OTÁZKA:
Koupila jsem synovi na jaře botasky, neznačkové, ale vypadaly bytelně a navíc je prodával obchod, kde léta kupuji boty pro rodinu. Boty měly vel. 35, stály cca 700,- Kč, na Starobrněnské ul. v obuvi „STIVAL“) Do měsíce se propadla klenba podrážky, to jsem reklamovala, že je obuv zdravotně závadná, že syn si zničí nohu v takové botě!
Neuspěla jsem ani u vedoucí obchodu, vzali mi ji pouze do opravy, vložili dovnitř vyříznutou vložku z lepenky, která syna tlačila do chodidla, celé jaro syn obuv nosil jen 1x týdne do skautu. Koupila jsem mu hned po této příhodě značkové tenisky a jedny má z loňského roku… (aby si nezničil ty značkové).
Syn měl boty 14 dní na táboře a ty měly díry o velikosti pětikorun v podrážce a na ve špici. Boty jsem rozkuchala, byl to „papundekl“ – silnější papír s gumovou podrážkou za 700,- Kč.
Boty jsem hodila do popelnice, neb by mne to nestálo za ty nervy, stačilo mi reklamace na jaře. Je to normální? V životě jsem takovou zkušenost s botami neměla…
Iva Kašíková
ODPOVĚĎ:
Ivo,
z Vašeho dotazu není jasné, jak dopadla reklamace, kterou jste podala. V případě zamítnutí je prodejce povinen ze zákona /§19 ZOS/, zamítnutí reklamace písemně odůvodnit.Následně můžete využít služeb soudního znalce www.justice.cz.Podrobně viz předchozí dotazy.
17.9.2008 10:41