Diskuze
Místa, kde se potkává celé Brno: vládne chaos a neukáznění chodci
Děkujeme za pochopení.
R81o98m11a17n 42N77o60v59a94k
to zabradli u nadrazi, aby se musela obchazet (podchazet) cela zastavka, vymyslel idiot, ktery tudy nikdy nesel a nespechal na spoj. gratuluji k vysledku
I55v16a38n 69H92o65l30a66s
Ta fotka z České je nějaká divná. Asi je to bráno od Air banky, ale nějakým dlouhým sklem, takže to vypadá dost zkresleně.
A94l79e22n93a 32K94o55l52e39g28a94r63o83v41á
Postřehl vůbec někdo že, přestupní uzly..především Mendlák a Malinak nejsou bezbarierové..nebo tedy ne tedy ve všech směrech ..což je pochopilelně limitující pro handikapované cestující
A86l63e46š 42L91i45s87o25v41s87k28ý
Tragédií na Mendláku bylo nezbourání toho baráku uprostřed.
P51a96v64e97l 10R55e61z15n43i64c46e86k
ad1 je tusim pamatkove chraneny, ad2 je to soukroma a legalne stojici nemovitost.. tedy jake bourani prosim?
P15e61t89r 48B41á64č41a
V ankete hlasuji pro:
- zadnej, MHD me nezajima
Radsi zmapujte mista nejvetsich kolon a problemu na silnici v Brne, tam vam pak rad poreferuju :)
J71a74n 50D15r55á33b37e30k
Koho zajímají kolony v Brně? Ty jsou ve špičce všude, tak proč o tom psát?
L93i78b47o34r 75D58o53l58á87k
Přestup v Bystrci. Kdysi tam byl podchod, který výrazně zlepšil situaci. Dalo se bez problému přejít z tramvají na autobusy a zpět. tedy nikoliv bez problému protože několik občanů si jej pletlo s veřejnými záchodky a člověk se musel pečlivě dívat, aby do něčeho nešlápl. Nicméně řešení v podobě opravy osvětlení a instalací funkčních kamer napojených na místní polici, tak aby se tento podchod stal bezpečným, se nerealizoval. Řešení bylo zvoleno zasypání tohoto podchodu a tisíce chodců vystavěni přebíháním velmi rušné vozovky. Nad obdobnými řešeními zůstává rozum stát.. A v současnosti se bude opět kopat podchod nový.
M40i28c48h12a77l 96K32o27l59á64ř
A ledva tam bude podchod, tak budou lidi stejně přebíhat ulici, protože jakýkoliv dodatečně dodělávaný podchod nebo nadchod je delší trasa. Leda by tam dali pořádné zábradlí. Aspoň dvoumetrové.
P85a83v97e75l 98B32o85u11c76n55í58k
Obecně na všech přestupních uzel chybí dlouhá zastřešení zastávek, kryjící celé nástupiště. V podvečer a v noci pořádné osvětlení. Kde je světlo, nejsou bezdomovci. Velké informační panely, pokud možno nejen na začátku zastávky, kam my starší už nedohlédneme, ale uprostřed délky nástupiště. A pak vyšší nástupiště, abychom i do nízkopodlažních šalin mohli nastupovat skutečně bezbariérově. Urychlí se tím nástup i výstup. Ještě bych doplnil přestupní uzel v Bohunicích u nemocnice. Nepřehledné, jen pár "budek" kam se lze v případě nepohody schovat. Ale tady se změny dočkáme až po přivedení šaliny.
Na uzlu Hlavní nádraží - Úzká se ukazuje, že koncepce svedení skoro všech linek šalin, plus pár linek trolejbusů do jednoho centrálního přestupního uzlu, je pro město velikosti Brna již překonaná. Navíc do uzlu silně zatíženého množstvím cestujícím přijíždějících vlakem. Počtem cestujících, který pomalu, ale trvale roste.
Dlouhodobým řešením je rozložení dopravní zátěže po městě. Více přestupních uzlů, i když menších. Např. přestupní uzel u nového nádraží Černovice. Další podpora okružních linek, trolejbus po Nové městské třídě, šalina Masná - Zvonařka - Heršpice ... ale tohle všechno je vázáno na polohu Nového hlavního nádraží a dostavbu Velkého městského okruhu, který částečně uvolní zasekané ulice Brna.
Ideální by bylo u každého přestupního uzlů parkoviště pro auta i kola, aby nebyla uvázaná o zábradlí. Město Brno plánuje parkoviště P+R aspoň u uzlů na okraji, třeba Královo Pole.
PS: Průraz z Mendlova náměstí do Hybešovy ulice, kterým by jezdily šaliny číslo 1, se pravidelně objevuje a opět upadá do zapomění asi 30 roků. Osobně si myslím, že je to dobrá myšlenka, která by výrazně pomohla dopravě,
M52i75c28h40a21l 64K26o21l21á27ř
Já o průrazu slyším prvně. Myšlenka je to dobrá, ale jak tak koukám na mapu, tak to bude masakr. To neprojde.
