Diskuze
Místa, kde se potkává celé Brno: vládne chaos a neukáznění chodci
Děkujeme za pochopení.
R71o49m34a55n 86N18o57v23a26k
to zabradli u nadrazi, aby se musela obchazet (podchazet) cela zastavka, vymyslel idiot, ktery tudy nikdy nesel a nespechal na spoj. gratuluji k vysledku
I18v20a46n 30H66o86l16a95s
Ta fotka z České je nějaká divná. Asi je to bráno od Air banky, ale nějakým dlouhým sklem, takže to vypadá dost zkresleně.
A21l67e57n80a 57K92o61l88e77g33a82r36o73v13á
Postřehl vůbec někdo že, přestupní uzly..především Mendlák a Malinak nejsou bezbarierové..nebo tedy ne tedy ve všech směrech ..což je pochopilelně limitující pro handikapované cestující
A14l20e62š 64L61i12s94o69v75s71k37ý
Tragédií na Mendláku bylo nezbourání toho baráku uprostřed.
P62a70v50e45l 84R32e70z71n28i50c73e90k
ad1 je tusim pamatkove chraneny, ad2 je to soukroma a legalne stojici nemovitost.. tedy jake bourani prosim?
P45e24t55r 72B65á18č84a
V ankete hlasuji pro:
- zadnej, MHD me nezajima
Radsi zmapujte mista nejvetsich kolon a problemu na silnici v Brne, tam vam pak rad poreferuju :)
J52a15n 16D35r67á11b35e14k
Koho zajímají kolony v Brně? Ty jsou ve špičce všude, tak proč o tom psát?
L11i50b91o85r 53D93o32l21á53k
Přestup v Bystrci. Kdysi tam byl podchod, který výrazně zlepšil situaci. Dalo se bez problému přejít z tramvají na autobusy a zpět. tedy nikoliv bez problému protože několik občanů si jej pletlo s veřejnými záchodky a člověk se musel pečlivě dívat, aby do něčeho nešlápl. Nicméně řešení v podobě opravy osvětlení a instalací funkčních kamer napojených na místní polici, tak aby se tento podchod stal bezpečným, se nerealizoval. Řešení bylo zvoleno zasypání tohoto podchodu a tisíce chodců vystavěni přebíháním velmi rušné vozovky. Nad obdobnými řešeními zůstává rozum stát.. A v současnosti se bude opět kopat podchod nový.
M91i10c21h64a54l 62K39o29l27á50ř
A ledva tam bude podchod, tak budou lidi stejně přebíhat ulici, protože jakýkoliv dodatečně dodělávaný podchod nebo nadchod je delší trasa. Leda by tam dali pořádné zábradlí. Aspoň dvoumetrové.
P38a38v60e90l 96B49o20u65c44n19í27k
Obecně na všech přestupních uzel chybí dlouhá zastřešení zastávek, kryjící celé nástupiště. V podvečer a v noci pořádné osvětlení. Kde je světlo, nejsou bezdomovci. Velké informační panely, pokud možno nejen na začátku zastávky, kam my starší už nedohlédneme, ale uprostřed délky nástupiště. A pak vyšší nástupiště, abychom i do nízkopodlažních šalin mohli nastupovat skutečně bezbariérově. Urychlí se tím nástup i výstup. Ještě bych doplnil přestupní uzel v Bohunicích u nemocnice. Nepřehledné, jen pár "budek" kam se lze v případě nepohody schovat. Ale tady se změny dočkáme až po přivedení šaliny.
Na uzlu Hlavní nádraží - Úzká se ukazuje, že koncepce svedení skoro všech linek šalin, plus pár linek trolejbusů do jednoho centrálního přestupního uzlu, je pro město velikosti Brna již překonaná. Navíc do uzlu silně zatíženého množstvím cestujícím přijíždějících vlakem. Počtem cestujících, který pomalu, ale trvale roste.
Dlouhodobým řešením je rozložení dopravní zátěže po městě. Více přestupních uzlů, i když menších. Např. přestupní uzel u nového nádraží Černovice. Další podpora okružních linek, trolejbus po Nové městské třídě, šalina Masná - Zvonařka - Heršpice ... ale tohle všechno je vázáno na polohu Nového hlavního nádraží a dostavbu Velkého městského okruhu, který částečně uvolní zasekané ulice Brna.
Ideální by bylo u každého přestupního uzlů parkoviště pro auta i kola, aby nebyla uvázaná o zábradlí. Město Brno plánuje parkoviště P+R aspoň u uzlů na okraji, třeba Královo Pole.
PS: Průraz z Mendlova náměstí do Hybešovy ulice, kterým by jezdily šaliny číslo 1, se pravidelně objevuje a opět upadá do zapomění asi 30 roků. Osobně si myslím, že je to dobrá myšlenka, která by výrazně pomohla dopravě,
M30i44c66h27a98l 81K14o90l29á32ř
Já o průrazu slyším prvně. Myšlenka je to dobrá, ale jak tak koukám na mapu, tak to bude masakr. To neprojde.
P61a22t26r83i62k 31"96L51u75x16p50e60" 29E75g71e89r
V Praze je nejvytíženější stanice metra Anděl. Přestupní uzel by se měl do roku 2035 výrazně změnit výstavbou nové čtvrti Smíchov City která bude zasahovat také na Lihovar a Zlíchov. Autobusové nádraží Na Knížecí bude přeloženo a vznikne nové u Smíchovského nádraží. S velkou proměnou se počítá také na Florenci, Masarykově nádraží a u Hlavního nádraží také zde má vzniknout lepší přestupní vazba na MHD. Autobusové obratiště Palmovka má být také zrušeno, autobusy mají nově využít ul. Povlavskou, aby zst. Pelc - Tyrolka byla obsloužena i ve směru Palmovka a končit právě v okolí Masarykova nádraží. Počítá se také s novým přestupním uzlem na Roztylech a Hostivařskou a Záběhlickou spojkou ta by měla vést od OC Hostivař k zst. Choceradská a plánuje se zde také tramvajová trať, ze začátku by linka 195 byla, ale prodloužena na Chodov.
K79a75m97i37l 62N57o24v35o30t81n76y
Kdyz tam prijedete poprve, je velmi slozite se zorientovat, odkud ktery spoj jede. Zmate vas i to, ze stejny spoj do ruznych smeru odjizdi z uplne jinych mist (26,25). Je to v podstate nadrazi, ale bez velke svetelne cedule, ktera by rikala, odkud co jede.
M26i44r16o43s28l22a23v 68U13r76b68a25n
Kdysi pred budovou nadrazi bylo parkoviste, sice male, ale par mist tam bylo. Clovek tam mohl zastavit a nalozit ci vylozit rodinneho prislusnika, ktery prijel ci odjizdi vlakem. Doba se zmenila a vedeni mesta doslo k nazoru, ze lepsi tam bude udelat stafl pro taxikare, bezny obcan at si trhne nohou. A aby se moc neremcalo, tak jsme my, radovi obcane, dostali milostive dve mista K+R trochu dal od budovy. To je to, co mi v tomto prestupnim uzlu chybi: Misto, kde muzu na 10-15 minut zaparkovat, jit k vlaku rodicum naproti a pak je nalozit a odjet. Resenim je parkovite zezadu u tesca, ovsem s novymi pravidly s minimem 30 Kc za zaparkovani, ktere obcas trva treba jen 5 minut, to mi neprijde zrovna jako motivacni pro to, aby lide pouzivali hromadne dopravni prostredky..
P90a55t18r80i25k 87S45v66o84b77o51d13a
Je to dobré rito pro Městkou policii. Večer jedeš podat balík, tak to hodíš na parkoviště před poštu, kde večer nikdo nestojí. Ale je tam pochopitelně zákaz. Prý to mám hodit na K+R (zasekl jsem se za člověkem, který dával 15 balíků). Prý mě nebudou stopovat jestli tam stojím 5 nebo 30 minut :)
Soud zprostil Ukrajince viny za zabití Roma v Brně, šlo o nutnou sebeobranu
Krajský soud v Brně zprostil viny sedmatřicetiletého Romana Rohozina, který byl původně obžalován z...
Budějovice odvrací i druhý mečbol, Litvínov vyfoukl Kometě třetí bod
Zatímco Pardubice se Spartou už odpočívají, zbývající dvě čtvrtfinálové série se potáhnou minimálně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Budějovice potřetí porazily Třinec, sérii rozsekne až sedmý duel. Litvínov jde dál
Čtvrtfinálová série Třince proti Českým Budějovicím zůstává po šesti zápasech vyrovnaná. Oceláři ve...
Hazardér jel kanálem jako na tobogánu. Mohl se utopit i otrávit, varují vodárny
Do útrob brněnské kanalizace nechal nahlédnout autor videa, které se nedávno objevilo na internetu....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kometa v Litvínově srovnala sérii, Třinec nevyužil mečbol v Budějovicích
Čtvrtými zápasy pokračovalo čtvrtfinále play off hokejové extraligy. Třinec si mohl zajistit postup...
Prvoligoví bezdomovci. Drnovické zastupitelstvo řeklo Vyškovu ne
Třetím rokem jsou fotbalisté Vyškova mezi profesionály, nikdy však nehráli doma. Přesto bojují o...
Rozepře i chybějící lékaři. Problémovou nemocnici bude křísit další šéf
V dlouhodobé krizi se zmítá městská nemocnice v Boskovicích. Jde přitom o významné zařízení, které...
Kamion s pěti sty selaty se na Znojemsku převrátil na bok, sto jich uhynulo
Kamion s nákladem pěti stovek selat se dnes ráno převrátil na bok v Hostěradicích na Znojemsku....
V opilosti jsem odhodil cigaretu na smetí, tvrdí souzený o vzniku požáru
Patnáct až dvacet let vězení hrozí osmatřicetiletému muži z Polska za dvojnásobný pokus o vraždu...
IT L1, L2 PODPORA - S ANGLIČTINOU (40-50.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč