Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T58o35m13á26š 54V44e80s10e18l31ý 2838176617469

Samý kecy, o prachy z pokut jde v první řadě.

+14/0
doporučit
9.6.2018 10:57

R49a70d10e25k 34H76o24d64a43ň 9616137611333

Na Sportovní ve směru do centra zvyšuje rychlost nehodovost? A že jsem tam nehodu neviděl ani nepamatuju. To překračování rychlosti asi taky ne, protože je tam nonstop kolona...

+9/0
doporučit
9.6.2018 11:50

P18e97t88r 14B75á44č82a 8725526135395

Nechte si ty zvasty o chodcich a bezpecnosti. Každej vi, ze jeden to zacal a ted se chce na radarech prizivit kazdy druhy mesto. Neskutrcna ubohost, nejvyssi cas aby vlada neco s timhle vydelkem mest zacala neco delat. Ty panaci co jsou zvoleni ve vedeni mest tam jsou pro lidi a ne aby všem jeste ztrpcovali zivot.

+8/0
doporučit
9.6.2018 11:13

P41e69t89r 92B73á47č49a 8765116965905

Samá uzavírka, nedostavěné obchvaty, zácpy na silnicích. To všechno způsobuje nervozitu řidičů, kteří – když už se konečně vymotají z kolon – dame jim tam radar a vse je vyreseno R^

+7/0
doporučit
9.6.2018 11:20

J64a66n 20M82á40c53a 2924912501233

Sledujte rychlost tam kde to má smysl. Pochopím třeba 30 před školou, ale nepochopím 50 na čtyřproudovém přehledném obchvatu.

+6/0
doporučit
9.6.2018 16:14

V91a20c72l12a28v 27B17u71r77e73š 3963678702839

Všeobecně platí, že toto je nejjednodušší způsob jak plnit obecní poklady.Návratnost investice pár měsíců, a potom jen bobtná konto.S bezpečnosti to nemá nic společné, daleko větší ohrožení je řidič, který jede sotva 40 km/hod v padesátce, nedává blinkry zmatkuje při změně pruhů na kruháči apod.

+6/0
doporučit
9.6.2018 12:15

M64i85r30o90s94l22a35v 59S35u27c43h32y 5930929140390

Nedávno jeden redaktor Sueddeutsche Zeitung zkusil týden jezdit po Mnichově poctivě podle předpisů. Svou zkušenost komentoval tak, že úzkostlivé hlídání rychlosti ho stresovalo více, než kdyby se ulicemi řítil jako blázen. Stejně tak svou jízdou stresoval ostatní řidiče, kterým překážel. Občas trošku přidat, když je to v zájmu plynulosti provozu totiž není na škodu.

Znám pár silnic s úsekovým měřením - široká přehledná vozovka, minimálně 2 pruhy v každém směru, dělená travnatým či tramvajovým pásem, pohyb chodců minimální. Jedete 50 a ptáte se "proč?", jedete 50 a máte pocit, že jste šnek co brzdí provoz. Ne, nejsem proti dodržování předpisů. Jsem proti nesmyslným předpisům. Když měřit, tak tam, kde to je opravdu zapotřebí, a n tam, kde si zaručeně vydělám.

+4/0
doporučit
10.6.2018 9:43

T78o60m61á25š 48H58a27n90č54a30r 8418144338338

„Z mého pohledu lze tyto technologie nasadit tam, kde jsou dlouhé úseky komunikací bez křižovatek a napojení. Břeclav má natolik hustou síť křižovatek a napojení na pozemní komunikace, že použití této technologie v zastavěné části města je naprosto bezpředmětné,“ myslí si velitel Městské policie Břeclav Stanislav Hrdlička.

Zdroj: https://brno.idnes.cz/znojmo-usekove-mereni-ridici-dji-/brno-zpravy.aspx?c=A180607_407174_brno-zpravy_vh

Tady se v podstatě ke všemu přiznávají. A komu to nedochází, ten je součátí problému zvaného český silniční fašismus.

+4/0
doporučit
10.6.2018 8:53

R92o96m95a35n 27P53o33l12á95č38e87k 5416849545

Nedávno jsem si to počítal... Při nějakých 300 autech denně a průměrné pokutě 300 Kč je tam vývar cca 20 mega za pár měsíců...

Aneb jak nám jde o bezpečnost :D

+4/0
doporučit
9.6.2018 13:37

P67e95t33r 23Ř67i48h93á46k 9154546447168

Ty meste, ale nepatri tem urednikum. Ty je mají akorát spravovat a byt tu pro obcany. ja mam občas pocit, ze to není my jsme stat, my jsme obec, ale ze je to na jedne strane barikady stat, město a na druhé obcan který je neprijtelem.

+4/0
doporučit
9.6.2018 12:49

P68a38v46e74l 79N31o36v12á33k 7461367679759

Kazdej si stezuje, ze si mesta akorat plni kasu. Proc ale vlastne vsichni porusuji rychlost? Kolik tim usetrite casu? Minutu? Dve? Treba tunel v Brne v Kralove Poli. Je tam 60 a dost casto jsem jedinej, kdo tam kolem tech 60 jede. Vetsina si to frci 80.

Chapu nastvanost na znaceni. Chapu nastvanost mereni metr za ceduli vesnice. Chapu nastvanost na zacatek obce 300m pred prvnim barakem. Chapu nastvanost za pokutu kdyz prekrocite limit nejakej ten kilometr.

Ale jinak nechapu nastvanost platit za neco, co je zakazany a vy to porusite. Pokud se vam to nelibi, stezujte si na pravidla, na znaceni a podobne. Hlidat si +- 50 neni zase takovej problem ne? Pokud jezdim casto po meste, tak vetsinou tech 48-55 uhlidam i bez tachometru, citem, sluchem dle motoru a taky tim, jak jedou ostatni.

+9/−7
doporučit
9.6.2018 18:54

J60o16s76e63f 33V37y16s73k72o32č57i95l 5288460849392

Ten kdo jede o deset míň, než je povoleno, je daleko nebezpečnější, než ten co jede o dvacet rychleji.

Ale měřit rychlost se dá automaticky, bez ohledu na okamžitou situaci. Pokladny to naplní spolehlivě. Tak proč se zamýšlet nad tím, že někde je rychlost omezena naprosto nesmyslně a k nehodě tam došlo naposled před patnácti lety.

+4/−2
doporučit
9.6.2018 12:42

R56o90b50e90r21t 84T93r64o31š57k65a 6159810308319

Takže zase vybírat prachy od řidičů. A hlavně to zabalit do řečí o zvýšení bezpečnosti.

+1/0
doporučit
10.6.2018 20:31

P68e64t47r 16K42o26n82í81č26e37k 8424952165875

Zdejší odpůrci 50tek by si měli uvědomit, že jestli na jejich oblíbeném "přehledném" úseku, kde by podle nich mohlo být 70, začnou lidi jezdit ne 70, ale 90. Podas prst, prijdes o ruku.

+1/−2
doporučit
10.6.2018 10:59







Najdete na iDNES.cz