Diskuse k článku

Soud znovu řeší autobusový spor, Jančura odmítá zaplatit odškodné Asianě

Úhrady více než šestnáctimilionové škody za vytlačení z autobusové linky mezi Brnem a Prahou chce už roky u soudu dosáhnout společnost Asiana. Ta mezi oběma městy jezdila v letech 2007 a 2008. Z vytlačení viní společnost Student Agency, nyní RegioJet. Případ se u brněnského krajského soudu řeší znovu po čtyřech letech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P97a59v60e58l 46M11o30r78a63v14e27c 3792909972678

Jančura je takový malý Babiš. Amorální, na hraně či za hranou se poybující predátorský podnikatel. Pokud chce něco dobrého pro ČR, tak vždy je za tím motivace jen pro svůj vlastní prospěch (konkurenci na železnici nechce aby se zlepšilo postavení cestujících, ale aby on měl lepší business - pokrytecké pak od něj slyšet kecy typu "chci lepší železnici", když ve skutečnosti mu jde o "chci víc peněz z železnice pro sebe"). A na železnici samotné je v největším zpoždění při platbě za použití infrastruktury..

Soudy zde rozhodují 10 let, jednoznačně určily vinu, Jančura může být rád, že se to tak táhlo a nelegálně získané peníze musí platit až teď. Je jen drzost to dále zdržovat (byť z byznys pohledu to chápu, ale z morálního ne).

Zkrátka, chceš-li býti odrbán, začni si něco s Jančurou.Rv

+3/−2
18.4.2018 8:01

L24u59k55á89š 98B97e29s61t97a 5593822914850

Za pár let až žluťáky vytlačí všechnu konkurenci pryč a vy po příchodu na nádraží zjistíte že první bus s volným místem jede až za tři hodiny si zavzpomínáte na karosu. Konkurence je dobrá, ale nemělo by se to přehánět. Před desíti lety jezdili 3-4 společosti Pr-Br. Dnes jezdí jen 90 proc SA a zbytek Flixbus. Až SA vytlačí všechny ostatní budeme všichni brečet. Loni když jsem jel Z OL-PR. Jeli 4x CD a 2x SA. Do čd člověk jízdenku sehnal, do SA ne. Lidé kteří nebudou schopni si koupit jízdenku týden do předu budou muset na volný spoj hodně dlouho čekat. Nehledě nato že lukrativní linky vždy dotovali ty nelukrativní. Toto není kritika SA spíš takové zamyšlení.

+12/−2
17.4.2018 22:45

P13e39t69r 72V17o38p46i77č32k87a 5892787397396

na druhou stranu, vzpominam jak jsem dřív cestoval starou, smradlavou, hlučnou karosou, s nevrlým řidičem. Delší cesta byla peklo. Pak přičel Jančura a jeho žluté nebe. Cokoliv co zpříjemní už tak otravné cestování, beru všemi deseti.

+5/−1
18.4.2018 10:15

L28i36b50o98r 61Z59a94v80ř61e46l 8739206971172

Tak necestujte a buďte doma, když jste z toho otráven!!

0/−2
18.4.2018 15:01

K60a62t38e83ř12i70n95a 70V28a24š49á30k35o60v84á 5231772669205

O tom to není. Já toho nacestovala díky dojíždění opravdu dost, a ono fakt není nic příjemnýho, když ráno v 5 vlezete do busu kde pomalu mrzne a celou dobu na vás táhne, a na cestu dlouhou přes dvě hodiny nemáte ani sedadlo s opěrkou hlavy...

O nějakou zábavu a občerstvení mi nejde, ale třeba světlo se hodí, atd. Internet, to už je úplný bájo, když můžu pracovat, to tenkrát ale chápu, že nebylo myslitelné.

+2/0
19.4.2018 10:02

K17a50t32e67ř41i55n51a 85V51a79š73á90k55o91v71á 5661342799395

nevím, podle mě se obsazenost u SA zlepšuje...hodně záleží, ve kterých časech jedete, ale já obecně mám s SA dobré zkušenosti i v tom, že když byl zájem, kolikrát den dva přidali posilový spoj (mluvím teď teda o PR-BR).

Samozřejmě, že v nejvytíženější časy je to problém (např. takové pondělí a pátek Jihlava, to chce opravdu dopředu), obecně ale vím, že ze začátku jsem musela rezervovat přes týden, dneska se dva, tři dny předem většinou někam vecpu, a kolikrát i na poslední chvíli.

