Vyrostlo tam zastřešené ostrovní nástupiště, které dosud ve Znojmě chybělo. "Samotných nástupních hran bude ale stejně jako dosud. Budou však moderní," poukázal dozorčí provozu železniční stanice Znojmo Ladislav Sviták.
Spolu s nástupišti se změní i některé koleje na nádraží. "Nové bude i zabezpečovací zařízení," doplnil Sviták.
Provoz na nádraží funguje jen částečně. Na řadu měsíců se zastavil ve směru do Šatova a na trase jej nahradily autobusy. Před pár dny navíc začala výluka ve směru na Jihlavu, kde se k nedalekému Olbramkostelu rovněž rekonstruuje železnice. Práce mají trvat půldruhého měsíce.
Nejnáročnější částí elektrifikace trati do Rakouska je pak oprava nejvyššího mostu kraje. Ze znojemského historického viaduktu již začali dělníci vysunovat 220 metrů dlouhou mostní konstrukci.