Diskuze
Dražší energie, nové vozy. Dopravní podnik spolkne až pětinu rozpočtu Brna
Děkujeme za pochopení.
K94a35r97e69l 40F55a68j62t
No jo, já vím, že DPMB je moloch kde nejde moc věcí řešit operativně (snad s výjimkou neočekávaných poruch a nehod) a musí se i myslet na to co po době úspory (třeba při snížení personálu). Ale když vidím kloubové tramvaje s dalším přiřazeným vozem, ve kterém jede v normální denní dobu dohromady ani ne deset lidí a o minutu, dvě později další spoj, který je na tom stejně tak se efektivitě trošku podivuju. Zastávky u křižovatek (resp. za křižovatkami), zdaleka ne jen na páteřních trasách každou chvíli se stojícími vozy MHD až do ní, protože zastávka není konstruována na to, aby tam současně stály tři vozy (nebo dva prodloužené), takže to tak s četností dopravy nemohlo bývat dříve, protože toto běžné nebylo, linky které až na poslední krátký úsek kopírují jedna druhou (134 - 136 nebo nově Campus zastávku před konečnou v Lískovci a kritizovaný způsob plánovaní dostavby v Lesné), zajíždění do nesmyslných lokalit kvůli pár metrům (autobus u MU, kde stejně všichni jdou na tramvaj), etc. Přitom velká část lidí dnes chodí na MHD podle jízdního řádu, takže prodloužením mimošpičkových intervalů o 1-3 minuty by se zase tak moc nestalo a úspory by to přineslo obrovské. Chápu, že jízdní řády sítě MHD se tvoří na dlouho dobu a nejde je úplně měnit co týden, ale prostě prostor pro šetření či zefektivnění jde určitě více než v jiných oblastech.
I82v64a57n 84H75o33l24a95s
"ve kterém jede v normální denní dobu dohromady ani ne deset lidí a o minutu, dvě později další spoj, který je na tom stejně tak se efektivitě trošku podivuju"
To ovšem dost záleží na tom, kde (+ v kterou konkrétní dobu a ve kterém směru - do centra x z centra) se díváte. V centru asi takový obrázek moc častý nebude. A přes centrum holt jedou všechny tramvaje, takže tu kapacitu musíte dimenzovat na ně. Navíc, pokud chcete měnit interval, tak by se musel změnit všude (neb přestupní vazby v takové dopravě).
Plánovaný podzemní tunel na D43 v Brně má být zkrácený, starostové protestují
Chystaná podzemní trasa dlouho slibované silnice je v dokumentech zkrácená i přes původní sliby....
Nehodu autobusů se 76 zraněnými způsobil zesnulý řidič. Jel příliš rychle
Policisté uzavřeli tragický případ srážky autobusů, při níž se loni v létě na dálnici D2 u Brna...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hasiči odstřelili trhavinou vysoký strom, výjimečný postup uzavřel silnici
Místo běžného řezání pilou odstřel pomocí trhaviny. Výjimečný postup při likvidaci velkého...
Zábranský: Uděláme maximum, aby se Vsetín cítil jako doma a oslavil postup
Ačkoliv hokejisté brněnské Komety z extraligového play off vypadli již před časem, přísun zápasů s...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tisíce drobných orchidejí zdobí kopec u Znojma, letos kvetou o měsíc dřív
Populace orchideje vstavač kukačka kolem Cínové hory u Znojma, která je největší v Česku a unikátní...
Královopolanky dominovaly v Hradci Králové. Jedna výhra je dělí od bronzu
Basketbalistky KP TANY Brno dělí už jen jedno vítězství od ligového bronzu. Sokol Hradec Králové...
Na konopném festivalu radí, jak docílit špičkové úrody. Nabízí pivo i sazenice
Ochutnat konopné pivo nebo si naklonovat svůj CBD řízek mohou návštěvníci na třídenním tematickém...
Díky šoku je réva odolnější i proti mrazu, technologii zkouší v Česku poprvé
Unikátní ochranu vinné révy před mrazem zkouší v těchto dnech ve Vinařství Habánské sklepy ve...
VIDEO: Záchranáři lákají nováčky, ukázali resuscitaci muže po mafiánské popravě
Drsnou scénou začíná nové náborové video jihomoravských záchranářů, kteří se tímto způsobem snaží...
Operátor výroby smlouva na dobu neurčitou
ManpowerGroup s.r.o.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
20 000 - 24 000 Kč