Diskuze
Odsun nádraží je nutný, je přesvědčen bývalý náměstek primátora
Děkujeme za pochopení.
P39a72v25e53l 45M28a53r28e52š
On ten problém má ještě jednu důležitou rovinu.
Rekonstrukce nádraží ve stávající poloze rovná se defacto výstavba zcela nového ( stát by zustala jen historická budova).A to za plného provozu s velkými dlouhodobými výlukami,kdy by vlaky stejně koncili na okolních nádražích.
Podobně výstavba nádraží pod Petrovem znamená ohromné staveniště na hraně historického jádra mesta,několik let omezení normálního života na Nových sadech ( podzemní část by se zřejmě hloubila v otevřené jámě) výluka tramvajové trati, rozsáhlé přeložky sítí, asi i kotvení svahu aby ve složitých geologických podmínkách Brna Petrov nesjel do stavební jámy.
V obou případech bude v centru města několik let ohromné staveniště se všemi negativy ( prach, hluk, vyluky povrchové dopravy, těžké mechanismy a náklaďáky...) Ono nejde jen stavbu nádražní budovy...
U řeky v klidu postavíte vše potřebné na zelené louce, stavba nic a nikoho neomezi, dopravu materialu v pohodě vyresite protože vedle je Městský okruh.Akorát ve finále během jedné vyluky napojíte nové nádraží na síť a potom snesete staré kolejiště ( což už můžete zase dělat bez výrazného omezení dopravy )...
P40a32v61e78l 97O88d53r79a22z49i44l
Urputností, s jakou kopou za nesmyslné odsunování nádraží ze zcela logické polohy do polohy zcela nelogické, se přiznávají k osobní zainteresovanosti na tomto nelogickém odsunu.
P81a71v73e25l 88M95a66r25e42š
Opravdu chcete AUTOBUSovou linku vézt centrem? Tím samým centrem,odkud chcete vyhnat automobily?
P89a44v88e55l 68O59d42r14a76z93i30l
Linky se nevozí, linky se vedou. Opravdu chcete srovnávat 1 autobus se 60 auty?
P30a98v87e94l 91M97a24r45e61š
Já na rozdíl od vás věřím odborníkům,kteří jsou za to placeni.
Z tří existujicich variant je nejlogictejsi z provozního hlediska právě ta u řeky.Nádraží pod Petrovem je bráno zdravým rozumem (a na to nepotrebuji titul ze stavební fakulty) nesmyslný projekt (tak ono by to jistě šlo postavit,ovšem náklady budou astronomické a neřeší ZUB jako celek,propletenec tratí by zůstal a navíc podzemní patro pro rychlodráhu...).Staré nádraží opět neřeší železnici jako celek,klubko tratí,náspů a podjezdů by zůstal.Nádraží nemá prostor pro rozvoj a s kolejistem pohnete leda za cenu zbourání TESCA,což asi neprojde.
P72a17v29e88l 62M98a97r21e62š
Koukám že máte utkvělou představu,že Brno končí u Vaňkovky.
Pro vaši informaci Dolní,neboli Rosické nádraží je stále ještě centrum města.
Podle Vaši logiky he ÚAN Zvonařka v polích za městem.
P39a11v29e34l 91O82d83r77a32z89i81l
Nové nádraží nemá být v poloze ÚAN Zvonařka, čili opět kecy, kecy, kecy.
P31a63v68e33l 29O72d52r96a85z88i75l
Odsun nádraží je projekt sociálního inženýrství, kdy se za neuvěřitelné peníze daňových poplatníků vybuduje celá čtvrť na místě, o které není prakticky žádný zájem.
Já říkám, proč ne, ale ať si to celá ta odésácká banda postaví za svý.
P47e47t57r 23V78o98p42i91č10k12a
mohl by mi nekdo vysvetlit proc je u vysokorychlostni trate problem s tim ze povede pres centrum? Pokud to bude rychlik Berlin - Viden tak snad bude fajn, ze zastavi i v Brne, takze neni nutné nádrazí stavet na 300km/hod kdyz bude zastavovat. A kdyz nebude zastavovat a bude to primy spoj, tak proc to tahat pres nadrazi, at to jede kolem brna pres pole, kdyz to nebude zastavovat tak k cemu to tahat do centra? Fakt tomu nerozumim.
