- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud cokoliv vymyslí a prosazuje jen JEDNA strana nebo hnutí, tak je to v pytli, protože jí to DRUHÁ strana po následujících volbách zarazí.
Součástí toho úžasného projektu musí být dopravní obslužnost, tj. parkování pro příchozí v dostatečné kapacitě, jinak je to celé pitomost.
Úředníci sami sobě, co záleží na zákaznících, že ...
"... výborně dostupné městskou hromadnou dopravou"? Já jsem myslel, že se ústřední dopravní uzel bude stěhovat do Komárova!
"podzemní garáže pro více než 500 aut"
Garáže na 500 aut pro více než 1000 úředníků, kteří zde budou pracovat. Takže bude místo pro každého druhého až třetího zaměstnance. Hmm. A kde budou v tomto místě parkovat ty tisíce lidí denně, pro které bude tato budova zřízena? (Doteď to bylo aspoň trochu rozprostřeno po Brně a dalo se.) Někde na neexistujícím odstavném parkovišti a dojíždět šalinou? Nebo platit tučné parkovné na některém více či méně vzdáleném parkovišti, tedy pokud se někde náhodou vůbec najde volné místo?
Kdysi jsem chvilku (pár měsíců) dělal na MMB. Autem jezdí do práce naprosté minimum úředníků MMB.