec. Obslužnost území v jeho podání není nic, je nulová. Vybírá si rozinky na dortu. V železniční dopravě existuje mezinárodní standard pro rychlíky EuroCity a InterCity, a on je někdy dodržuje. Na Pendolina a RailJety ovšem nemá, takovým vozovým parkem ani v náznaku vůbec nedisponuje. V autobusové dopravě se sice o něco krátkou dobu snažil, stevardkami a kávou zdarma kompenzoval stáří autobusů, které v počátcích koupil jako ojeté, stejně jako vagony, ale nějakou dobu už na některých linkách stevardek upustil. Sedadel má v autobuse tolik, že lidé vyšších postav nemají kam dát kolena. To nepohodlí za tu jednu kávu snad ani nestojí.

+9/−4
17.4.2018 18:52

M71i63l59o68s97l29a21v 20S34e49d92l53á17č40e58k 6664884894341

No dnes ne! dnes už jsou jeho služby v žlutých busech běžné u všech dálkových dopravců. Ale když začal , tak to oproti tehdejším ČSAD a Čebusu byl velký skok. Jak ve vozovém parku , tak i službami a cenami. No a co na tom že byly jeho Busy ojeté? Jezdily? jezdily. A i když byly jeté, tak oproti Karosám to byl velký skok.

+9/0
17.4.2018 20:02

K94a32t18e57ř10i93n12a 80V20a57š23á15k10o79v70á 5771592989935

přesně, a k tomu přidám jednoduchost rezervace a změny...já ještě musela stávat v čekárnách ČSAD a shánět místenky fyzicky, bez možnosti výběru, nebo s dohadováním podle nálady prodávajícího v okýnku.

A ČD například v mnoha případěch nejsou schopné toto vyřešit dodnes - narvaný rychlík, lidi už nastoupení, posedaní, a průvodčí začne roznášet papírky...minimálně u rychlíků, které bývají permanentně obsazené není povinná místenka vůbec špatný nápad.

Místo těch slevových karet, které vlastně skoro k ničemu nejsou, je mohli dávno propojit na nějaký rezervační a online systém, jako má Jančura....

+1/0
19.4.2018 10:07

M25i62l59o28s25l35a61v 81S82e79d67l19á17č79e31k 6414444624151

R^R^

0/0
19.4.2018 15:33

J59a73n 95K48o11h61o20u43t 3923731456615

Pamatuji si na jako na zjevení, když začaly Praha-Brno jezdit místo hnusných smradlavých (občas dost historických) Karos autobusy Student Agency.

+1/0
18.4.2018 12:37

R97o66m93a74n 71P44o14l92á32č47e22k 5286109525

Částečně souhlas... Busy v počátku ano, ale tak proti Karose 7xx asi nebyl problém s čímkoli vyhrát ;-D

+3/0
17.4.2018 20:42

Najdete na iDNES.cz