Spot v duchu herní „skákačky“ je rozdělený do tří částí a hned od začátku strážníci využili nadsázky.
„Inspirací pro první level jsou vyhlášené brněnské odchyty zatoulaných zvířat. V klipu jsou pro odlehčení pojaté jako souboj v duchu kultovní hry Mortal Kombat,“ uvedl mluvčí brněnských strážníků Jakub Ghanem.
Pronásledování zlodějů zase přesunuli tvůrci pro větší dramatičnost a herní autenticitu na střechy brněnských domů. Pozorní diváci odhalí v kresleném klipu spoustu skutečných brněnských zákoutí a také skrytých vtípků.
Poté, co takto „hráč“ úspěšně projde všemi herními úrovněmi, dostane možnost vyzkoušet si povolání na vlastní kůži.
Klip s názvem Brnocop vznikal ve spolupráci s pražským animačním studiem Krutart letos v létě.
„Upřímně řečeno nás velmi příjemně překvapilo, že v Brně je městská policie svolná prezentovat se takovým neokoukaným způsobem. Na veřejnou organizaci je to nezvykle progresivní,“ sdělil Filip Veselý ze studia Krutart.
Městská policie zvolila pro svou kampaň motto „Staň se hrdinou všedního dne“, tedy, že každá pomoc strážníků je záslužná.
„Přínos pro společnost obnášejí i zdánlivě běžné činnosti, jako je pomoc školákům na přechodech pro chodce. Proto mluvíme o hrdinech všedního dne a neslibujeme, že každá služba bude jako z akčního filmu,“ doplnil ředitel Městské policie Brno Luboš Oprchal.
Náborový klip bude městská policie prezentovat jako celek, ale i jako jednotlivé herní levely především na sociálních sítích Facebook a Instagram.