iDNES.cz

Šéf brněnského Dopravního podniku

Bedřich Prokeš
velikost textu:
vydáno 14.5.2008 11:00
Od roku 1998 stojí v čele Dopravního podniku města Brna Bedřich Prokeš. Ve firmě začal pracovat už v sedmdesátých letech. Jím vedená společnost má na starosti také lodní dopravu na zdejší přehradě. Na některé revizory společnosti se nedávno spustila mezi brněnskými cestujícími velká vlna kritiky.
OTÁZKA: Dobrý den, pane řediteli. Máte rád sluníčko, kytičky, zvířátka a přírodu vůbec? Udělal jste si letos čas a vyrazil do jarní přírody v rozkvětu a rozpuku? Pociťujete na jaře zvýšenou potřebu něhy? Xavon
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Přírodu mám velmi rád, jaro také, a pochopitelně ke zvířatům mám dobrý vztah. Ostatně doma máme rodinného příslušníka v podobě kočky Pepiny. 14.5.2008 11:09
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli, kdy zavede DPMB SMS jízdenky? Síť prodejců jízdenek je mizerná a automaty nefungují. Příklad 2 dny zpět: chtěl jsem si koupit 6 jízdenek na Pekařské z automatu na FN u Sv. Anny. Nahazoval jsem 3 mince 20 Kč vč. 10 Kč mincí stále dokola a nic, nakonec jsem si koupil za poslední drobné mince 1 a 2 Kč hodnoty jednu jízdenku a běhal po městě, kde koupím další? Kdy zavedete automaty na bankovky? Nezváží DPMB zavést podobný systém jako je třeba v Londýně Oyster karty – chipové karty jak pro dlouhodobé předplatné, tak i pro jednotlivé jízdné. Děkuji za odpovědi. Josef Špíšek Josef Špíšek
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: SMS jízdenky a jejich zavádění v Praze důsledně sledujeme a vyčkáme na vyhodnocení tohoto zkušebního provozu. Tuto formu nákupu jízdenek včetně čipových karet považuje za velmi progresivní a možnost řešení úhrady jízdného do budoucna. Co se týče současných možností nákupu jízdenek, ve městě Brně je k dispozici téměř 2000 prodejních míst / prodejny, trafiky, stánky/ a 150 jízdenkových automatů. Automaty jsou permanentně udržovány a kontrolovány, k poruchám dochází především kvůli vandalům. Nákup jízdenky je možný také u řidiče. 14.5.2008 11:15
OTÁZKA: Dobrý den, dle smluvních přepravních podmínek (čl. 8, bod. 9) je cestujícímu zakázáno: odkládat zavazadla na sedadlo, pohybovat se ve vozidle s batohem, chovat se hlučně, kouřit ve vozidle, konzumovat potraviny, prodlévat ve vozidle ve zněčištěném nebo zapáchajícím oděvu, znečišťovat vozidlo, poškozovat ho ... Ptám se Vás, jak máte zajištěno, aby toto bylo dodržováno (řidič ve vozidle má jiné starosti). Nemyslíte, že soustavné porušování výše uvedených zákazů odrazuje mnoho lidí od cestování hromadnou dopravou a jezdí raději autem ? Děkuji za odpověď. Pavel N. Pavel Nagy
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Snažíme se našim cestujícím zajistit co nejkvalitnější a nejkomfortnější představu. Pokud někdo Vámi uvedený bod smluvního přepravního řádu poruší, riskuje vyloučení z přepravy a pokutu. Cestujícího může z přepravy vyloučit jak řidič, tak revizor. A také se to děje. Jsme rádi, že naše pracovníky někdy na tyto jevy upozorňují sami cestující. 14.5.2008 11:19
OTÁZKA: dobrý den, nelíbí se mi, že pokud jsou jízdenky časově omezeny (např. na 10 minut), tak by měl platit čas, který je uveden na jízdním řádě! cestující přece nemůže "doplácet" na skutečnost, že doprava jede třeba pomaleji... jan
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Časová platnost jízdenky je jednoznačně určena časem uvedeným v jízdním řádu. Pokud dojde ke zpoždění oproti jízdnímu řádu, má revizor možnost tuto skutečnost ověřit u řidiče a toto je při přepravní kontrole zohledněno. 14.5.2008 11:22
OTÁZKA: Pracuje se na nějakých dlouhodobých plánech, jak zrychlit dopravu po městě Brně? Něco na způsob metra... Aby se jízdní doby MHD (hlavně bus) ve špičkách neúnosně neprodlužovaly? Lenka
