Kristýna Pešáková stála u zrodu anticeny Sexistické prasátečko, která poukazovala na nevhodné reklamy. Desátý ročník byl jejím posledním.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Kristýna Pešáková stála u zrodu anticeny Sexistické prasátečko, která poukazovala na nevhodné reklamy. Desátý ročník byl jejím posledním.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Kristýna Pešáková stála u zrodu anticeny Sexistické prasátečko, která poukazovala na nevhodné reklamy. Desátý ročník byl jejím posledním.
Autor: Patrik Uhlíř, MAFRA
Finálový ročník soutěže Sexistické prasátečko ovládla policie a Moravská vinotéka.
Autor: Nesehnutí, Koláž iDNES.cz
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama České pošty stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Moravské vinotéky využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Supr Dodávky využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama potravinářské firmy Frujo na značku Toje využívá jazykový sexismus, princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Autohity.cz využívá kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá jazykový sexismus, využívá princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Cyrrus využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama výrobce mycích linek Christ Car Wash využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Bios využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama vypinac.cz využívá jazykový sexismus a využívá kusy těl. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Zastavárny Index využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama XCar centrum stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Teiko využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama pražského klubu Popocafepetl využívá jazykový sexismus, kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Drexdesign využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
2016. Kontroverzní propagační plakát šumperského festivalu Džemfest, který vyvolal řadu nesouhlasných reakcí a vysloužil si i nominaci do soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: Džemfest
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají jazykový sexismus“.
Autor: iDNES.cz
Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají jazykový sexismus“.
Autor: iDNES.cz
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Sexistické prasátečko 2017. Třetí místo v hodnocení veřejnosti získala personální agentura Rich Service.
Autor: Nesehnutí
Pivovar Modrá hvězda má druhou nejsexističtější reklamu dle hlasování veřejnosti v soutěži Sexistické prasátečko.
Autor: Nesehnutí
Sexistická reklama Policie ČR.
Autor: Nesehnutí
Veřejnost vybrala na anticenu Sexistické prasátečko 2016 hudební klub Buddy´s z Olomouce.
Autor: www.prasatecko.cz
VUT, 182 hlasů, 2. místo. Video zobrazuje ženy a muže v odlišných oddělených světech definovaných jasně vymezenými rolemi – muž jako expert, ve vedoucí a technické roli oproti ženě v podřízené roli jako objekt touhy. Muž je tu prezentován jako ten schopný, úspěšný a inteligentní, žena jako hezký doplněk a je zde přirovnána ke psu.
Autor: prasatecko.cz
V pátém ročníku soutěže Sexistické prasátečko se sešlo 99 reklam.
Autor: Hnutí Nesehnutí
Billboard s ženou a Ještědem přišel jako jeden z tipů do soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Jedna z reklam nominovaná na letošní Sexistické prasátečko.
Autor: Nesehnutí
Další z nominovaných reklam na Sexistické prasátečko - Spin rádio
Autor: Prasátečko.cz
Další z nominovaných reklam - Jazykový a vzdělávací institut
Autor: Prasátečko.cz
Sexistická reklama společnosti Pila Pasák se nominovala v soutěži Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Jedna z reklam nominovaná do letošního ročníku soutěže Sexistické prasátečko.
Autor: www.prasatecko.cz
Snaživá sekretářka v podání Free Radio. Veřejnost v soutěži Sexistické prasátečko 2017 ji vybralo jako nejvíce sexistickou reklamu.
Autor: Nesehnutí