- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně zda se mu pejskové nepo ....
>> Strážníci muže z výtahu vyprostit nedokázali, přivolaný opravář to však zvládl během chvíle.
Co zkusit příště zavolat na vyproštění rovnou? Na výtahu bývá napsaný telefon na službu, která by měla být dostupná 24/7.
Hmm, a k čemu je vám mobil a volání na tísňovou službu výtahářů, když se servisní technik do zamčeného domu nedostane ? Stejně potřebuje dalšího člověka, který tomu servisákovi půjde otevřít ...
"Protože muž u sebe neměl funkční telefon, musel spoléhat na to, že volání o pomoc z kabiny někdo zaslechne"
Ale? Centrální hlásič musí být ve výtahu ze zákona.
Je možné, že povinně v nových a dodatečně se to dávat nemusí, pokud neprojdou rekonstrukcí. U některých nařízení to tak bylo.
"...bez mobilu..."
No prave. Kdyz uz ho mam, tak bez mobilu nejdu ani na zachod (browsuji internet a ctu noviny, emaily, apod). Jakmile nekdy zjistim ze ho nemam tak temer podlehnu panice..
Já chodím s mobilem pouze do práce (musíme ho mít) a na dlouhé výlety do přírody (co kdybych se někde zrakvila).
Po příchodu domů odložím klíče i mobil zároveň a zajímá mne, jen pokud zvoní. (tedy mobil, klíčema jsem zvonila naposled v 89.)
Na nákupy a pod. ho fakt nepotřebuju.