Diskuze
Ulice v centru Brna je pěší zónou. Jezdí tudy ale stovky tramvají i aut
Děkujeme za pochopení.
P60a39v46e86l 36O45d86r59a31z24i58l
Kdo chce "víc pěší" pěší zónu, musí holt po Josefské. Pro některé asi děsnej problém.
P79a75v23e38l 31O64d25r13a51z49i60l
Jedinej problém jsou blbě zaparkovaný dodávky a auta brněnské vekslhonorace, které stojí na "chodníku" a chodci je musejí obcházet, nejlépe v kombinaci se zahrádkami.
Projíždějící vozidla pro mě žádný problém nepředstavují. V běžné brněnské ulici je navíc aut řádově více. Provoz v pěší zóně celkem jednoznačně definuje ZPPK.
Redakce hledá problém, kde není. Bielko je poněkud zmatený, který taxikář se jen tak projíždí po městě?
A82n62n58a 65Č97e83r82n40á
Šaliny mi nevadí. Krom toho, že jezdí v prostoru vyhrazeném kolejemi, jsou při jízdě i slyšet, navíc zvoní.
Ale cyklisti jsou problém! Kdy jste naposledy slyšeli cyklistu zazvonit, když se "řítí" zezadu? Asi je nějakej papaláš cyklista, že je pustili do pěší zóny.
P83a59v94e37l 18M15a38r85e29š
Šaliny tam jezdí krokem. Pokud není člověk hluchý a slepý, tak dvouvozový dvacet metrů dlouhý vlak fakt nepřehlídne.
Ta frekvence šalin, není ( pokud není mimořádnost a jede tudy jen pravidelná linka) kdovíjak častá, čtyřka má interval 5 minut. Lidé už si na šaliny zvykli a chodí buď při krajích nebo, jako já, v protisměrné koleji, takže vidíte tramvaj přijíždět.
Tramvaj přes historické jádro města je významný městotvorný prvek oživující centrum a to je přece to, o co se spousta aktivistů a radnic dnes snaží. A navíc je jeho přirozenou součástí už více než 110 let.
Co by stálo zato omezit jsou naopak taxíky a někdy zbytečně moc zásobovacích aut , je fakt že většina provozoven se dá zásobovat brzo ráno, nebo v brzkých odpoledních hodinách, kdy už lidé zaměstnaní v okolí nechodí na obědy a jsou už zase v práci.
Mimochodem, technické služby Brno, městapo a jejich auta mají zvyk zajíždět do pěší zóny v době největšího pěsího provozu
J18a26n 92O47n69d89r30o65u11š16e74k
Problémem nejsou cyklisti, ale šaliny a mraky aut. Zásobování může probíhat mimo špičku a taxík vůbec nemusí po Masarykové jezdit.
E71d85u58a16r27d 10V55o82l38n69ý
Šaliny nemají na Masarykové ul. co dělat, zcela to ztrácí smysl pěší zóny.
A že tam jezdí i o Vánočních trzích je strašný!!
Nechal bych je tam jezdit v případě poruchy nebo nehody na Husove ul. nebo Roosweltove.
P46a12v76e89l 40M97a84r47e15š
Šaliny na pěší zónu patří. na rozdíl od cyklistů a taxíků.
Zásobování nevyřešíte jinak, pokud tam ty obchody chcete zachovat
K32a92r77e95l 93V34a55c22h23u71t
Orloj neukáže čas, pěší zóně je radno se pěšky raději vyhnout, policisté kteří vás obejdou, místo aby vám pomohli... Co bude následovat? Školy bez učitelů (bez žáků?), ordinace bez doktorů (bez pacientů?)... tramvaje bez elektřiny(?) ... Co všechno se může stát? Kdo to ví?
J17a59r54o57m58í70r 24N26a56v38a90r45a
Masaryčka je v pohodě, s šalinama to člověk zvládne a tu a tam s autem by to taky zvládl, ale těch aut je tam moc.. A co je nejhorší, tak taxikáři, klasika... Pokud vím, tak v pěší zóně se jezdí max 20km/h no a taxikáři to asi blbě pochopili a berou to číslo jako min... Ale hlavně, že se pořád dělají restrikce vůči obyčejným autům... Posunutí parkovacích hodin atd...
O28d94s82t81r92a89n64ě81n70ý 87U42ž20i10v69a49t34e67l
J31i42ř96í 95D36o96l72e47ž30e47l
Ve světě je běžné, že cyklisti můžou do centra města. Salzburg, Vídeň, Drážďany atd.
U nás je problém ten, že cyklista vjede na cykloztezku (cyklopruh) a myslí si, že je to pro něho závodní dráha. Stejné to bude na Masarykově ulici.
Jezdím přes Brno na kole do práce celoročně. Největší problém je průjezd z Nových sadů přes hlavní nádr. a dále po Cejlu nebu Křenové.
Na Masaryčku bych na kole nevjel.
V Břeclavi na chlapce spadla branka, na následky zranění zemřel
V Břeclavi ve středu v podvečer po úrazu na hřišti zemřel dvanáctiletý chlapec. Policie okolnosti...
Chtěl ho Baník, říkají místní o chlapci, jehož zabila branka. Stav hřiště je štve
Premium Z tragédie se vzpamatovávají lidé z břeclavského sídliště Na Valtické. Ve středu večer tam spadla...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Rivalové z finále v jedné šatně: Do neděle bychom se zabili, hlásil Sedlák
Ještě v neděli by si během finále extraligy nejraději vyškrábali oči, do prodloužení sedmého zápasu...
POHLED: Zábranský a fotbal? Projekt, kde pasti číhají na každém kroku
Premium Bezmála týden uplynul od překvapivého vstupu hokejového bosse Libora Zábranského do fotbalového...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na vraha mladé služky by možná nikdy nepřišli. Prozradil ho karban
Premium Hospodské hraní karet na počátku 20. století nesloužilo pouze k zábavě. „Tehdy žilo v Brně – a...
Mrázek měl skvělou rozehrávku, ocenil Rulík. A góly? Nevyhověli jsme si, řekl
Jediný gól zůstává ve statistice českého výběru na brněnském turnaji, posledním před začátkem...
Kvůli vlastnímu tetování vyhledala tatérka čarodějku z kmene lovců lebek
Nágové, jedni z nejobávanějších lovců lebek, svým nepřátelům sekali hlavy jako vítězné trofeje....
V Brně začala výstavba prémiových bytů, jeden vyjde v průměru na 16 milionů
Jako o prázdninách, které trvají 365 dnů v roce, si mají v budoucnu připadat rezidenti žijící v...
Bohatá, úspěšná, ale sama, říká o Coco Chanel choreograf. Připravil o ní balet
Přes deset let vede balet Národního divadla Brno (NdB) slovenský choreograf a bývalý špičkový...
MANAŽER/KA TÝMU - STAVEBNÍ INTERIÉROVÉ PRVKY (okolo 80.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
50 000 - 90 000 Kč