ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Zákazník musí dostat jakékoli zboží, nařídilo prodavačům vedení firmy Baťa

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Vláda od úterý opět povolila otevření obchodů s obuví a oblečením. Prodávat se ale smí pouze sortiment pro děti. Někteří podnikatelé však nařízení obcházejí. Nejnovější pravidla si po svém vyložila například obuvnická firma Baťa, jejíž šéfové pobočkám nařídili, aby každý příchozí zákazník dostal vše, co požaduje.

Tento pokyn vyplývá z interní komunikace, do které měla redakce MF DNES možnost nahlédnout. 

„Vedoucí prodejny garantuje, že každý zákazník který na naši prodejnu vstoupí bude řádně obsloužen a uspokojen cokoliv bude z našich produktů chtít. Nikdo z personálu nebude lustrovat a nevhodnými otázkami zjišťovat, proč zákazník vstupuje na prodejnu a co chce koupit, natož abychom nějaké zákazníky posílali pryč,“ psalo se v emailu adresovaném zaměstnancům.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
, ,