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Ve spolupráci s Magistrátem města Brna sledujeme trendy preference městské dopravy, například zrychlené průjezdy křižovatkami, drobnější stavební úpravy a vyhrazené jízdní pruhy. 14.5.2008 11:24
OTÁZKA: Zdravim Vas a preji klidne leto bez komplikaci. Chci se zeptat na stav trati do Komarova, co se bude dit? Petr
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Nyní je provoz na této trati zachován a zvažujeme možnost opravy tratě tak, aby mohla sloužit bezpečnému provozu do doby vybudování nové tram. tratě v ulici Plotní. 14.5.2008 11:26
OTÁZKA: dobrý den, jsem nespokojen s nabídkou jízdenek: 10 minut a pak až 60 minut. proč není v nabídce také např. 30 minutová jízdenka? děkuji. jan
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Desetiminutová jízdenka je koncipována jako nepřestupní krátkodobá na přejetí několika zastávek. Co se týče 60 minutové jízdenky - tato časová platnost vychází mimo jiné i z požadavků cestujících. Svým způsobem zjednodušuje tarif a zachovává příznivou cenovou hladinu pro většinu cest hromadnou dopravou po městě Brně. Během 60 minut je již uskutečnitelná většina cest všech našich zákazníků. 14.5.2008 11:30
OTÁZKA: Dobry den, pane generalni rediteli, chci vyjadrit spokojenost, jak poslední dobu (cca 8 let) jezdi v Brně dopravni prostredky presne dle jizdniho radu a je mozne se na ne spolehnout. Vyhodnocujete dodrzovani jizdniho radu, jak, v jakych intervalech a kde je možno tyto info najit? zdravim a preji vse dobře, Bob Dokoupil Bob Dokoupil
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Děkuji za pochvalu. Při vší skromnosti rád konstatuji, že přesnost naší hromadné dopravy je opravdu velmi dobrá. Zásluhu na tom má hlavně Řídící informační systém /RIS/, který neustále on-line sleduje provoz všech prostdředků hromadné dopravy. Z údajů získaných z RIS pak vycházíme například při tvorbě a úpravách jízdních řádů, prostě jednoduše řešeno máme neustálý přehled o dopravě ve městě Brně a můžeme ji operativně korigovat. 14.5.2008 11:34
OTÁZKA: Pane řiditeli. Když už máme velké množství vozidel v různém věku, proč se nakupují nepraktické Poršetry T13 s interiérem, který patří někam jinam?To má být čeho náhrada?Také by mě zajímalo kolik doopravdy bude Warií v Brně (Modernějších nízkopodlažních vozidel (Wario LFR,LF2,Wana atd ..) Díky Petr z Brna
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Vozovný park musíme neustále modernizovat. Modernizaci vozového parku provádíme jak nákupem nových vozů, tak i rekonstrukcemi stávajících vozidel. Tramvaje 13T se bez problémů zapojily do provozu hromadné dopravy a nedomnívám se, že by jejich interiér byl problematický. Co se týče Varií - ty budou v rámci rekonstrukcí realizována také v dalších letech. Důležité je, že jde vždy o nízkopodlažní vozidlas moderní výzbrojí šetřící spotřebu energie. Neustále snažíme zvyšovat podíl nízkopodlažních vozidel. To je velmi důležité jak pro obtížně se pohybující lidi, maminky s kočárky, tak pro samotný provoz s ohledem na vyšší oběžnou rychlost. 14.5.2008 11:42
OTÁZKA: Doufám, že jako obvykle zase skvěle zvládnete dopravu z prýglu do města! V tom vás obdivuji a přeji vašim řidičům silné nervy! Drbča
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Děkuji, úspěšná doprava při festivalu prověřuje celkovou připravenost a technickou zdatnost našeho podniku. Už teď vrcholí přípravy na následující festivalové dny. Je to nejrozsáhlejší akce na zajištění dopravy, jakou organizujeme. Jen pro ilustraci - po skončení ohňostroje odváží z přehrady cestující okolo sedmi desítek tramvají. Jedou v minutovém intervalu a tím tak trochou soutěžíme s metrem.:-) 14.5.2008 11:47
OTÁZKA: nedávno jsem byl přítomen, jak revizor napadal vulgárně cestující, co si řádně označil jízdenku, (sám jsem to opravdu viděl), že jízdenka je neplatná..., že on (revizor) si všechno natáčí, že si může dělat, co chce, protože se mu stejně nic neprokáže. jen se cestujícím vysmíval. z nedávných informací (článek se zmrzlinou) předpokládám, že stěžovat si na revizory je celkem marné, protože se (asi) nikdy nic neprokáže. mhd používám občas, ale v poměru CENA:VÝKON musím říct, že kvalita rozhodně neodpovídá cenám. zajímá mě váš názor na revizory. (a jen mi prosím nepište, že oni jsou všichni pravdomluvní)... jan
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Činnost revizorů soustavně sledujeme a vyhodnocujeme. Musím říci, že námětům a poznatkům cestujících věnujeme velkou pozornost, ostatně jsou pro nás dobrou zpětnou vazbou. Každý případ řešíme jednotlivě, rozhodně dopředu nejpředjímáme, kdo má či nemá pravdu. Složitější případy řešíme dokonce konfrontacemi zůčastněných. Jsem přesvědčen, že většina revizorů jsou slušní lidé se zájmem odvést co nejlepší práci. Zde je třeba také říci, že cestující s platnou jízdenkou, který nepřekračuje přepravní řád, by neměl mít žádný problém. Rád bych se tady zmínil také o službě Dopravní asistent, kterou poskytujeme jako jediný dopravní podnik v republice a kterou zajišťují právě revizoři. Jejich funkce rozhodně není jen represivní, ale mají velký význam v prevenci nežádoucích jevů a informování cestujících. 14.5.2008 11:54
OTÁZKA: Dobrý den, Uznávám, ze se DPMB i přes omezené možnosti snaží investovat do vozového parku (byť etapa modernizací K2 po čtyřech kusech jednoho typu je doufám již překonaná). Je to ale hodně na úkor infrastruktury. Nejde jen o údržbu tratí, ale především o neustále odkládání investičních akcí. Naše město je asi rekordmanem v množství nerealizovaných plánu na rozšiřování sítě. Zejména tempo výstavby tramvajových tratí „pár stovek metrů za deset let“ je naprosto tragické. Kdy se dočkáme tolik proklamovaného prodloužení z Černých Polí na Lesnou, na Kamechy, do Bosonoch či na jihu do Heršpic a Přízřenic??? Petr N.
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Všechny akce, které jste vyjmenoval, jsou pro nás velmi zajímavé a věřím, že by byly přínosné. Jsou ovšem všechny velmi finančně náročné a realizaci je nutné rozložit do delšího časového období. Rozhodnutí o jejich realizaci je v kompetenci města Brna. 14.5.2008 11:58
OTÁZKA: Dobrý den, je fajn, že v posledních letech jezdí čím dál víc nových vozidel - jsou pohodlné a navíc se na ně na ulicích hezky kouká :-) Jen tak dál! Držím palce do dalšího úsilí. I přes občasné výpadky je MHD skvělá (hlavně tramvaje - v zácpách jsou nepřekonatelné a bezkonkurenčně nejrychlejší). Kateřina
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Díky moc! Pochvala se vždy dobře poslouchá / nebo čte :-)/. Děláme vše pro to, abychom dopravu stále zkvalitňovali. V posledních letech se nám daří modernizovat vozový park nákupem nových vozidel a jejich rekonstrukcemi. Tramvajová doprava je opravdu nosnou trakcí a máte pravdu v tom, že jde o nejrychlejší způsob přepravy. Ostatně o tom, že lidé jsou s dopravou spokojení svědčí i fakt, že se nám daří nejen udržovat, ale také mírně navyšovat počet přepravených osob. A denně jich přepravíme skoro milion! 14.5.2008 12:04
OTÁZKA: Dobrý den, proč jste za několik let (od přesunutí zastávek Pálavské náměstí a Bzenecká) nedokázali přesunout i jízdenkové automaty, které stále jsou na původních, dnes již nesmyslných místech. Martin
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Zmiňované jízdenkové automaty jsou stále hojně využívané. S ohledem na technickou a finanční záležitost přesunu jsme jej zatím nerealizovalï. V budoucnu ale s přesunem počítáme. 14.5.2008 12:07
