náhledy
Ve třistapadesátkách byl největším adeptem na titul Toni Mang. Brno ale okouzlil mladý Belgičan Didier de Radiguez, který do šampionátu vlétl stejně skandálně jako v roce 1975 Johnny Cecotto. Radiquez na motocyklu Chevallier nedal ani Mangovi šanci, německý šampion si nicméně druhým místem upevnil vedení v čele šampionátu.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Jean-Francois Baldé byl největším soupeřem Toniho Manga v kubatuře do 350 ccm. V Brně ale dojel až na čtrnáctém nebodovaném místě a Mang získal rozhodující náskok. Na snímku je Baldé s tréninkovým i „ostrým“ motocyklem Kawasaki.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Toni Mang při výjezdu do tréninku. Za pozornost stojí zejména ocvočkované slidery na kombinéze. Mangovi se závodní víkend nepovedl. Přišel o šanci na titul ve 250 ccm, v 350 si sice titul pojistil, ale vítězství mu uniklo.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Poslední rok se na Masarykově okruhu závodilo v koridorech ze slámy. Ta tvoří kulisu všech fotografií pořízených v zatáčkovitých úsecích. Balíků byly kolem trati tisíce. Půjčovaly je zemědělská družstva ze všech okolních obcí.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Československý jezdec Karel Chaloupka v netradiční roli taxikáře. Takto vezl na konci tréninku z trati kolegu, kterému selhal stroj. Fotka je ze zatáčky u kamenolomu.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Velmi zajímavý pohled do útrob motocyklu. Bohužel snímek není blíže popsán.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Clinica Mobile vjela spolu s legendárním lékařem Claudiem Costou do paddocku poprvé v roce 1977. Takto vypadala první generace nákladního vozu, který zajišťoval péči o jezdce na každém závodě. V současnosti se v MotoGP používá pátá generace.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh