Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Brno zvažuje vybudování nové dopravní tepny od Cejlu ke Zvonařce

Brno chce postavit Novou městskou třídu částečně souběžnou s přetíženým Kolištěm. Měla by ulehčit dopravě v centru. Už teď se ale vedou spory a je snaha vyškrtnout ji z územního plánu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nic se nebojte, Brňáci zase jenom planě fantazírují, nic se nezmnění ani za dalších 1000 let a vše zůstane při starém (pokud ovšem ty většinou tam v té známé lokalitě blízkého Bronxu "vybydlené baráky" dříve samy nespadnou)!!!;-O

0 0
možnosti
PM

Já tomu nerozumím. Pokud ten bulvár bude tak užitečný, jak může jako protiargument stačit že by bylo potřeba zbourat několik domů?

Copak to je takový problém zbourat pár domů?

3 0
možnosti
PB

P76e61t75r 62B32á26č30a

9. 2. 2018 13:23

Nerealny, to zas bude kde jaka klinika blokovat.

Mozna za 20 let a budeme radi :)

0 0
možnosti
TV

Pokud se něco nelíbí Anderovi a SZ, tak předpokládám, že to bude mít smysl a přínos pro všechny.

6 2
možnosti
KV

Kromě toho už se mezi Dornychem a Křenovou velice živě "činí" nějací developeři ... takže tyhle plány mají velký křik prakticky jistý... :-(

0 0
možnosti
KV

Zajímavé, ač logické, že největší změny jsou (a to s nejmenšími křikem) vždy provedeny díky nějakým katastrofám (pohříchu nejčastěji těm válečným) :-(

Za tzv. normálního stavu jsou podobné urbanistické změny u nás prakticky zhola neproveditelné a neuskutečnitelné...

Při tom každý rozumný člověk uzná, jak už JSOU ty změny potřebné, jenže když dojde na lámání chleba, a on zjistí, že by se ho také dotýkaly, tak...;-D :-/

0 0
možnosti
PB

Je dobře, že se o Nové městské třídě opět mluví. Její význam je především pro městskou veřejnou dopravu, a zpřístupnění dnes nevyužívaných brownfieldů mezi Cejlem, pražským viaduktem, areálem Mosilany, Křenovou, Zvonařkou. Pokud by trolejbus po Nové městské třídě jezdil již dnes, využívalo by jej 30 - 34 tisíc lidí denně. Tím by se výrazně ulehčilo šalinám na Lidické a Veveří (dnes až 50 tisíc lidí denně). Debata o trolejbusu po této polo-okruční lince je podobná, jako kdybychom se dnes rozhodovali, zda-li má jezdit trolejbus po Kotlářské, Úvoze ...

Zatím je to vybydlenná oblast, spousta nějakých "garáží" či "skladů" v těsném sousedství centra Brna. Čekající na zbourání a novou výstavbu. Bez zpřístupnění pro auta, pro veřejnou dopravu a bez chodníků to ale nepůjde. Vzhledem k množství křížení bych se určitě nebál toho, že Nová městská třída bude využívaná pro tranzit.

A ulice Traubova se bourat nebude. Teď se jedná, jestli trolejbus bude najíždět z M. Horákové nebo až z Cejlu.

9 0
možnosti
PB

Na podzim jsem si plánovanou trasu Nové městské třídy prošel s foťákem. Byl jsem překvapen, jak to z pohledu chodce zde vypadá. http://www.boucnik.cz/brnenska-nova-mestska-trida/

3 0
možnosti
RM

Popíšu stav za 15 let: vyhlášeno 5 referend, zaplaceno 39 průzkumů, 28 studií a nespočet protestů zelených lidiček.

13 0
možnosti
LN

Jim to ale příjde normální .... oni nikdy nic nevytvořili, jenom jsou zvyklí natahovat ruce ... komunisti no.

2 2
možnosti
JV

"A bude-li, nebude úzká, protože pokud tu mají trolejbusy denně převézt 40 tisíc lidí, potřebují zvláštní pruh, aby neucpávaly dopravu,“ - No jo, než do projektů začali kecat politici, byl pruh min. 3,25m. Teď se udělá "bezpečnější" 3,0m nebo ještě lépe 2,75m a tam už trojebus 2,5m+zrcátka může mít problémy...

0 0
možnosti
MH

Nevím, ale jako dopravně důležitější než nová spojnice Cejlu a Křenové mi připadá severojižní vlakový diametr - ten by Kolišti a přetíženému centru ulevil řádově víc. Zvlášť kdyby na sever od Brna vznikla u nádraží napojených na diametr parkoviště P+R. S ním a zastávkou pod hlavním nádražím ať si nádraží klidně odsunou klidně do polí. Bez něj bude jiná varianta než pod Petrovem špatně lidmi akceptovatelná...

0 0
možnosti
OU
  • Nejčtenější

Nedávno odvolaný exekutor je po smrti, podle soudu zneužíval peníze dlužníků

22. dubna 2024  15:56

Před necelými dvěma týdny Nejvyšší správní soud odvolal z funkce brněnského exekutora kvůli...

Zastřelil se nad propastí. V Macoše ukončil svůj život vězeňský dozorce

22. dubna 2024  20:47

Jihomoravská propast Macocha má další oběť. Na začátku víkendu do ní spadl muž středního věku. S...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Plánovaný podzemní tunel na D43 v Brně má být zkrácený, starostové protestují

19. dubna 2024  6:05

Chystaná podzemní trasa dlouho slibované silnice je v dokumentech zkrácená i přes původní sliby....

Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský

25. dubna 2024  11:25,  aktualizováno  13:52

Majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, šéf hokejové Komety. V tiskovém...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila

24. dubna 2024  10:22,  aktualizováno  10:55

Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...

Muž zaplatil nové parkovací oprávnění, i tak mu přišly pokuty. Zasáhl ombudsman

25. dubna 2024  17:17

Brněnský senior dostal od města automaticky vygenerovaný mail s upozorněním, že mu končí platnost...

Kometa si vybrala náhradu za Furcha, čeká na Stezkův návrat ze zámoří

25. dubna 2024  14:53

Náhradu za končícího Dominika Furcha, který má údajně namířeno do Mladé Boleslavi, si vedení...

Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský

25. dubna 2024  11:25,  aktualizováno  13:52

Majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, šéf hokejové Komety. V tiskovém...

Automotodrom chtěl 27 milionů za neodjetý ročník MotoGP, soud žalobu zamítl

25. dubna 2024  10:07,  aktualizováno  13:37

Brněnský Automotodrom si chtěl pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požadoval od města a...