OTÁZKA: Dd, proc brno kupuje nove saliny (Porshe), jejichz komfortnost z pohledu "zdraveho" cestujiciho je vice nez sporna? Jde predevsim o mista k sezeni, kde v tomto voze jsou orientovana ve dvou radach podel oken proti sobe. Pro vetsinu lidi je dost neprijemne sedet na miste, kde z kazde srany je oblezen dalsim cestujicim a jeste se musi koukat do oci cestujicim naproti. Nehlede na to, ze do techto prostor si jiz ani nikdo pomalu nestoupne. Kdyby zde byly umisteny napr. dvojsedacky jak je obvykle, trebas jen na jedne strane, bylo by to pro vsechny mnohem prinosnejsi. Pro "zdrave" cestujici jsem uvadel zamerne, nebot invalidni mista v nizkopodlazni casti vozu jsou ok.. Toto je vec, kterou kritizuji cestujici vsude i v praze a stejne se tyto vozy nakupuji bez uprav. Jinak si na nic moc stezovat nemuzu :) hodne stesti Jiri
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Děkuji Vám za dotaz. Tramvaj 13 T nakupujeme ve standardním řešení. Na problematiku sedaček, kterou zmiňujete, jsme obrželi několik stejných poznatků a proto nyní vedeme diskusi s konstruktéry na možném řešení. 14.5.2008 12:10
OTÁZKA: Novinari porad otravuji a rejpou do vseho moznyho. Myslim, ze si nektere kauzy az vymysli. chci se zeptat na vystavbu tramvajovych trati v Brne - Lesna, prodlouzeni v bystrci, prelozka Olomoucka, prodlouzeni Reckovice, Steranska skala/Lisen? Je nejaka nadeje, ze se neco z toho bude reralizovat? Bude Brno kupovat tramvaje 15T? Jaroslav
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Na první část otázky jsem již odpověděl v jednom z předchozích dotazů. Co se týče tramvaje 15T - počkáme si na zkušenosti z Prahy. 14.5.2008 12:12
OTÁZKA: chápu, že své zaměstnance zvýhodňujete šalinkartou (na rok za 100 kč). nechápu však, proč zvýhodňujete i jejich přímé příbuzné (manžele, manželky, děti), za rok 200 kč. dp má cca 3.000 zaměstnanců + cca 7.000 rodinných příslušníků. na jedné straně soustavně skuhráte, že vám chybí peníze, přitom s nimi dobře nehospodaříte. ? jan
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Tato výhoda je jednou z důležitých stabilizačních prvků a musím říci, že si ji naši zaměstnanci rozhodně zaslouží. Jsou to dobře vynaložené prostředky. Navíc je tato výhoda běžná ve všech dopravních podnicích v ČR. 14.5.2008 12:15
OTÁZKA: Uvazuje dpmb o nakupu vozu 15T? Myslite si, ze drevene sedacky, ktere si odsouhlasili prazane v ankete na idnes jsou vhodnejsi nez klasicke calounene? Jiri
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Již jsem odpověděl, budeme sledovat pražské zkušenosti. Otázka sedaček je věcí pohledu, například údržba bude jistě snadnější. 14.5.2008 12:16
OTÁZKA: Nemůžete udělat něco proto aby bylo více slušných řidičů a i slušných ravizorů? Mám občas pocit že jsou často naschválníčci a nevychovanci - slušně řečeno Michalij
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Náš podnik zaměstnává okolo 1500 řidičů a 60 revizorů. Jsem přesvědčen o tom, že převážná většina řidičů i revizorů jsou velmi slušní lidé, kteří rádi vykonávají svou práci a vykonávají ji dobře. Pokud máte s některým z našich zaměsnanců jinou zkušenost, prosím o konkrétnější informace, abych mohl takový případ řešit. Jde o práci s lidmi a tudíž nemohu vyloučit selhání některého ze zaměstnanců. Vulgaritu rád nemám a řidiči ani revizoři by rozhodně vulgární být neměli. 14.5.2008 12:23
OTÁZKA: dobry den, ma otazka zni, zda mate uzavrenu smlouvu s OSA na verejnou produkci hudby a proc maji ridici povoleno obtezovat cestujici hlasitou hudbou? (naposledy dnes rano v autobusu 44, jinak pomerne casty jev) eBalkan