P81a55v43e64l 94M90a21r87e89š
Zen problém je technický.Současné nadraziwje v oblouku ale hlavně tratě k němu nevyhovující pro rychlovlak.Brněnský ŽU je zašmodrchané klubko kolejí,ve směru Přerov objizdite dvakrát celé Brno ??.Rychlovvak se nemůže půl hodiny táhnout na nádraží kolem celého města třicítkou,nelíbilo vy se vám jst hodinu z Prahy a další hodinu pres město na nádraží
P15a48v73e51l 53V59e64s42e36l54ý
"Jediné negativum, které pravděpodobně dost dlouho přetrvá, bude, že do historického jádra potrvá cesta veřejnou hromadnou dopravou o něco déle než z dnešního nádraží." Pro příležitostnou dálkovou cestu by se to ještě sneslo, ale pro denní dojíždění do práce to je přece ale zcela zásadní nevýhoda, která snižuje použitelnost drážní dopravy k tomuto účelu.
P24a76v26e62l 63M81a76r77e13š
Tak ono už brzo nebude důvod do toho historického centra jezdit. Aktivisti usilovně pracují na tom aby se normální člověk do centra nedostal ( auta jsou fuj), je třeba zklidnit a zhumanizovat ulice. takže zklidnovači budou tak dlouho zklidnovat, až těch pár posledních podnikatelů a firem uteče z centra . Obyvatelé je budou ve druhé vlně následovat, co v centru, kde nekoupíte rohlík, protože ho tam nemá kdo přivézt.
Už dnes není moc důvodů do historického centra jezdit, vše potřebné k životu máte ve stejné nebo vyšší kvalitě jinde a to včetně zábavy.
P83a45v40e89l 79O48d18r34a67z34i80l
Proč tohoto zkrachovalce ještě tahají do médií. O kvalitě práce tohoto člověka vypovídá například návrh destrukce dopravního uzlu na Mendlově náměstí pro dostavbu soukromé budovy, nebo výtky na jeho webu brnoplus k nové podobě Zelného trhu, přitom ta je výsledkem JEHO práce.
Tomuto člověku nevěřím ani Dobrý den a to také každému doporučuji.
VRT samozřejmě na stávající nádraží napojit lze, když se chce, tak jde vše.
P41a18v95e23l 70O98d73r15a69z29i43l
Linky, které mají obsluhovat nádraží tzv. u řeky vůbec neexistují a nikdo, včetně tohoto člověka, nepředložil důkaz toho, jak jím navrhovaná jedna šalinová trať odveze v ranní špičce několik vlaků, které zaráz na nádru vysypou několik tisíc lidí.
P98a64v54e86l 15J38e79ř11á22b23e42k
2050 - no to už budou světové zásoby ropy na minimu, uhlí v Africe bude pod palcem Číny, jádro ovládne USA a Rusko.
Takže lepší by bylo přemýšlet o nádraží s přepřehávací stanicí koni.
Muž na rozlučce se svobodou shodil turistu z hradeb, dostal 10,5 roku vězení
Krajský soud v Brně dnes potrestal Slováka Daniela Madarásze 10,5 lety vězení za to, že loni v září...
Pikantní obrat a pomoc od rivala. Vsetín zvažuje možnost hrát baráž ve Zlíně
Zimní stadion Luďka Čajky ve žlutozeleném hávu? Štípněte se, to vážně není sen. Hokejový Vsetín...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nehodu autobusů se 76 zraněnými způsobil zesnulý řidič. Jel příliš rychle
Policisté uzavřeli tragický případ srážky autobusů, při níž se loni v létě na dálnici D2 u Brna...
Hasiči odstřelili trhavinou vysoký strom, výjimečný postup uzavřel silnici
Místo běžného řezání pilou odstřel pomocí trhaviny. Výjimečný postup při likvidaci velkého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Jeden zákaz nestačil. V Brně na vyšrafovaná místa přidali betonové zátarasy
Vyšrafované bílé pruhy zakazují parkování aut v křižovatkách v ulicích okolo Nejvyššího soudu v...
Dopravu na D1 u Vyškova směrem na Ostravu omezil požár hybridního vozu
Dálnici D1 ve směru na Ostravu po 7. hodině uzavřel za exitem 226 Vyškov-západ požár hybridního...
V Brně odmítají drahé služby úklidových firem, o pořádek se starají sami
Ještě loni měly Bosonohy zametací stroj jen půjčený, letos si ho však už raději koupily a řeší...
Divočina v Děčíně na úvod i v závěru. Ústí dál válcuje Pardubice
Ústečtí basketbalisté potvrdili roli favorita i ve druhém utkání čtvrtfinále ligového play off a v...
Úspěšná prostějovská série skončila s Vyškovem. Chyběla odvaha, hlesl kouč
Třetí skalp silného soupeře v řadě fotbalisté Prostějova nezískali. Ve 23. kole druhé nejvyšší...
Prodej garáže, Adamov ul Komenského
Adamov, okres Blansko
590 000 Kč