"Objevilo se to někdy v průběhu minulého týdne. Finální podobu ceníku ke zveřejnění ještě nemáme. Veškeré spekulace ohledně cen se nezakládají na pravdě," ujistila mluvčí projektu Renata Klevetová.
Falešná webová stránka má stejný design jako oficiální stránky Aqualandu Moravia. Tvůrce si pohrál i s drobnými detaily, jako je logo v záložce internetového prohlížeče.
Recese, nebo konkurenční boj?
Všechna klikatelná pole přesměroval na pravou stránku aqualandu, a ceník tak působí autenticky. Jen adresa se mírně liší a chybí logo evropských fondů, jejichž zveřejněním by se autor stránek dostal na hranu zákona.
Podle Klevetové se podobným útokům dá jen těžko bránit. "V tuto chvíli řešíme, zda proti tomu budeme nějak zasahovat. Autor stránek se ale prakticky nedá dohledat," poznamenala.
Provozovatelé akvaparku věří, že falešný ceník má být jen recese. Nevylučují ovšem ani konkurenční boj.