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Produkce hudby ve vozidlech povolená není, žádné z našich vozidel nemá instalováno rádio ani přehrávač. Šlo tedy o pochybení řidiče. Děkuji za upozornění, toto by se stávat nemělo. Pokusím se Váš případ prověřit, potřeboval bych k tomu ale podrobnější informace / alepoň přibližný čas, kdy spoj jel, na kterém to bylo místě, případně evidenční číslo vozu/. 14.5.2008 12:26
OTÁZKA: Dobrý den pane inženýre. Myslíte si, že současná výše mzdy řidičů v brněnské MHD je dostačující? Přijde mi, že při takové zodpovědnosti, kterou řidič má a je opravdu jednou nohou ve vězení za obecné ohrožení, není 15.000 čitého po dvouch letech u firmy dostatečné ohodnocení. Johnny05
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Plat řidiče brněnské MHD je srovnatelný jak s průměrnou mzdou v ČR, tak i v porovnání mezi jednotlivými dopravními podniky. Uznávám však, že práce řidiče je velmi náročná a řidič má značnou odpovědnost. A předpokládám, že mzda půjde postupně nahoru. 14.5.2008 12:30
OTÁZKA: Dobrý den, často cestuji a musím uznat, že brněnská městská doprava je na tom v porovnání s jinými městy dobře. Děkuji všem. Nicméně stáří vozového parku zeména tramvají je úctyhodné. Plánujete nákupy tramvají a kdy? MIWW
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Děkuji za uznání. Na problematiku vozového parku jsem již odpovídal několikrát. Nákup tramvají je důležitou součástí modernizace vozového parku aproto mu věnujeme značnou pozornost. Máme uzavřenou rámcovou smlouvu na nákup až 100 kusů nízkopodlažních tramvají v průběhu deseti. První dvě tramvaje již v Brně jezdí - jsou do tramvaje veřejnosti známé jako Adélka a Barborka. 14.5.2008 12:34
OTÁZKA: Dobrý den. Na podzim loňského roku jsem při přepravní kontrole jsem vstal ze sedadla, abych mohl vytáhnout roční jízdenku ze zadní kapsy svých kalhot. Revizor mě zcela nečekaně hrubě srazil zpět na sedadlo. Když jsem po něm žádal alespoň omluvu, řekl "nekecej mladej" (je mi 35 let), a na požadavek, aby ukázal služební průkaz (se jménem) nereagoval, místo toho s kolegou vystoupili z vozu. Co má v takovém případě cestující dělat? Musí si to nechat líbit? Je mi jasné, že kdybych se fyzickému napadení bránil, ti dva si dosvědčí cokoliv... Josef P.
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Použité jakékoliv síly je při přepravní kontrole nepřípustné a revizoři o tom dobře ví, protože tato problematika je součástí pravidelného proškolování. V každém případě - pokud se něco takového cestujícímu stane, měl by ihned podat stížnost, abychom mohli událost co nejdříve prošetřit. O takové zaměstnance rozhodně nestojíme. Na druhou stranu nechápu, proč, z jakého důvodu by revizor něco takového dělal. Vždyť musí počítat s tím, že se cestujcí nedá, postěžuje si a bude mít problémy. 14.5.2008 12:38
OTÁZKA: Dobrý den, mám tři dotazy - kdy budou alespoň na dpůležitých zastávkách informační tabule s odjezdy dle reálného času, ty dosavadní např. na hl. nádraží většinou nefungují. Jaký typ tramvají by podle Vašeho názoru měl v budoucnu tvořit páteř vozového parku, snad to nebude nepodarek Škoda 13T. Existují i jiní výrobci (Siemens, Bombardier). Kdy vyjede první vario LF2 a kolik jich celkem plánujete? Tomáš Gottschalk
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Dobrý den, do budoucna by páteř vozového parku měly tvořit velkokapacitní tramvaje. Přeprava po přepravě roste a nyní, kdy na některých uzlech tramvaje odjíždějí ve dvouminutových intervalech jsou velkokapacitní vozidla, případně soupravy vozů, jediným řešením, jak ji uspokojit. Tramvaj LF2 vyjede do brněnských ulic v prvním čtvrtletí příštího roku, s postupným nasazováním těchto vozů počítáme i v dalších letech. Instalaci a provoz panelů nám umožňuje mimo jiné Řídící informační systém a proto o ní do budoucna uvažujeme. 14.5.2008 12:46
OTÁZKA: Dobrý den, chci ze zeptat jestli jste někdy jel nebo jizdil načerno. Dekuji. Pavel B.
