Nehoda zastavila Ouředníčka s navigátorem Davidem Křípalem pouhých 200 metrů před cílem etapy. Posádka South Racing CE týmu na marocké rallye obhajovala loňské prvenství, díky tomu startovala s vybraným číslem 301, které si Ouředníček volí jako svoje šťastné číslo.
„Na startu bylo všechno v nejlepším pořádku. Povedl se nám fantastický start a etapa byla nádherná. Trať připomínala WRC, lehce kluzká, poté pár průjezdů řeky, ale všechno nám klapalo. Auto jelo ukázkově, nastavení bylo výborné,“ líčil Ouředníček.
Posledních dvacet kilometrů vedlo po pláži, kde se dá jet na plný plyn.
„Dosáhli jsme maximální rychlosti i přes 180 kilometrů v hodině. Předjeli jsme mnoho SSV a už jsme viděli cílové vlajky, když jsme v plné rychlosti skočili do protibřehu velké díry. Do posledního momentu nebyla vůbec vidět. Podle palubní kamery jsme se přetočili devětkrát, než jsme se zastavili na levém boku. Naštěstí Ford Ranger vydržel takový nápor a zachránil nás. Jako zázrakem nebyl vnitřní ochranný rám ani poničený,“ uvedl pilot.
Oba muži se z trosek dostali ven sami. Sice otřeseni, ale v pořádku. Rozbité díly speciálu se nacházely až 130 metrů daleko.
Organizátoři Ouředníčka s Křípalem neprodleně odvedli k lékaři na prohlídku. Díra nebyla v roadbooku označená, proto pilot nehodu nepovažuje za jezdeckou ani navigační chybu.
„Kdokoli jiný by přijel první, čelil by asi stejnému problému. Teď se musíme dívat dopředu. Hlavně, že jsme přežili. I kdyby toto byl můj poslední závod, byl krásný,“ naznačil Ouředníček, že o své sportovní budoucnosti nemá nyní jasno.