Diskuze
Ulice v centru Brna je pěší zónou. Jezdí tudy ale stovky tramvají i aut
Děkujeme za pochopení.
P57a11v60e19l 78O62d55r19a67z89i57l
Kdo chce "víc pěší" pěší zónu, musí holt po Josefské. Pro některé asi děsnej problém.
P81a17v46e37l 24O58d90r35a11z47i40l
Jedinej problém jsou blbě zaparkovaný dodávky a auta brněnské vekslhonorace, které stojí na "chodníku" a chodci je musejí obcházet, nejlépe v kombinaci se zahrádkami.
Projíždějící vozidla pro mě žádný problém nepředstavují. V běžné brněnské ulici je navíc aut řádově více. Provoz v pěší zóně celkem jednoznačně definuje ZPPK.
Redakce hledá problém, kde není. Bielko je poněkud zmatený, který taxikář se jen tak projíždí po městě?
A20n10n80a 59Č91e94r40n84á
Šaliny mi nevadí. Krom toho, že jezdí v prostoru vyhrazeném kolejemi, jsou při jízdě i slyšet, navíc zvoní.
Ale cyklisti jsou problém! Kdy jste naposledy slyšeli cyklistu zazvonit, když se "řítí" zezadu? Asi je nějakej papaláš cyklista, že je pustili do pěší zóny.
P81a57v52e61l 40M37a82r81e16š
Šaliny tam jezdí krokem. Pokud není člověk hluchý a slepý, tak dvouvozový dvacet metrů dlouhý vlak fakt nepřehlídne.
Ta frekvence šalin, není ( pokud není mimořádnost a jede tudy jen pravidelná linka) kdovíjak častá, čtyřka má interval 5 minut. Lidé už si na šaliny zvykli a chodí buď při krajích nebo, jako já, v protisměrné koleji, takže vidíte tramvaj přijíždět.
Tramvaj přes historické jádro města je významný městotvorný prvek oživující centrum a to je přece to, o co se spousta aktivistů a radnic dnes snaží. A navíc je jeho přirozenou součástí už více než 110 let.
Co by stálo zato omezit jsou naopak taxíky a někdy zbytečně moc zásobovacích aut , je fakt že většina provozoven se dá zásobovat brzo ráno, nebo v brzkých odpoledních hodinách, kdy už lidé zaměstnaní v okolí nechodí na obědy a jsou už zase v práci.
Mimochodem, technické služby Brno, městapo a jejich auta mají zvyk zajíždět do pěší zóny v době největšího pěsího provozu
J61a42n 39O38n60d50r77o44u55š41e19k
Problémem nejsou cyklisti, ale šaliny a mraky aut. Zásobování může probíhat mimo špičku a taxík vůbec nemusí po Masarykové jezdit.
E35d23u96a57r28d 47V10o79l58n85ý
Šaliny nemají na Masarykové ul. co dělat, zcela to ztrácí smysl pěší zóny.
A že tam jezdí i o Vánočních trzích je strašný!!
Nechal bych je tam jezdit v případě poruchy nebo nehody na Husove ul. nebo Roosweltove.
P66a24v33e84l 42M15a29r75e18š
Šaliny na pěší zónu patří. na rozdíl od cyklistů a taxíků.
Zásobování nevyřešíte jinak, pokud tam ty obchody chcete zachovat
K53a41r51e38l 92V71a19c78h68u32t
Orloj neukáže čas, pěší zóně je radno se pěšky raději vyhnout, policisté kteří vás obejdou, místo aby vám pomohli... Co bude následovat? Školy bez učitelů (bez žáků?), ordinace bez doktorů (bez pacientů?)... tramvaje bez elektřiny(?) ... Co všechno se může stát? Kdo to ví?
J39a57r33o95m48í46r 18N53a94v55a31r11a
Masaryčka je v pohodě, s šalinama to člověk zvládne a tu a tam s autem by to taky zvládl, ale těch aut je tam moc.. A co je nejhorší, tak taxikáři, klasika... Pokud vím, tak v pěší zóně se jezdí max 20km/h no a taxikáři to asi blbě pochopili a berou to číslo jako min... Ale hlavně, že se pořád dělají restrikce vůči obyčejným autům... Posunutí parkovacích hodin atd...
O36d11s98t67r96a30n34ě47n49ý 77U77ž43i54v34a81t19e61l
J10i42ř80í 14D46o59l29e45ž13e91l
Ve světě je běžné, že cyklisti můžou do centra města. Salzburg, Vídeň, Drážďany atd.
U nás je problém ten, že cyklista vjede na cykloztezku (cyklopruh) a myslí si, že je to pro něho závodní dráha. Stejné to bude na Masarykově ulici.
Jezdím přes Brno na kole do práce celoročně. Největší problém je průjezd z Nových sadů přes hlavní nádr. a dále po Cejlu nebu Křenové.
Na Masaryčku bych na kole nevjel.
Nedávno odvolaný exekutor je po smrti, podle soudu zneužíval peníze dlužníků
Před necelými dvěma týdny Nejvyšší správní soud odvolal z funkce brněnského exekutora kvůli...
Zastřelil se nad propastí. V Macoše ukončil svůj život vězeňský dozorce
Jihomoravská propast Macocha má další oběť. Na začátku víkendu do ní spadl muž středního věku. S...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plánovaný podzemní tunel na D43 v Brně má být zkrácený, starostové protestují
Chystaná podzemní trasa dlouho slibované silnice je v dokumentech zkrácená i přes původní sliby....
Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský
Majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, šéf hokejové Komety. V tiskovém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila
Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...
Muž zaplatil nové parkovací oprávnění, i tak mu přišly pokuty. Zasáhl ombudsman
Brněnský senior dostal od města automaticky vygenerovaný mail s upozorněním, že mu končí platnost...
Kometa si vybrala náhradu za Furcha, čeká na Stezkův návrat ze zámoří
Náhradu za končícího Dominika Furcha, který má údajně namířeno do Mladé Boleslavi, si vedení...
Novým majitelem Zbrojovky Brno se stal hokejový boss Libor Zábranský
Majitelem fotbalové Zbrojovky Brno se stal Libor Zábranský, šéf hokejové Komety. V tiskovém...
Automotodrom chtěl 27 milionů za neodjetý ročník MotoGP, soud žalobu zamítl
Brněnský Automotodrom si chtěl pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požadoval od města a...