Nezvyklou kampaní chce brněnský Dopravní podnik upozornit cestující na to, jak

Nezvyklou kampaní chce brněnský Dopravní podnik upozornit cestující na to, jak je vandalismus drahý. | foto: Anna Vavríková, MAFRA

Máme měnit poničená okna? Dopravní podnik vyzývá cestující k diskusi

  • 148
"Výměna tohoto okna stojí 5 000 Kč. Máme ho vyměnit?" Nad touto otázkou se nyní zamyslí při jízdě v tramvaji leckterý Brňan. Vyzvou ho k tomu totiž žluté nálepky, které pracovníci brněnského Dopravního podniku vylepili na poškrábaná, počmáraná či jinak poničená okna

Podnik tím chce upozornit na to, jak je vandalismus drahý.

"Nemáme peníze na to, abychom poničená skla neustále vyměňovali. Chceme ale, aby se lidé zamysleli nad tím, že vandalství je vlastně ničení vlastního majetku," říká ke kampani generální ředitel Dopravního podniku Miloš Havránek. Výměna jednoho skla totiž stojí pět až čtyřicet tisíc korun.

Na facebookové stránce brněnského dopravce se už o problému diskutuje. A příspěvky jsou různé. Někteří lidé jsou pro výměnu, jiní proti, další řeší obecné problémy, které mají s hromadnou dopravou.

A také nabízejí alternativní řešení. "Zkusil bych to sklo polepit nějakou ochrannou fólií, která by potom šla strhnout," navrhuje třeba uživatel podepsaný jako Milan Košický.

Líbí se Vám způsob, jakým brněnský Dopravní podnik upozorňuje na vandalství ve vozech, když na poškrábaná okna lepí nálepky s otázkou, zda je vyměnit?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 23:00 pátek 18. května 2012. Anketa je uzavřena.

Ano
Ano 2621
Ne
Ne 132