Diskuze
Dražší energie, nové vozy. Dopravní podnik spolkne až pětinu rozpočtu Brna
Děkujeme za pochopení.
K94a35r97e69l 40F55a68j62t
No jo, já vím, že DPMB je moloch kde nejde moc věcí řešit operativně (snad s výjimkou neočekávaných poruch a nehod) a musí se i myslet na to co po době úspory (třeba při snížení personálu). Ale když vidím kloubové tramvaje s dalším přiřazeným vozem, ve kterém jede v normální denní dobu dohromady ani ne deset lidí a o minutu, dvě později další spoj, který je na tom stejně tak se efektivitě trošku podivuju. Zastávky u křižovatek (resp. za křižovatkami), zdaleka ne jen na páteřních trasách každou chvíli se stojícími vozy MHD až do ní, protože zastávka není konstruována na to, aby tam současně stály tři vozy (nebo dva prodloužené), takže to tak s četností dopravy nemohlo bývat dříve, protože toto běžné nebylo, linky které až na poslední krátký úsek kopírují jedna druhou (134 - 136 nebo nově Campus zastávku před konečnou v Lískovci a kritizovaný způsob plánovaní dostavby v Lesné), zajíždění do nesmyslných lokalit kvůli pár metrům (autobus u MU, kde stejně všichni jdou na tramvaj), etc. Přitom velká část lidí dnes chodí na MHD podle jízdního řádu, takže prodloužením mimošpičkových intervalů o 1-3 minuty by se zase tak moc nestalo a úspory by to přineslo obrovské. Chápu, že jízdní řády sítě MHD se tvoří na dlouho dobu a nejde je úplně měnit co týden, ale prostě prostor pro šetření či zefektivnění jde určitě více než v jiných oblastech.
I82v64a57n 84H75o33l24a95s
"ve kterém jede v normální denní dobu dohromady ani ne deset lidí a o minutu, dvě později další spoj, který je na tom stejně tak se efektivitě trošku podivuju"
To ovšem dost záleží na tom, kde (+ v kterou konkrétní dobu a ve kterém směru - do centra x z centra) se díváte. V centru asi takový obrázek moc častý nebude. A přes centrum holt jedou všechny tramvaje, takže tu kapacitu musíte dimenzovat na ně. Navíc, pokud chcete měnit interval, tak by se musel změnit všude (neb přestupní vazby v takové dopravě).
Nedávno odvolaný exekutor je po smrti, podle soudu zneužíval peníze dlužníků
Před necelými dvěma týdny Nejvyšší správní soud odvolal z funkce brněnského exekutora kvůli...
Zastřelil se nad propastí. V Macoše ukončil svůj život vězeňský dozorce
Jihomoravská propast Macocha má další oběť. Na začátku víkendu do ní spadl muž středního věku. S...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plánovaný podzemní tunel na D43 v Brně má být zkrácený, starostové protestují
Chystaná podzemní trasa dlouho slibované silnice je v dokumentech zkrácená i přes původní sliby....
Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský
Majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, šéf hokejové Komety. V tiskovém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila
Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...
Muž zaplatil nové parkovací oprávnění, i tak mu přišly pokuty. Zasáhl ombudsman
Brněnský senior dostal od města automaticky vygenerovaný mail s upozorněním, že mu končí platnost...
Kometa si vybrala náhradu za Furcha, čeká na Stezkův návrat ze zámoří
Náhradu za končícího Dominika Furcha, který má údajně namířeno do Mladé Boleslavi, si vedení...
Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský
Majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, šéf hokejové Komety. V tiskovém...
Automotodrom chtěl 27 milionů za neodjetý ročník MotoGP, soud žalobu zamítl
Brněnský Automotodrom si chtěl pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požadoval od města a...