P61a13t11r18i22k 25"38L93u76x28p87e95" 67E50g46e94r
V Praze je nejvytíženější stanice metra Anděl. Přestupní uzel by se měl do roku 2035 výrazně změnit výstavbou nové čtvrti Smíchov City která bude zasahovat také na Lihovar a Zlíchov. Autobusové nádraží Na Knížecí bude přeloženo a vznikne nové u Smíchovského nádraží. S velkou proměnou se počítá také na Florenci, Masarykově nádraží a u Hlavního nádraží také zde má vzniknout lepší přestupní vazba na MHD. Autobusové obratiště Palmovka má být také zrušeno, autobusy mají nově využít ul. Povlavskou, aby zst. Pelc - Tyrolka byla obsloužena i ve směru Palmovka a končit právě v okolí Masarykova nádraží. Počítá se také s novým přestupním uzlem na Roztylech a Hostivařskou a Záběhlickou spojkou ta by měla vést od OC Hostivař k zst. Choceradská a plánuje se zde také tramvajová trať, ze začátku by linka 195 byla, ale prodloužena na Chodov.
K87a51m30i70l 65N42o15v15o47t47n33y
Kdyz tam prijedete poprve, je velmi slozite se zorientovat, odkud ktery spoj jede. Zmate vas i to, ze stejny spoj do ruznych smeru odjizdi z uplne jinych mist (26,25). Je to v podstate nadrazi, ale bez velke svetelne cedule, ktera by rikala, odkud co jede.
M80i95r67o85s17l56a17v 98U37r69b56a18n
Kdysi pred budovou nadrazi bylo parkoviste, sice male, ale par mist tam bylo. Clovek tam mohl zastavit a nalozit ci vylozit rodinneho prislusnika, ktery prijel ci odjizdi vlakem. Doba se zmenila a vedeni mesta doslo k nazoru, ze lepsi tam bude udelat stafl pro taxikare, bezny obcan at si trhne nohou. A aby se moc neremcalo, tak jsme my, radovi obcane, dostali milostive dve mista K+R trochu dal od budovy. To je to, co mi v tomto prestupnim uzlu chybi: Misto, kde muzu na 10-15 minut zaparkovat, jit k vlaku rodicum naproti a pak je nalozit a odjet. Resenim je parkovite zezadu u tesca, ovsem s novymi pravidly s minimem 30 Kc za zaparkovani, ktere obcas trva treba jen 5 minut, to mi neprijde zrovna jako motivacni pro to, aby lide pouzivali hromadne dopravni prostredky..
P76a93t25r60i77k 20S32v70o85b10o70d29a
Je to dobré rito pro Městkou policii. Večer jedeš podat balík, tak to hodíš na parkoviště před poštu, kde večer nikdo nestojí. Ale je tam pochopitelně zákaz. Prý to mám hodit na K+R (zasekl jsem se za člověkem, který dával 15 balíků). Prý mě nebudou stopovat jestli tam stojím 5 nebo 30 minut :)
Muž na rozlučce se svobodou shodil turistu z hradeb, dostal 10,5 roku vězení
Krajský soud v Brně dnes potrestal Slováka Daniela Madarásze 10,5 lety vězení za to, že loni v září...
Nehodu autobusů se 76 zraněnými způsobil zesnulý řidič. Jel příliš rychle
Policisté uzavřeli tragický případ srážky autobusů, při níž se loni v létě na dálnici D2 u Brna...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hasiči odstřelili trhavinou vysoký strom, výjimečný postup uzavřel silnici
Místo běžného řezání pilou odstřel pomocí trhaviny. Výjimečný postup při likvidaci velkého...
Zábranský: Uděláme maximum, aby se Vsetín cítil jako doma a oslavil postup
Ačkoliv hokejisté brněnské Komety z extraligového play off vypadli již před časem, přísun zápasů s...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Jak se dostat na nádraží? Budoucí brněnskou stanici obslouží třináct linek
K novému hlavnímu nádraží, které má v Brně začít sloužit v roce 2035, se cestující ze všech stran...
Třetí výhra v přípravě. Čeští hokejisté v Budějovicích porazili Rakousko 5:1
Čeští hokejisté zvládli i třetí přípravný duel před blížícím se mistrovstvím světa. Po dvou výhrách...
Tisíce drobných orchidejí zdobí kopec u Znojma, letos kvetou o měsíc dřív
Populace orchideje vstavač kukačka kolem Cínové hory u Znojma, která je největší v Česku a unikátní...
Spása z divize? Asi jednorázový tah, hlásí Zbrojovka k „oživení“ veterána
Už posun trenéra z divizního béčka bylo v podání vedení Zbrojovky Brno překvapením, když klub v...
Vranovská přehrada slaví 90 let, po výstavbě byla největší ve střední Evropě
Patří k nejteplejším a nejčistším vodním nádržím v Česku, proto je „Moravský Jadran“ u rekreantů...
HLEDÁME ŠIKOVNÉ RUCE NA KOMPLETACE - JEDNA SMĚNA!
Advantage Consulting, s.r.o.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
27 000 - 32 500 Kč