Diskuse k článku

Další výluka v Brně. Na páté a šesté nástupiště už vlaky nejezdí

Na nový jízdní řád si musejí od pondělí v Brně zvykat cestující ze směru Moravské Bránice a Náměšť nad Oslavou. Kvůli rekonstrukci dvou železničních mostů totiž začala první část avizované výluky na hlavním nádraží, kde se uzavřelo páté a šesté nástupiště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37i55r62o84s52l91a21v 65V15y62k37o93u34p73i12l 3160856553765

Vždycky se v Brně říkalo, (když měl někdo problémy s něčím), : " Běžte si stěžovat na pátý nástupiště ! ". Tak snad se zachová alespoň tato funkce....:-)

0/0
17.7.2018 13:50

M12i39c74h89a68l 23B64r50ň71á40k 6694394327928

Dle vlhkých snů Anderů a Patočků by podobný režim měl trvat roky, kdy by se budovalo slavné nádraží v centru. Do toho zřejmě uzavřený kus Kolště, Úzká... Nádherná představa. Samozřejmě mnohem hrůzostrašnější je udělat vše sólo pár set metrů vedle a prodloužit si cestu na sójový latté o minutu a půl...

+1/−3
17.7.2018 13:28

T93o15m65á42š 29T70a82t32í88č31e35k 5940302120678

Takhle mluví člověk, který vlakem do Brna a z Brna nejezdí. Rv

+1/0
17.7.2018 20:25

M24i75c43h74a98l 79B67r41ň97á44k 6804604517368

O víkendu jsem jel 2x

0/0
18.7.2018 1:15

T82o69m62á98š 28T18a68t86í25č72e53k 5230182490938

Víkendy bývají malebné - ale teď počítejme spolu, co to znamená pro pendlera, podle vzoru autobusového nádraží, na které trvá cesta v průměru 10 min, což dělá 20 min denně. Nádraží u řeky bude ještě o kus dál, ergo to bude tak 2x15 min. Nějaké čekání na šalinové vlečce s dojezdem na rolu to moc nezkrátí. 15 min je podle mě asi tak ta doba, kterou mají dojíždějící jako rezervu, aby dorazili včas. To jim zmizne, takže budou muset jít na dřívější spoj, resp. na pozdější. V ideálním případě tedy půl hodiny denně v čudu - ovšem zdaleka ne všude a vždy jezdí spoje po čtvrt hodině, buďme střízliví a vezměme 2 x půl hodiny. Hodina denně, hmm, to někteří odtentují a někteří začnou jezdit autem.

Žádný jiný výsledek nevidím.

0/0
18.7.2018 13:44

T95o35m95a95s 93N39o52v34a42c94e70k 7831812776442

Autem nezačnou protože jim Ander a spol. právě kreslí zóny v/okolo centra. Pokud jedou někam na kraj města, tak autem už většinou jezdí stejně dneska než pak půl hodiny v lepším případě skákat MHD přes celý město někam do práce. Dost vlaků zrychlí, MHD k nádraží bude, celkově bude efekt nula nula nic pro dojíždějící, to co "ztratí" v MHD, naženou zase ve vlaku. A do mnoha míst se zase dá dostat rychleji od Dolního/Zvonařky než od současného. Samozřejmě, vždy bude někdo, komu to vyhovovat nebude. Ale konec světa jak to vidí aktivisti s Anderem či Hollanem to opravdu nebude...

0/0
18.7.2018 14:39

T10o62m35á31š 16T86a61t25í52č51e31k 5300662590848

Opět poukážu na to autobusové nádraží. To tam stojí jak amputovaná noha už dlouhá desetiletí. Za komančů byly vytvořeny prozatímní autobusové linky, aby bylo jakž takž normálně použitelné - ty jsou ovšem dávno zrušené. Dnes může Zvonařka mluvit o štěstí, že existuje Vaňkovka a člověk se nemusí z autobusového nádraží dostávat do civilizace přes brownfieldy.

Růžové brejličky si kvůli nádraží v pampě nasazovat nebudu - dopadne to stejně. V jiném aktuálním článku prosvítá na povrch, že král Ubu Vokřál upustil od požadavku, aby bylo nádraží přesunuto současně s vybudováním diametru. To mně naprosto stačí. Rv:-P

0/0
18.7.2018 15:04

T29o31m12a18s 84N63o56v95a39c44e30k 7141572336862

Myslím si to stejné a vlakem jezdím pravidelně. Stejně tak občas autobusem od úžasného Grandu, MHD, autem. Jen na tom růžovoučkým kole moc ne na sojové latté...

0/0
18.7.2018 14:36

I18v79a71n 90H86o85l42a17s 5857947528837

> a prodloužit si cestu na sójový latté o minutu a půl.

Když lhát, tak aspoň inteligentně.

+2/0
18.7.2018 8:22

T75o37m79a67s 14N21o92v61a98c27e30k 7471692276142

To Vám moc nejde, to je pravda.

0/−1
18.7.2018 14:39

Najdete na iDNES.cz