"Podvědomá touha chlapa na začátku středního věku, aby si koupil motorku, mě dovedla k tomu nápadu. Celá soutěž mi zpočátku přišla úchylná, ale pak už se to valilo," uvedl čtyřicetiletý autor Roman Šafránek.
Naleštěné pasáže mezi obchody světoznámých značek zdobí nyní devatenáct nezvyklých děl. Vytvořit prototyp nového vtipného pisoáru bylo cílem soutěže pro umělce a designéry. Nejlepší návrhy ze čtyřiceti přihlášených vybrala porota složená ze zástupců centra Olympia a umělců.
Výstava Pissoir Art Gallery je soutěžní a cenu za první místo si netradičně odnesou dva umělci či umělkyně. Prvního vyberou odborníci, druhý vzejde z hlasování nakupujících.
Gejzír nápadů od českých designérů i jejich smysl pro humor je možné obdivovat i soudit do 7. listopadu v Olympii. Pořadatelé mají jen jednu podmínku: "Prosím nečurat!"