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Moje studetská léta jsou již dávnou minulostí a myslím, že jsem se takové nepravosti mohl z mladické nerozvážnosti dopustit. Dnes už bych to neudělal a vzhledem k možným následkům bych to ani nikomu nedoporučoval. 14.5.2008 12:50
OTÁZKA: Díky za odpověď ohledně jízdenek, nic konkrétního jste mi ale neodpověděl. Vandal si těžko zasáhne do nastavení automatu. Myslím, že v naší zemi trochu zaspáváme dobu. Přeji Vám hodně úspěchů! Josef Špíšek
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Jen na doplnění - o technických možnostech samozřejmě vím, ovšem vše má svůj čas. Jistě pochopíte, že nelze vše pořídit naráz. 14.5.2008 12:52
OTÁZKA: Dobrý den. Dá se očekávat změna ceny jízdného v letních měsících, kdy jsou služby hromadné přepravy v Brně značně omezeny (velmi dlouhé intervaly)? Uvědomujete si například, že v Královo Poli je mimo vysokých škol také Technologický park, ve kterém sídlí plno firem zaměstnávajících tisíce lidí? Jezdí tam pouze autobus 53, ve svátcích a letních měsících cca jednou za půl hodiny. To je celkem tragické pokrytí a k tomu za "plnou cenu", kdy tentýž autobus jezdí v intervalech 10 minut! Zvažuji na léto za těchto podmínek nekupovat kupón (kupuji čtvrtletní) a raději risknout jízdu načerno... Jouda
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: O změně tarifu neuvažujeme. Zlepšení kvality dopravy čekejte již od této soboty, kdy bude zahájen provoz na prodloužené trati z Červinkovy až k Technologickému parku / pro informaci uvádím, že linka č. 53 jezdí nyní v pětiminutovém intervalu a o prázdninách v intervalu 12 minut/. 14.5.2008 12:55
OTÁZKA: jak jste se morálně vyrovnával se skutečností, že dp při spolupráci zvýhodňoval brněnský deník rovnost v době, kdy šéfem byl dr. pohan, jehož manželka u dp (dodnes) je tiskovou mluvčí? když dr. pohan odešel i z mladé fronty pracovat na brněnský magistrát, (kde se jeho nekalé praktiky prokázaly) a byl, po zásluze vyhozen..., nevadí vám nadále zaměstnávat (v pozici tiskové mluvčí), jeho manželku? děkuji za odpověď. jan
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Považuji kolegyni Pohanovou za kvalitní zaměstnankyni, která fundovaně prezentuje činnost firmy na veřejnosti. Ke všem sdělovacím prostředkům máme a vždy jsme měli stejný přístup a věřím, že pokud by tomu tak nebylo, média by nám to vyčetla. 14.5.2008 13:00
OTÁZKA: Mysíte si, že je moudré prodávat jízdenky u řidiče? Často se stává, že po prodeji jízdenky už řidič nestihne zelenou a nabere 2 minutové zpoždění a když se tato situace opakuje několikrát, tak není problém nabrat zpoždění i nad 4 minuty. Myslím si, že i koncentraci na řízení vozidla to řidiči velmi snižuje. Johnny05
Bedřich Prokeš ODPOVĚĎ: Nabídka prodeje jízdenek u řidiče je nadstandardní službou. Odráží to naši snahu vyhovět zákazníkům. Jde o jakousi poslední možnost pořídit si jízdenku a má přesná pravidla / například nutnost platit přesně odpočítanou částkou/. Není to častým jevem, ale připouštím, že k takové situaci může dojít. prostě každé pozitivum s sebou může přinášet i něco negativního. Myslím si ale, že zde jednoznačně převládá to kladné. 14.5.2008 13:05
zpět na osobnost