Čímž nechci říct, že je Jančura svatoušek, ale jeho služeb využívám a přijde mi, že autobusovou dopravu opravdu posunul velký kus dopředu

+1/0
19.4.2018 10:00

M25i10c54h25a65l 54S37e42d45m55í59k 3369845886961

Asiany bylo škoda, protože jezdila přímo na ruzyňské letiště a rozumnou cestu přes věčně zacpanou Prahu vždy našla. Navíc garantovala přípoj na letadlo.

+5/0
17.4.2018 22:35

R29o50m49a54n 87P61o44l38á49č29e41k 5716699565

A ted mu jeho medicínu dává ochutnat Flixbus ;-D. Ono se mu to ještě vrátí jako bumerang

+10/0
17.4.2018 20:44

M43a14r91e50k 20B42l40u77m34a32j23e25r 8898956583181

Pan Jančura je určitě úspěšný podnikatel, který inicioval zkvalitnění služeb v dopravních službách a sám k tomu nemalou měrou přispěl. Měl by si však zvyknout na to, že jak se sám vymezuje vůči cenové politice svých konkurentů, ani oni si od něj nic líbit nenechají.

+7/−2
17.4.2018 17:19

Š43t28e40f29a16n 82F69r14i39č88a 7702218923806

Sice jste k pánovi shovívavý, ale byl bych kritičtější. Sice se do takové pozice rád staví, ale zmíněný pán žádné zkvalitnění služeb neinicioval. Osobní vlaky neprovozuje vůbec. Obslužnost území v jeho podání není nic, je nulová. Vybírá si rozinky na dortu. V železniční dopravě existuje mezinárodní standard pro rychlíky EuroCity a InterCity, a on je někdy dodržuje. Na Pendolina a RailJety ovšem nemá, takovým vozovým parkem ani v náznaku vůbec nedisponuje. V autobusové dopravě se sice o něco krátkou dobu snažil, stevardkami a kávou zdarma kompenzoval stáří autobusů, které v počátcích koupil jako ojeté, stejně jako vagony, ale nějakou dobu už na některých linkách stevardek upustil. Sedadel má v autobuse tolik, že lidé vyšších postav nemají kam dát kolena. To nepohodlí za tu jednu kávu snad ani nestojí.

+9/−4
17.4.2018 18:52

M36i14l17o11s72l84a13v 91S80e95d56l19á18č18e76k 6624384314221

No dnes ne! dnes už jsou jeho služby v žlutých busech běžné u všech dálkových dopravců. Ale když začal , tak to oproti tehdejším ČSAD a Čebusu byl velký skok. Jak ve vozovém parku , tak i službami a cenami. No a co na tom že byly jeho Busy ojeté? Jezdily? jezdily. A i když byly jeté, tak oproti Karosám to byl velký skok.

+9/0
17.4.2018 20:02

K59a32t82e63ř35i37n12a 84V84a67š50á37k11o87v63á 5201292449625

přesně, a k tomu přidám jednoduchost rezervace a změny...já ještě musela stávat v čekárnách ČSAD a shánět místenky fyzicky, bez možnosti výběru, nebo s dohadováním podle nálady prodávajícího v okýnku.

A ČD například v mnoha případěch nejsou schopné toto vyřešit dodnes - narvaný rychlík, lidi už nastoupení, posedaní, a průvodčí začne roznášet papírky...minimálně u rychlíků, které bývají permanentně obsazené není povinná místenka vůbec špatný nápad.

Místo těch slevových karet, které vlastně skoro k ničemu nejsou, je mohli dávno propojit na nějaký rezervační a online systém, jako má Jančura....

+1/0
19.4.2018 10:07

M91i51l17o70s42l37a36v 35S85e23d93l31á80č92e58k 6644594234531

R^R^

0/0
19.4.2018 15:33

J83a28n 18K58o74h88o95u20t 3873681796175

Pamatuji si na jako na zjevení, když začaly Praha-Brno jezdit místo hnusných smradlavých (občas dost historických) Karos autobusy Student Agency.

+1/0
18.4.2018 12:37

R87o97m27a11n 77P95o40l40á56č64e93k 5746579595

Částečně souhlas... Busy v počátku ano, ale tak proti Karose 7xx asi nebyl problém s čímkoli vyhrát ;-D

+3/0
17.4.2018 20:42



Najdete na iDNES.cz